Isana aromatyczne mydło w płynie magnolia i drzewo cedrowe


To mydło otrzymałam w grudniu zeszłego roku. Od tamtej pory używam go regularnie. Akurat trafiło do mnie w momencie, gdy musiałam uzupełnić zapas mydła do rąk. Stosuję je z wielką przyjemnością. Isana aromatyczne mydło w płynie magnolia i drzewo cedrowe wyróżnia się bowiem świetnymi właściwościami.

Isana aromatyczne mydło w płynie magnolia i drzewo cedrowe




Isana aromatyczne mydło w płynie magnolia i drzewo cedrowe ma piękny, kwiatowo-drzewny zapach. To taka świeża woń z odrobiną słodyczy, ale w tolerowanej przeze mnie ilości. Tę słodycz można porównać do słodyczy kwitnących drzew owocowych. Jest przyjemna, ale nie przesadzona. Skóra po umyciu rąk także ładnie pachnie.

Mydło doskonale usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni dłoni. Może nie pieni się jakoś spektakularnie, ale na tyle dobrze, że oczyszcza skórę i pozostawia ją świeżą. Isana aromatyczne mydło w płynie magnolia i drzewo cedrowe nie wysuszyło mojej skóry, choć ta jest bardzo wrażliwa na działanie czynników zewnętrznych. Nie doświadczyłam też podrażnienia czy alergii, choć omawiany kosmetyk należy do perfumowanych.

Isana aromatyczne mydło w płynie magnolia i drzewo cedrowe to niezwykle wydajny produkt, ponieważ zamknięto go w butelce z pompką. Pozwala to na precyzyjne dozowanie kosmetyku. Dzięki pompce unikamy marnotrawstwa. Poza tym niewielka ilość mydła bardzo dobrze oczyszcza skórę rąk. Na uwagę zasługuje także design. Jest on bardzo prosty, aczkolwiek efektowny, kojarzy się z wysokiej jakości kosmetykami.

Isana aromatyczne mydło w płynie magnolia i drzewo cedrowe jest dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann. Zapłacimy za nie 8,99 zł.

6 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego mydła, a ostatnio byłam w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że zostało wykupione, bo pięknie pachnie :)

      Usuń
  2. Oo..nie widziałam jeszczed tego mydła w Rossmannie...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam jeszcze tego mydła :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...