Bioxsine DermaGen For Women szampon przeciw wypadaniu włosów

Od kilku miesięcy borykam się z problemem nadmiernego wypadania włosów. W tym czasie objętość mojego kucyka dość znacznie się zmniejszyła. W pewnym okresie moje włosy były dosłownie wszędzie – na klawiaturze laptopa, torebce, klatce od papug. Podjęłam działania mające na celu zahamowanie tego procesu. Jednym z elementów był Bioxsine DermaGen For Women szampon przeciw wypadaniu włosów. Czy wspomniany kosmetyk pomógł mi w walce z problemem?

Bioxsine DermaGen szampon do włosów




Wpływ na wypadanie włosów

Gdy rozpoczynałam kurację z wykorzystaniem Bioxsine DermaGen For Women szamponu przeciw wypadaniu włosów, mój problem był naprawdę mocno nasilony. Myślałam, że czeka mnie całkowite wyłysienie. Naprawdę jeszcze nigdy tak nie gubiłam włosów jak na przełomie marca i kwietnia. O wysokim stopniu nasilenia problemu najlepiej świadczy fakt, że moja wanna co tydzień zapychała się. Bioxsine DermaGen For Women szampon przeciw wypadaniu włosów trafił do mnie w najtrudniejszym momencie, zatem miał spore pole do popisu. Od rozpoczęcia kuracji upłynęły blisko dwa miesiące, w związku z tym mogę już co nieco napisać nt. jej skuteczności. Problem nadmiernego wypadania włosów nie ustąpił całkowicie, wciąż tracę ich zdecydowanie zbyt dużo, ale jednocześnie dostrzegam wyraźną poprawę. Już nie zbieram z poduszki całej garści kosmyków, lecz pojedyncze włosy. Ponadto nie gubię „młodych”, krótkich włosków, tylko te liczące kilkadziesiąt centymetrów. Nie zamierzam przerywać kuracji, ponieważ widzę, że przynosi ona rezultaty. W szafce w łazience czeka kolejny Bioxsine DermaGen For Women szampon przeciw wypadaniu włosów.

Bioxsine


Bioxsine DermaGen For Women szampon przeciw wypadaniu włosów – mycie

Szampon pieni się stosunkowo dobrze, dzięki czemu dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Po jego użyciu kosmyki wręcz skrzypią czystością. Na szczęście nie wysusza on włosów, czego początkowo bardzo się obawiałam. Po użyciu szamponu przeciw wypadaniu Bioxsine DermaGen For Women konieczne jest sięgnięcie po sprawdzoną odżywkę bez spłukiwania.

Bioxsine DermaGen for Women ziołowy szampon do włosów

Nawilżenie/wysuszenie

Moje włosy nie przepadają za ziołami i mocnymi detergentami, toteż obawiałam się, że Bioxsine DermaGen For Women szampon przeciw wypadaniu włosów wysuszy moje pukle na wiór. Pamiętam, jak skończyła się moja przygoda z naturalnymi płukankami z kory dębu. Nigdy nie miałam tak suchych i spalonych włosów, nawet za czasów codziennego korzystania z dobrodziejstw prostownicy. Moja skóra głowy nie przepada za silnymi detergentami. Aby uniknąć jej wysuszenia, prowadzącego do powstawania łupieżu, regularnie wcierałam w skórę głowy olejek z czarnuszki Nacomi, o którym niebawem opowiem na blogu.

Bioxsine DermaGen ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów


Wygładzenie i miękkość

Bioxsine DermaGen For Women szampon przeciw wypadaniu włosów nie jest z pewnością kosmetykiem, który zapewnia puklom niesamowitą gładkość i miękkość. Wręcz przeciwnie – po użyciu wyżej wspomnianego produktu kosmyki są szorstkie i tępe w dotyku. Potrzebują solidnej porcji nawilżenia w postaci dobrej odżywki do spłukiwania – najczęściej stosowałam Creightons Argan Smooth. To połączenie dość dobrze zdawało egzamin.


