Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny


Kocham kosmetyki mineralne za to, jak pięknie wyglądają na mojej cerze i zupełnie jej przy tym nie szkodzą. Kobiety, które mają skórę z tendencją do powstawania niedoskonałości, wiedzą, o czym mówię. Kiedy kosmetyki zapychają cerę, trzeba uważać na to, co ląduje na naszej twarzy. Kosmetyki Annabelle Minerals darzę ogromnym zaufaniem. Mają naprawdę przyjazne składy i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Jak sprawdził się Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny?

Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny



Kolor

Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny to kosmetyk o dość chłodnej bazie, w której czuję się wyśmienicie. Odcień to taki cukierkowy, blady róż z kapką lawendy. Czuję się w nim doskonale. To jest moja kolorystyka. Nawet obecność drobinek, przywołujących na myśl różowe złoto nijak mi nie przeszkadza. Tak właśnie wyglądał pierwszy róż, którego używałam podczas studiów. Gdy go zużyłam, długo nie mogłam znaleźć godnego następcy.

Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny

Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny


Wykończenie

Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny ma połyskujące, lekko drobinkowe wykończenie. Nie jest to typowy mat. Róż rozświetla nasze policzki, co akurat mnie nie przeszkadza, bo ostatnio cieszę się dobrą kondycją mojej cery. Myślę, że ten róż ze względu na nieco słabszą pigmentację, którą w pewnym zakresie można budować, sprawdzi się też w roli rozświetlacza.

Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny


Pigmentacja

Tak, jak wyżej wspominałam, róż daje półtransparentne wykończenie. Jest bardzo delikatny, dlatego sprawdzi się u osób, które stawiają pierwsze kroki w makijażu twarzy. Nim nie da sobie zrobić krzywdy. Dodaje subtelnego koloru i blasku naszym policzkom.
Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny

Trwałość

Na mojej mieszanej cerze Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny utrzymuje się przez cały dzień. Policzki mam akurat normalne, one nie wyświecają się w ciągu dnia, więc róż u mnie nie spływa ani nie ściera się w ciągu dnia.

Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny

Wpływ na stan cery

Podobnie jak wcześniej stosowane kosmetyki Annabelle Minerals róż Lily Glow nijak nie zaszkodził mojej kapryśnej cerze. Nie spowodował wysypu niedoskonałości. Nie mam mu nic do zarzucenia.

Cena i dostępność

Annabelle Minerals Lily Glow róż mineralny kosztuje 49,90 zł w sklepie internetowym producenta, znajdziecie go pod linkiem: https://www.eshopannabelle.com/pl/roze-mineralne/371-roz-mineralny-lily-glow.html


6 komentarzy:

  1. Przepięknie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ładnie, ale ja nie lubię takiego połysku na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja czasem lubię troszkę poblyszczec :)

      Usuń
  3. Wygląda bardzo zachęcająco. Z pewnością należy wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...