Nawilżenie w dobrej cenie – krem do rąk Kamill Hand Repair 2% Urea

Moje dłonie na przełomie zimy i wiosny przeżywają gorszy okres. Skóra staje się sucha, spękana i skłonna do podrażnień. Aby przynieść jej ulgę sięgam po różnego rodzaju kremy do rąk. Tego typu kosmetyki nieustannie są w użyciu, wyjątek stanowi czas spędzany w pracy. Po prostu nie lubię pisać na klawiaturze, gdy mam posmarowane dłonie. W związku z tym, iż kosmetyki z mocznikiem zawsze służyły moim problematycznym dłoniom, wraz z pogorszeniem ich kondycji włączyłam do codziennej pielęgnacji krem do rąk Kamill Hand Repair 2% Urea.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak



Nawilżenie

Moja sucha, skłonna do podrażnień skóra w sposób szczególny upodobała sobie kosmetyki zawierające mocznik. Krem do rąk Kamill Hand Repair 2% Urea pomógł moim problematycznym dłoniom podczas kryzysu. Już po kilku dniach stosowania ich kondycja uległa wyraźnej poprawie. Skóra przestała być szorstka, odzyskała elastyczność i stała się mniej podatna na uszkodzenia mechaniczne. Omawiany krem świetnie nawilża suche dłonie, sprawdza się jako kosmetyk do zadań specjalnych. Gdy spożytkuję zawartość tubki, zaopatrzę się w kolejne opakowanie tego specyfiku.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak


Regeneracja

Kremy do rąk, które regenerują zniszczoną skórę dłoni, mogę policzyć na palcach jednej ręki. Do tego nielicznego grona mogę zaliczyć Kamill Hand Repair 2% Urea. Wspomniany kosmetyk nie tylko nawilża, ale też regeneruje wysuszoną na wiór skórę. Dzięki niemu stan dłoni szybko ulega wyraźnej poprawie. Po tygodniu systematycznego stosowania skóra jest elastyczna, miękka i przyjemna w dotyku.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak


Zmiękczenie

Moja skóra jest niezwykle cienka i wrażliwa, wystarczy, że kilkukrotnie umyję ją mydłem w chlorowanej wodzie, a dłonie przeobrażają się w tarkę. Wbrew pozorom trudno pozbyć się nieprzyjemnego uczucia szorstkości. Znam wiele kremów do rąk, które nie robią nic, jedynie pokrywają dłonie tłustym, parafinowym filmem. Kamill Hand Repair 2% Urea sprawił mi miłą niespodziankę. Wspomniany kosmetyk rewelacyjnie zmiękcza skórę, za jego sprawą dłonie stały się przyjemne w dotyku.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak


Konsystencja i film

Po naciśnięciu tubki naszym oczom ukazuje się biała, stosunkowo gęsta emulsja. Cenię sobie treściwe kosmetyki, ponieważ moje ręce potrzebują solidnej porcji nawilżenia i składników odżywczych. Konsystencja kremu odzwierciedla jego działanie, specyfik dogłębnie nawilża przesuszone, spękane dłonie i poprawia ich kondycję. Mogłoby się wydawać, że treściwa emulsja będzie pozostawiała ciężką, tłustą warstwę ochronną. Tymczasem ręce otula subtelny film, toteż krem Kamill Hand Repair 2% Urea z powodzeniem stosuję zarówno na noc, jak i na dzień.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak


Zapach

Kremy z mocznikiem, z którymi do tej pory miałam do czynienia, charakteryzowały się specyficzną, niezbyt przyjemną wonią. Kamill Hand Repair 2% Urea okazał się produktem bezzapachowym – to miła odmiana po serii nie najlepszych doświadczeń.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak


Opakowanie

Treściwa emulsja została umieszczona w biało-czerwono-zielonej tubie. To zestawienie kolorystyczne kojarzy mi się z produktami do zadań specjalnych. Niewątpliwie przykuwa wzrok i sprawia, że krem wyróżnia się na drogeryjnej półce. Zamknięcie typu zatrzask działa sprawnie, nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Pozwala wydobyć kosmetyk bez uszczerbku dla paznokci.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak


Wydajność

Ze względu na gęstą, treściwą konsystencję krem do rąk Kamill Hand Repair 2% Urea charakteryzuje się świetną wydajnością. Z jego dobrodziejstw korzystam od dwóch miesięcy, w tym czasie zużyłam 1/2 zawartości opakowania. To przyzwoity wynik zważywszy na fakt, iż nie żałuję swoim dłoniom tego odżywczego kosmetyku.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak


Cena

Za 75 ml kremu z mocznikiem musimy zapłacić 8 zł – to najlepszy dowód na to, iż na dobry kosmetyk do pielęgnacji dłoni nie musimy wydawać fortuny.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak


Dostępność

Hebe, Rossmann, Superpharm, drogerie osiedlowe, supermarkety.