Bioxsine DermaGen for Women szampon przeciw wypadaniu włosów

Blask

Nie mogę narzekać na matowe włosy, po użyciu szamponu Bioxsine DermaGen For Women nadal odbijały światło i tym samym wyglądały zdrowo. Nie jest to jednak zasługa wyżej wspomnianego kosmetyku, moje pukle tak wyglądają bez wsparcia z zewnątrz;)

Rozczesywanie

Gdyby nie odżywka do włosów Creightons codzienne szczotkowanie byłoby dramatycznym przeżyciem. Niestety, moje pukle z natury są suche. Jeśli do tego dodać fakt, iż szampon Bioxsine DermaGen For Women sprawia, że moje włosy wręcz skrzypią z czystości, dobra odżywka stanowi konieczność. Na szczęście odżywczych kosmetyków na bazie emolientów mam pod dostatkiem i nie wyobrażam sobie, że swoją pielęgnację mogłabym ograniczyć wyłącznie do oczyszczania głowy. Stosowanie odżywki do spłukiwania po każdym myciu weszło mi już w krew.

Bioxsine DermaGen dla kobiet ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów

Łupież

Moje włosy wypadają, a skóra głowy płata figle i często pokrywa się płatami łupieżu. Nie jest to jednak wina Bioxsine DermaGen For Women szamponu przeciw wypadaniu włosów, problem pojawił się, zanim po raz pierwszy sięgnęłam po wyżej wspomniany kosmetyk. W moim przypadku w walce z białymi płatami najlepiej sprawdza się olej z czarnuszki Nacomi. Produkt ten okazał się strzałem w dziesiątkę.

Podrażnienie

Szampon Bioxsine DermaGen For Women pomimo bogactwa składników aktywnych nie podrażnił mojej wrażliwej skóry głowy. Podczas korzystania z jego dobrodziejstw nie odnotowałam pieczenia, zaczerwienienia czy świądu. Pod tym względem omawianemu kosmetykowi nie mogę nic zarzucić.

Bioxsine DermaGen ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów dla kobiet


Przetłuszczanie

Nie zauważyłam, aby szampon przeciw wypadaniu włosów Bioxsine DermaGen For Women wzmagał przetłuszczanie moich pukli.

Konsystencja

Szampon Bioxsine DermaGen For Women przypomina olej rycynowy – jest stosunkowo gęsty, a jego żółto-zielonkawe zabarwienie sprawia, iż omawiany produkt kojarzy mi się z czymś ziołowym i naturalnym. Emulsja dość dobrze się pieni i dokładnie oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Radzę jednak zachować ostrożność, ponieważ szampon może brudzić wannę na zielonkawo. Po pierwszym użyciu byłam w szoku, ponieważ na wannie zobaczyłam dziwne plamy, pomimo iż nie używałam żadnych ziołowych płukanek.

Bioxsine DermaGen szampon przeciw wypadaniu włosów

Opakowanie

Szampon Bioxsine znajduje się w białej, plastikowej butelce z klapką. Wydobycie kosmetyku nie nastręcza trudności. Nieco trudniej ocenić stopień zużycia produktu, opakowanie trzeba bowiem umieścić pod światłem i dobrze się wpatrzyć.

Wydajność

Szampon przeciw wypadaniu włosów Bioxsine DermaGen For Women wystarczył mi na blisko dwa miesiące regularnego stosowania. To bardzo dobry wynik, zważywszy na długość moich pukli – sięgają pasa.

Cena

Zakup szamponu Bioxsine DermaGen For Women stanowi wydatek rzędu 30-37 zł. To niewiele, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę bogaty skład produktu.

Skład

Aqua, Sodium laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium chloride, Equisetum arvense extract, Biocomplex B11 (Urtica urens & Dioica extr. (Nettle), Chamomilla recutita extr. (Chamomile), Achillea millefolium extr. (Common Yarrow), Ceratonia siliqua extr. (Carob), Equisetum arvense extr. (Horsetail), Parfum, Mel, Benzyl alcohol, PEG PPG-120/10-trimethylolpropane trioleate, Laureth-2, Silicone quaternium-16, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Glycerin, Undeceth-11, Tetrasodium EDTA, Niacinamide, Pyridoxine HCL, Panthenol, Butyloctanol, Sodium PCA, Undeceth-5, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

karminowe.usta


5 komentarzy:

  1. Ja też testuję ten szampon wraz z odżywką i jestem zachwycona!!Ja też miałam straszny problem z wypadaniem ale teraz leci ich troszkę mnie zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia o istnieniu tego produktu, ale widać że warto się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że włosy wkrótce przestaną Ci leciec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam Bioxsine w bialej butli i bylam zadowolona, jednak tera zniestety problem wrocil i aktualnie uzywam na zmiane Klorane z chinina oraz Ducray :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam duży problem z wypadaniem włosów ;( nie znalazłam jak do tej pory dobrego szamponu

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...