Odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture

Odkąd wróciłam do farbowania włosów, potrzeby moich pukli uległy zmianie. Kosmyki zaczęły domagać się większej dawki nawilżenia. Zwykłe odżywki o prostym składzie – z niewielką ilością silikonów i bez sporej dawki olejów, przestały im wystarczać. Obawiałam się, że bohater niniejszej recenzji nie przypadnie im do gustu. Tak jednak się nie stało. Jakie wrażenie wywarła na mnie odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture?

odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture





Nawilżenie

Moje wysuszone farbowaniem włosy potrzebują solidnej dawki składników nawilżających. Niewiele kosmetyków jest w stanie sprostać ich oczekiwaniom. Ba, po koloryzacji wiele masek musiało pójść w kąt, wrócę do nich, gdy stan pukli się poprawi. Odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture sprawiła mi miłą niespodziankę. Okazała się strzałem w dziesiątkę na trudne czasy. Zapewnia moim suchym włosom solidną porcję nawilżenia. Wczoraj miałam okazję przekonać się, jakie cuda potrafi zdziałać. Po ostatnim myciu pomyliłam się i sięgnęłam po inną odżywkę, po wysuszeniu włosy były suche, tępe i trudne do rozczesania. Dziś ponownie przystąpiłam do oczyszczania głowy, na koniec nałożyłam odżywkę do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture i pukle wyglądają zdecydowanie lepiej. Omawiany kosmetyk to prawdziwy cudotwórca, docenią go z pewnością osoby mające suchy kosmyki.

Odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture – wygładzenie

Zawsze marzyłam o idealnie gładkich włosach, niestety, natura spłatała mi figla. Moje pukle nigdy nie będą wyglądały jak z reklamy, nawet jeśli je wyprostuję i nałożę mnóstwo kosmetyków do stylizacji. Mogę jednak sprawić, że ich prezencja ulegnie znaczącej poprawie. Do tej pory w celu nadania włosom pożądanej gładkości, sięgałam po maski naszpikowane silikonami. Nie przypuszczałam, że odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture sprosta temu wyzwaniu, zważywszy na jej skład. Pozory lubią jednak mylić. Dzięki omawianemu produktowi odkryłam, że nie potrzebuję bomby silikonowej, by zapanować nad swoimi puklami. Odżywka Creightons Argan Smooth Deep Moisture świetnie wygładza włosy, dzięki czemu wyglądają one zdecydowanie lepiej.

Creightons odżywka do włosów Argan Smooth

Miękkość

Tym, co urzekło mnie w odżywce do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture, jest niesamowita miękkość, jaką mogę zaobserwować tuż po jej aplikacji. Moje pukle należą do szorstkich i bez wsparcia z zewnątrz w dotyku przypominają sztuczne włosy lalek. Po użyciu odżywki Creightons z trudem je poznałam, nie pamiętam już, kiedy były tak miękkie jak plusz. Omawiany kosmetyk mogę polecić wszystkim, którzy skarżą się na szorstkie, nieprzyjemne w dotyku włosy.

Połysk

Za każdym razem, gdy sięgam po odżywkę do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture, moje pukle zamieniają się w lśniącą taflę. Jestem pod ogromnym działaniem wyżej wspomnianego kosmetyku. Już dawno nie byłam tak zadowolona z odżywki do włosów. W końcu trafiłam na produkt, który spełnia moje oczekiwania w 100%. Z pewnością jeszcze do niego powrócę.

odżywka do włosów Creightons


Rozczesywanie

Odkąd farbuję włosy, szczotkowanie stanowi nie lada wyzwanie. Pukle okropnie się plączą, z tyłu głowy powstają kołtuny. Staram się temu zapobiegać, jak mogę. Odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture niewątpliwie ułatwia rozczesywanie moich niesfornych kosmyków, które żyją własnym życiem. Zazwyczaj spora porcja emulsji okazuje się wystarczająca i po wysuszeniu włosów nie muszę już sięgać po odżywkę bez spłukiwania, żeby jakoś poradzić sobie podczas szczotkowania.

Skręt

Odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture bardzo dobrze wygładza włosy, jeśli nałożę jej naprawdę sporo, kosmyki sprawiają wrażenie prostych i zdyscyplinowanych. Omawiany kosmetyk jest stosunkowo gęsty i treściwy, dlatego przy cieńszych włosach radzę zachować umiar.

odżywka do włosów Creightons Argan Smooth


Konsystencja/obciążenie

Moje włosy lubią gęste, treściwe odżywki, które dociążają niesforne pasma. Tak właśnie działa Creightons Argan Smooth Deep Moisture. Po użyciu wspomnianej odżywki włosy są dociążone, ale nie przyklapnięte. W związku z tym, iż kosmetyk należy do gęstych, przy cienkich puklach radzę zachować ostrożność. Sama nakładam na długość 2 spore porcje odżywki, która wchłania się tak dobrze, że praktycznie nie mam czego spłukiwać. Mimo to zawsze sięgam po prysznic i pozbywam się się resztek kosmetyku;)

Zapach

Odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture ujęła mnie swoim luksusowym zapachem. Woń kosmetyku przypomina mi męskie perfumy dosłodzone wanilią. Choć zapach jest dość mocny, nie czuję się nim przytłoczona.

odżywka do włosów Creightons Argan Smooth

Opakowanie

Odżywkę umieszczono w wielkiej, niebieskiej, plastikowej tubie z zamknięciem typu zatrzask. Rozwiązanie to uważam za niezwykle praktyczne, ponieważ emulsja spływa do ujścia pod wpływem działania sił grawitacji, toteż nie mam problemów z jej wydobyciem – otwór jest wystarczająco duży.

Wydajność

W moim przypadku odżywka do włosów Creightons Argan Smooth Deep Moisture wystarczyła na 1,5 miesiąca regularnego stosowania. Pragnę jednak zaznaczyć, że moje pukle są suche i sięgają pasa. Przy krótszych włosach odżywka z pewnością wystarczy na dłużej.

Dostępność

Kosmetyki do pielęgnacji włosów marki Creightons są dostępne w drogeriach Hebe. Jeśli chcesz być na bieżąco z ofertą marki, polub jej fanpage.


Skład

Aqua, Cetyl alcohol, Cocamide MEA, Stearamidopropyl dimethylamine, Cetrimonium chloride, Bis-amino PEG/PPG4/aminoethyl PG-propyl dimethicone, Parfum, Citric acid, Tocopheryl acetate, Panthenol, Disodium EDTA, Benzophenone-4, Argania spinosa kernel oil, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium chloride, Magnesium nitrate.

karminowe.usta


10 komentarzy:

  1. Zaskoczyła mnie wydajność tej odżywki, ciekawe czy mi by wystarczyła na tyle czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro włosy są tak wspaniale miękkie i lśniące, to chętnie ją wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywek mam zapas na dwa lata 😛. Zobaczę czy z tych linii są jakieś olejki 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz ją widzę, ale brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo wygląda ciekawie, szczególnie ta miękkość i fakt że włosy się szybciej po niej rozczesują, też mam z tym problem ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta miękkość mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe, co w niej tak dobrze działa na Twoje włosy. może witamina E i pantenol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że to połączenie alkoholu cetylowego i dimetylaminy, która działa jak silikony. Takie składniki dobrze się sprawdzają w przypadku puszących się włosów :)

      Usuń
  8. Mnie bardzo podoba się jej zapach i to, że zostaje on na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że znalazłam Twoją opinię o tej masce,co prawda już po roku od publikacji :D ale dziś własnie ją kupiłam i pomyślałam że poczytam w necie co to za cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...