Idealna czerwień dla każdej kobiety, czyli matowe pomadki Avon True Color


Należę do osób, która przykładają dużą wagę do wniosków płynących z analizy kolorystycznej. Sama jestem zimą, mam chłodny typ urody – czarne włosy, ciemne oczy oraz jasnoróżową cerę. Widzę, jak wiele ciepłych kolorów sprawia, iż wyglądam niezdrowo. Ucieszyłam się, gdy Avon opracował Koloruletki z myślą o Polkach, które mają problem z doborem odpowiedniego odcienia szminki, podkładu, korektora, rozświetlacza itp. W najnowszym katalogu marki możecie znaleźć podział na różne typu kolorystyczne, dzięki czemu z większym prawdopodobieństwem traficie w swój odcień pomadki czy też fluidu. Ja otrzymałam Koloruletkę dla czerwonych szminek oraz 9 matowych pomadek Avon True Color. Przychodzę do Was, aby troszkę przybliżyć temat i zaprezentować poszczególne szminki. Jak już zapewne zdążyłyście zauważyć, jestem typową pomadkomaniaczką. Uważam, że to całkiem przyjemne uzależnienie;)



Idealna czerwień dla każdej kobiety






Czerwone pomadki idealne dla chłodnego typu urody 


Idealna czerwień dla każdej kobiety

Idealna czerwień dla każdej kobiety

matowe pomadki Avon True Color

matowe pomadki Avon True Color

matowe pomadki Avon True Color

Avon True Color Perfectly Matte Lipstick

Matowa szminka Avon True Color Ruby Kiss

To klasyczna, krwista czerwień, w której czuję się wyśmienicie. Wspaniale ożywia moją bladą twarz, a dzięki chłodnej tonacji nie gryzie się z różowym odcieniem mojej cery. Ten odcień sprawdzi się też wówczas, gdy chcecie optycznie wybielić zęby. O jakości samej pomadki nie powiem Wam teraz za wiele, bo muszę ją przetestować. Na razie chcę przedstawić Wam podział czerwonych pomadek, może któraś z Was zdecyduje się na zamówienie, wówczas będzie jej dużo łatwiej podjąć decyzję odnośnie odcienia.

Matowa szminka Avon True Color Ruby Kiss


Matowa szminka Avon True Color Ruby Kiss

Avon True Color Ruby Kiss

Avon True Color Ruby Kiss


Matowa szminka Avon True Color Wild Cherry

To taka fioletowawa czerwień, w której czuję się jak ryba w wodzie. Jest dość ciemna, więc trzeba mieć to na uwadze, sięgając po nią. Jeśli wybieracie się na komunię lub wesele, to ten odcień niekoniecznie będzie wpisywał się w atmosferę tego wydarzenia. Jeśli natomiast idziecie na romantyczną kolację i nie boicie się ciemniejszych odcieni, to jak najbardziej możecie sięgnąć po Wild Cherry. Ja czuję, że polubię się z tą szminką, jeśli pigment będzie się równomiernie rozprowadzał. Niestety, pomadki, które zawierają fioletowy barwnik, często lubią się grudkować. Tutaj nie wiem, jak będzie, bo jeszcze nie miałam okazji wypróbować tego odcienia. Niemniej widzę, że ładnie komponuje się z różowymi podtonami mojej skóry. Różowawe cery lubią szminki z kapką fioletu:)

Avon True Color Wild Cherry

Avon True Color Wild Cherry


Matowa szminka Avon True Color Rose Red

To taka winna czerwień, wręcz wpadająca w bordo. Wygląda moim zdaniem dość uniwersalnie i niekoniecznie przypisałabym do ją do stricte chłodnych odcieni. To przygaszona czerwień, która powinna też pasować innym typom urody. Niemniej Avon przypisał ją do chłodnych czerwieni. Ja jestem typową zimą i mogę potwierdzić, że ten odcień mi pasuje. Czuję się w nim naprawdę dobrze, wygląda u mnie dość twarzowo. Niemniej inne typy urody też będą w niej dobrze wyglądały.
Avon True Color Rose Red



Avon True Color Rose Red




Czerwone pomadki idealne dla ciepłego typu urody

Matowa szminka Avon True Color Coral Fever

To koralowa, ciepła czerwień z kapką pomarańczowych tonów. Ładnie ożywia twarz ciepłych typów urody. U mnie nie wygląda zbyt korzystnie. W przypadku tego odcienia warto mieć bielutkie zęby, bo w przeciwnym wypadku ciepłe, koralowe tony mogą optycznie zażółcić nasze szkliwo.


