Felicea konturówki do ust

Bardzo cenię sobie kosmetyki naturalne, ponieważ na co dzień, czy tego chcę czy nie, mam kontakt z tak dużą liczbą różnych chemikaliów, że jeśli tylko mogę, staram się ich unikać w żywności oraz specyfikach do pielęgnacji i makijażu. O ile znalezienie kremu do twarzy czy balsamu do ciała o przyjaznym składzie nie stanowi problemu, o tyle szminki czy tusze do rzęs na bazie minerałów i roślinnych składników wciąż są rzadkością. Do tej pory miałam tylko jedną naturalną konturówkę do ust – czerwona kredka Alverde w pełni spełniała moje oczekiwania, niestety, w jej przypadku występują problemy z dostępnością. Drogerie DM nie zawitały jeszcze do Polski i nic nie wskazuje na to, aby miało to ulec zmianie w najbliższym czasie. Felicea to nasza rodzima firma, która specjalizuje się w produkcji naturalnych kosmetyków do makijażu. Przedsiębiorstwo to zostało założone przez małżeństwo – Łukasza, który z wykształcenia jest inżynierem produkcji, i Anię – miłośniczkę zdrowego stylu życia. Właściciele firmy Felicea dostrzegli na rynku niszę, którą postanowili wypełnić. Dzięki nim możemy korzystać z naturalnych kosmetyków do makijażu, które jeszcze do niedawna były stosunkowo trudno dostępne. Oferta marki Felicea jest stosunkowo bogata – mamy do dyspozycji szminki, konturówki do ust, korektory do twarzy, kredki do oczu, cienie do powiek, kredki do brwi, błyszczyki do ust i pomadki ochronne. Z pomocą dostępnych kosmetyków jesteśmy w stanie stworzyć pełny, a zarazem naturalny makijaż. Jak spisały się Felicea konturówki do ust? Czy zdetronizowały moją ulubionę kredkę Alverde?

Felicea konturówka do ust







Felicea konturówki do ust – wykończenie

Cenię sobie matowe produkty do makijażu ust. Konturówki Felicea w pełni spełniają moje oczekiwania. Ich wykończenie określiłabym jako matowe, aczkolwiek nie mamy tutaj do czynienia z takim tępym matem, którego równomierne rozprowadzenie graniczy z cudem. Felicea konturówki do ust mają w sobie coś z satyny, dzięki czemu ich aplikacja nie nastręcza żadnych trudności. Na uwagę zasługuje również fakt, iż wyżej wspomniane kredki nie wysuszają ust, jak zwykły to czynić niektóre maty.

Felicea konturówka do ust

Kolory

W sklepie internetowym firmy Felicea mamy do wyboru 6 odcieni konturówek do ust. Choć mogłoby się wydawać, że to niewiele, w praktyce poszczególne kredki mają tak zróżnicowane kolory, że każda z nas znajdzie wśród nich coś dla siebie. Posiadam dwa odcienie konturówek do ust Felicea - nr 75, czyli ciepłą, koralową czerwień, która na ustach prezentuje się bardzo naturalnie oraz nr 73 – twarzowy, stosunkowo intensywny róż, który wspaniale ożywia moją bladą twarz. Z obydwu kredek jestem bardzo zadowolona i chętnie korzystam z ich dobrodziejstw. Bardzo dobrze czuję się w koralowej czerwieni, która jest zbliżona do mojego naturalnego koloru ust. Z przyjemnością maluję również usta żywym odcieniem różu, w którym wyglądam świeżo i dziewczęco.

