Perfecta Bird`s Nest


Perfecta Bird`s Nest to linia kosmetyków, o której ostatnio zrobiło się bardzo głośno. Cieszę się, że będę miała okazję ją wypróbować. Opakowania produktów, które posiadam, są prześliczne. Te jaskółki bardzo przypadły mi do gustu, bo jestem miłośniczką ptaków, mam aż 5 papug. Co takiego innowacyjnego znajduje się w kosmetykach Perfecta Bird`s Nest?

Perfecta Bird`s Nest




Cała linia bazuje na pielęgnacji azjatyckiej. To właśnie tam wykorzystuje się Bird Nest, czyli surowiec pozyskiwany z gniazda sklejanego śliną jaskółek. To bogactwo aminokwasów, czyli podstawowych cegiełek, które są wykorzystywane do budowy białek, w tym kolagenu odpowiadającego za jędrność i elastyczność skóry. Azjaci wierzą, że ten surowiec pomoże im zachować młody wygląd na długo.

Perfecta Bird`s Nest

Perfecta Bird`s Nest


W składzie kosmetyków Perfecta Bird`s Nest znajdziemy też Lumican, czyli białko kodowane przez jeden z naszych genów, które stymuluje syntezę kolagenu. Tym samym pozwala zachować naszej skórze młody wygląd i cieszyć się z jej jędrności.

Perfecta Bird`s Nest


Kwas sjalowy to także składnik wyodrębniony z gniazd jaskółek, wiąże on cząsteczki wody i tym samym pełni rolę nawilżającą.


Mam do przetestowania trzy kosmetyki z linii Perfecta Bird`s Nest, jednym z nich jest serum na dzień i na noc w formie buteleczki z pipetką. Ma ono zapewnić skórze intensywny lifting. Powiem Wam, że wysoko w składzie znajdują się składniki aktywne, co pozytywnie mnie zaskoczyło. Poza tym posiadam krem na dzień i na noc zapewniający intensywne wygładzenie oraz azjatycką maskę w formie tkaniny, która jest niezwykle prosta w użyciu. Cenię sobie takie wygodne i komfortowe rozwiązania. Dam Wam znać, gdy lepiej poznam te kosmetyki:)

Perfecta Bird`s Nest

Perfecta Bird`s Nest


7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej serii, chociaż kosmetyków tej marki nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś używałam peelingow Perfecty, były całkiem fajne :)

      Usuń
  2. Intryguje mnie skład tej linii Perfecta :) Lubię kosmetyki z dziwnymi składnikami, więc na pewno się w końcu skuszę...

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...