Matowa szminka Avon True Color Coral Fever

Matowa szminka Avon True Color Coral Fever

Matowa szminka Avon True Color Coral Fever


Matowa szminka Avon True Color Supreme Red

Moim zdaniem Supreme Red bardzo przypomina Rose Red. Ja nie widzę między tymi dwoma odcieniami większej różnicy, a uwierzcie mi, naprawdę kocham czerwień, mam pomadki w różnych odcieniach tego koloru. Matowa szminka Avon True Color Supreme Red to winna czerwień, która moim zdaniem nie jest typowo ciepła, lecz bardziej uniwersalna.

Avon True Color Supreme Red

Avon True Color Supreme Red


Matowa szminka Avon True Color Sunbaked Red

Przypomina mi lekko przytłumioną, krwistą czerwień. Wygląda bardzo ładnie. Pomimo tego, że została sklasyfikowana jako ciepła, to chętnie jej użyję, bo nie wydaje mi się, aby zawierała ciepłe, pomarańczowe tony, których nie lubię. Nie widzę tutaj także domieszki brązu, który także mi nie służy.



Avon True Color Sunbaked Red

Avon True Color Sunbaked Red


Czerwone pomadki idealne dla ciepłego typu urody

Matowa szminka Avon True Color Crimson Tide

To taka brązowawa czerwień, którą osobiście zaliczyłabym do ciepłych odcieni. Samej siebie w niej nie widzę, myślę natomiast, że moja mama, która posiada cieplejszy typ urody niż ja, będzie w niej wyglądać zjawiskowo:) Od razu, gdy ją zobaczyła, stwierdziła, że to jej kolor i w pełni się z nią zgadzam.
Avon True Color Crimson Tide

Avon True Color Crimson Tide


Matowa szminka Avon True Color Truest Red

Lekko neonowa, malinowa czerwień, która raczej powinna mi pasować. Ja dobrze czuję się w takich żywych odcieniach, a na razie nie widzę tu jakiejś strasznej dominacji pomarańczowych czy brązowych tonów. Moja mama o ciepłym typie urody także wygląda w takich kolorach całkiem przyzwoicie, więc nie dziwi mnie, że trafiła ona do grona neutralnych czerwieni. W tym przypadku nie mam zastrzeżeń do twórców klasyfikacji w Koloruletce.



Avon True Color Truest Red

Avon True Color Truest Red


Matowa szminka Avon True Color Everyday Red

To taka klasyczna czerwień z kapką koralu, przez co jest ona na pograniczu chłodnego i ciepłego odcienia. Baza jest chłodna – klasyczna czerwień, ale koralowe tony ciepłe. Myślę, że umieszczenie tego koloru jako neutralnego jest trafnym rozwiązaniem. Myślę, że mogę nim pomalować usta na próbę, ale raczej nie będzie mi zbytnio pasował do typu urody, może też powodować optyczne żółknięcie zębów.



Avon True Color Everyday Red

Avon True Color Everyday Red

25 komentarzy:

  1. Właśnie na dniach ma przyjść do mnie jedna z tych szmineczek i już nie mogę się doczekać :) Ogólnie lubię szminki od Avon, są dostępne cenowo szczególnie w promocjach dla konsultantek :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilkanaście złotych możesz dostać coś fajnego :)

      Usuń
  2. Uwielbiam czerwone szminki, a te są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czerwienie, chociaż ja preferuję odcienie nude, lepiej się w takich czuję 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie nude też są dostępne z podziałem na typy kolorystyczne.

      Usuń
  4. Ostatnio rzadko maluję usta czymkolwiek poza pomadką ochronną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio usta łatwo się przesuszaja. Też mam z tym problem :(

      Usuń
  5. Ja lubię czerwienie mocne i wyraziste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Poza tym nie mogą być za ciemne. Nie lubię mrocznych makijaży :)

      Usuń
  6. cała ta kolekcja ogromnie mi się podoba :) bardzo lubię czerwone pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czerwone pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bezsprzecznie najlepsze pomadki od Avon! przepiękna czerwień <3 ostatnio sobie nawet u nich konto zamówiłam https://start.avonpolska.pl/zalozkonto żeby sobie domówić więcej odcieni bo tak mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstyd się przyznać, ale całe lata uważałam, że czerwień nie jest dla mnie. A to po prostu zawsze odcień nie był mi pisany ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba dobrać odpowiedni do typu urody, a będziesz wyglądala pięknie :)

      Usuń
  10. Piekna kolekcja, sama bardzo lubie matowe pomadki Avon, sa bardzo komfortowe na moich ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne odcienie mają te szminki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Matowych szminek nie lubię, ale kolory ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mają też jakaś nawilżająca serię :) Avon ostatnio poprawił jakość kolorowki :)

      Usuń
  13. Nie będę ukrywać, jeszcze nie testowałam pomadek Avon. Myślę, że mogłabym pokusić się o jakąś mocną, ale nie krzykliwą czerwień - bo w takich wersji czuję się najlepiej :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...