Felicea konturówka do ust
Felicea konturówka do ust nr 75

Felicea konturówka do ust
Felicea konturówka do ust nr 73

Pigmentacja

Felicea konturówki do ust to kosmetyki, które charakteryzują się świetną pigmentacją. Wystarczy jedno pociągnięcie, by na wargach pozostał wyraźny, kolorowy ślad. Pod względem pigmentacji konturówki do ust Felicea wypadają równie dobrze jak ich drogeryjne odpowiedniki. Ba, odnoszę wręcz wrażenie, że te naturalne kredki są lepiej nasycone barwnikiem niż niektóre popularne liplinery. Wynika to poniekąd z ich konsystencji. Konturówki do ust Felicea są stosunkowo miękkie, w niczym nie przypominają suchej kredki, którą trzeba mocno przycisnąć do warg, by uzyskać jakikolwiek kolor. Parokrotnie trafiałam na takie tępe konturówki, pracę z nimi wspominam jako udrękę. Część nietrafionych kredek przekazałam mojej mamie, która dla odmiany jest nimi zachwycona, ponieważ lubi mieć kontrolę nad efektem końcowym. Ja z kolei preferuję mocno napigmentowane konturówki do ust takie, jakie ma w swojej ofercie nasza rodzima firma Felicea.

Felicea kredka do ust



Trwałość

Felicea konturówki do ust wyróżniają się fenomenalną trwałością. Na moich wargach nałożone solo utrzymują się przez kilka godzin. W tym czasie nie migrują poza kontur ust, nie zbierają się też w załamaniach. Konturówki do ust Felicea można stosować zgodnie z przeznaczeniem, czyli do obrysowania i wypełnienia warg przed aplikacją pomadki, jak również solo zamiast szminki. Wyżej wspomniane kredki ścierają się z ust równomiernie. Jednocześnie bardzo cieszy mnie fakt, iż kosmetyki te charakteryzują się naturalnym składem, ponieważ mam pewność, że w ciągu dnia mimowolnie nie zjadam syntetycznych związków chemicznych. W przypadku produktów stosowanych na usta jest to niezwykle istotne.

Felicea kredka do ust
Felicea kredka do ust nr 73


Korekta kształtu warg

Z pomocą konturówek do ust Felicea bez problemu można skorygować kształt warg. Kredki należą do tych, które wymagają temperowania. Ma to swoje zalety, bowiem można je przed każdym użyciem zaostrzyć tak, aby jeszcze precyzyjniej obrysować wargi. Kredki do ust Felicea są stosunkowo trwałe, nie wykazują tendencji do migracji i rozmazywania, można więc wyjechać minimalnie poza kontur ust, aby je optycznie powiększyć.

Felicea kredka do ust
Felicea kredka do ust nr 75

Współpraca ze szminkami

Felicea konturówki do ust doskonale współpracują z różnymi szminkami – zarówno tymi o naturalnym składzie, jak i drogeryjnymi. Półka cenowa czy wykończenie nie mają tutaj żadnego znaczenia. Kredki do ust Felicea przedłużają trwałość zarówno szminek za 10 zł, jak i tych za 100 zł. Zauważyłam też, że pomadki o mokrym wykończeniu, które do tej pory lubiły migrować poza wargi, po użyciu tych naturalnych konturówek trwają na swoim miejscu.

konturówka do ust Felicea
Felicea konturówka do ust nr 73


Konturówki do ust Felicea - wpływ na stan ust

Konturówki do ust, które do tej pory przewinęły się przez moją kosmetyczkę, za wyjątkiem kredki Alverde, miały jedną wadę. Na dłuższą metę okropnie wysuszały warg i konieczna była aplikacja silnie nawilżającej pomadki ochronnej. W przypadku kredek do ust Felicea nie odnotowałam nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Wyżej wspomniane konturówki nosi się bardzo komfortowo, ponieważ są stosunkowo lekkie i nie wysuszają ust. Pokuszę się wręcz o stwierdzenie, że po ich użyciu wargi sprawiają wrażenie delikatnie nawilżonych.

kredka do ust Felicea
Felicea konturówka do ust nr 75


Opakowanie

Do konturówek do ust Felicea nie dołączono żadnego dodatkowego kartoniku z informacjami nt. produktu. Otrzymałam dwie kredki, które wymagają temperowania. Na szczęście nie jest to uciążliwe, ponieważ konturówki mają standardową średnicę i mieszczą się w mniejszej „dziurce” strugaczki. Ich szata graficzna jest stosunkowo prosta – na białej farbie zamieszczono zielony listek wraz z logotypem marki. Oprawa omawianych kosmetyków jest spójna z filozofią marki, która stawia na produkty przyjazne środowisku, bazujące na naturalnych składnikach.

kredka do ust Felicea
Felicea konturówka do ust nr 75


Cena

Felicea konturówki do ust są stosunkowo tanie, zważywszy na ich naturalny skład. Za jedną kredkę w sklepie internetowym zapłacimy 19 zł.

kredka do ust Felicea
Felicea konturówka do ust nr 73

Dostępność

Helfy, sklep internetowy felicea.pl

kredka do ust Felicea


karminowe.usta



32 komentarze:

  1. Ja mam od nich pomadkę. Właśnie jutro będzie recenzja. Jestem z niej zadowolona. Te kredki wyglądają na fajne, może się skuszę, bo jestem wielką fanką konturówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pomadki warto dokupić którąś z konturówek, ponieważ są one naprawdę świetne:)

      Usuń
  2. Na ustach wyglądają bardzo dobrze, ta czerwień świetnie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo dobrze czuję się w tej czerwieni, dzięki niej moja blada twarz nabiera wyrazu.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I co najważniejsze nie wysuszają ust, ale wręcz je nawilżają:)

      Usuń
  4. masz naprawdę ładne kolory :) a wykończenie bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kredki nie są takie tępe i suche, można powiedzieć, że wręcz nawilżają usta:)

      Usuń
  5. Mam ich błyszczyk i szminkę.
    Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie poprzestanę na konturówkach do ust Felicea, chętnie wypróbuję inne produkty do makijażu:)

      Usuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że jest taka firma. Spodobał mi się drugi kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felicea niedawno zadebiutowała na polskim rynku, ale ma w swojej ofercie wiele świetnych kosmetyków do makijażu:)

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam produktów tej firmy. Chętnie skusiłabym się na jakiś produkt, ale nie koniecznie konturówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felicea ma w swojej ofercie wiele kosmetyków do makijażu, w tym korektory, kredki do oczu itp.:)

      Usuń
  8. Ja w ogóle odkryłam niedawno konturówki same w sobie. Dawniej używałam ich tylko w duecie z pomadkami, a teraz kupuję solo jeśli kolor mi się spodoba. Z reguły są trwalsze niż pomadki i .. tańsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek pozwalają precyzyjnie wypełnić usta:) Ja też coraz częściej noszę konturówki solo, ponieważ ich trwałość jest fenomenalna:)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie się prezentują choć kongurówek nie używam te wyglądają obiecująco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że oferta Felicea jest tak szeroka, że znalazłabyś coś dla siebie:)

      Usuń
  10. Kolor 73 mi się podoba :) Wolę te które trzeba temperować, bo automaty czy wysuwane mnie zawiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Automaty teoretycznie są wygodniejsze w użyciu, ale w praktyce często charakteryzują się słabszą pigmentacją i trwałością.

      Usuń
  11. Chyba się skuszę na kredkę do mojej pomadki ;) Jeśli chodzi o naturalną kolorówkę, to różnicę chyba widać najbardziej w produktach do ust. Mam na myśli, że jednak składniki pielęgnujące robią swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu widać, że pomimo malowania ust, skóra warg nie ulega wysuszeniu:)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wyglądają na ustach, osobiście sobie chwalę konturówki z Golden Rose :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose ma całkiem przyzwoite konturówki, ale nie są one tak masełkowate w konsystencji jak kredki Felicea:)

      Usuń
  13. wiele dobrego o nich czytałam, chodź jeszcze nie miałam okazji osobiście ich testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała okazję, naprawdę warto wypróbować kosmetyki naturalne Felicea:)

      Usuń
  14. Słyszałam o tej marce, myślę że kiedyś skuszę się na taką naturalną konturówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dać szansę firmie Felicea i na początek skusić się choć na jeden produkt. Ja widzę ogromną różnicę między konturówkami do ust o naturalnym składzie a tymi z drogerii. Te drugie zazwyczaj wysuszają wargi.

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wyglądają na Twoich ustach! :) Super, że pojawiają się na rynku takie naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazła się firma, która postanowiła wypełnić niszę na rynku – do tej pory naturalnych kosmetyków do makijażu nie było zbyt wiele:)

      Usuń
  16. Podobają mi się e konturówki, świetny efekt. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One naprawdę wyglądają bardzo ładnie, często noszę je solo:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...