Kamill-Hand-Repair-2%-Urea-krem-do-rak



karminowe.usta

53 komentarze:

  1. Też mam problem z wiecznie przesuszonymi dłońmi i uwielbiam kremy Kamill. Jako jedne z niewielu, naprawdę działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to dobre kremy w niskiej cenie, które ze względu na swoje działanie zasługują na uwagę:)

      Usuń
  2. ooo, fajny kosmetyk w super cenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że w drogeriach można spotkać dobre kremy do rąk w atrakcyjnej cenie:)

      Usuń
  3. Fajna cena ale na szczęście nie potrzebuję kremów bo skórę mam całkiem przyzwoitą - a choruję dosłownie jak cokolwiek czuję na rękach, a myć potrafię dłonie co godzinę, dopóki nie będę czuła że są całkowicie czyste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę bezproblemowej skóry;) Moja kiedyś też lepiej znosiła mycie, ale ostatnio wariuje;)

      Usuń
  4. Nie miałam w sumie nic z tej firmy jak dotąd, ale kolejny krem chyba wezmę od nich :) Obecnie używam kremu z p2 takiego różowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sprawują się kremy do rąk z p2? Do tej pory miałam do czynienia jedynie z kolorówką tej firmy:)

      Usuń
  5. trafia na listę zakupów przy okazji kolejnego pobytu w Polsce :) moje dłonie również bardzo upodobały sobie mocznik. właściwie tylko on przynosi ulgę na długo i rzeczywiste efekty w postaci regeneracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocznik to podstawa mojej pielęgnacji, niestety, nie wszystkie kosmetyki z tym składnikiem pachną przyjemnie. Swego czasu używałam różowej Isany, dawała świetne rezultaty, ale na dłuższą metę jej woń stawała się męcząca. Cieszę się, że krem do rąk marki Kamill jest produktem bezzapachowym:)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy post. Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nigdy nic z tej firmy.Ostatnio upodobałam sobie kremy z Eveline ale być może kiedyś się na niego skuszę bo lubię jak kremy zawierają mocznik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku najlepiej sprawdzają się kremy z mocznikiem, pozostałe zazwyczaj przynoszą tylko krótkotrwałą poprawę...

      Usuń
  8. Wrzucę do koszyka podczas kolejnej wizyty w Rossmannie, o ile będę miała na tyle dużo szczęścia, że będzie dostępny, ponieważ ostatnio nie mogę trafić na żaden z polecanych kremów - półki świecą pustkami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko opolskie Rossmanny mają jakieś problemy z dostawą, ja również ostatnio nie potrafiłam znaleźć tych kosmetyków, po które przyszłam:(

      Usuń
  9. Ostatnio uwielbiam krem z mocznikiem do twarzy, a i do rąk mam ochotę spróbować więc pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego kremu do twarzy używasz? Możesz podać jego nazwę?

      Usuń
  10. Lubię kremy Kamill :) Tego akurat nie miałam, ale moja skóra lubi mocznik, więc chętnie ten spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również polubiłam kremy do rąk Kamill, poszczególne rodzaje minimalnie różnią się działaniem, ale z każdej wersji byłam zadowolona:)

      Usuń
  11. Zawsze używałam kremu do rąk z Biedronki i nigdy nie miałam problemów z suchą skórą, jednak coś mnie podkusiło i zimą kupiłam krem z Ziaji z proteinami jedwabiu. Gorszego kremu do rąk nigdy nie miałam! Mimo regularnego smarowania, skóra starała się sucha i mało elastyczna, podatna na mechaniczne uszkodzenia. Myślę, że Kamill sprawdzi się u mnie o niebo lepiej. Dziękuję za wyczerpującą recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kremy do rąk marki Ziaja, to swego czasu używałam wersji z kozim mlekiem. Pięknie pachniała, ale nawilżenie było mizerne...

      Usuń
  12. Miałam już dwa różne kremy do rąk Kamill i byłam z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie używam cytrynowego kremu do rąk, który świetnie sprawdza się jako kosmetyk na dzień.

      Usuń
  13. tego wariantu akurat nie miałam ale uwielbiam kremy Kamill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre kremy w niskiej cenie, które bez problemu można kupić w każdej drogerii:)

      Usuń
  14. Kremy Kamill cieszą się dobrą renomą, ale niestety nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować. Będę musiała to koniecznie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również dołączysz do grona osób zadowolonych z ich działania:)

      Usuń
  15. Bardzo dużo dobrego o nich czytałam, ale sama jeszcze nie miałam przyjemności ich bliżej poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz pierwszy z kremami Kamill spotkałam się w dzieciństwie, pomimo upływu czasu wciąż chętnie do nich powracam:)

      Usuń
  16. Dobry kosmetyk w niskiej cenie :) lubię kremy Kamill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich korzyść przemawia również dostępność, można je znaleźć nawet w supermarketach:)

      Usuń
  17. Czytałam już o nim dużo pozytywnych opinii :) Chyba czas go wypróbować :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten kremik na prawdę bardzo dobry. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Kamill Hand Repair przypadł mi do gustu do tego stopnia, że na pewno do niego powrócę:)

      Usuń
  19. widzę że ten kremik byłby idealny dla moich wiecznie suchych dłoni. obecnie używam zimowego kremu Cztery Pory Roku ekspresowe nawilżenie - genialny, szybko się wchłania, nie zostawia tłustego filtru i głęboko nawilża :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepszy dowód na to, że dobry krem do rąk nie musi kosztować kroci:)

      Usuń
  20. Miałam i byłam bardzo zadowolona :) Obecnie stosuję kremik z Dove, slicznie pachnie i również dobrze mi służy. Dobrze nawilża i zmiękcza skórę dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem facetem, ale też używam kremu do rąk Kamill (akurat nie tego, tylko takiego zielonego z rumiankiem chyba), moim zdaniem bardzo dobre kremy, dłonie nie są po nich tłuste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tato używa kremu do rąk dla mężczyzn (marka Kamill jakiś czas temu wypuściła kosmetyki dla panów) i również bardzo go sobie chwali:)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ktoś mi powie, czym się różnią kosmetyki Kamill z nalepką "Niemiecka jakość" od tych bez tej nalepki? W składzie nie zauważyłam różnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, nie znam odpowiedzi na to pytanie. Może chodzi o miejsce produkcji?

      Usuń
  24. Widziałam go w Rossmanie,jestem kremomaniaczką,więc na pewno go kupię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja zużywam kremy do rąk w ilościach hurtowych:)

      Usuń
  25. Mam pytanie c; Trafilam tutaj poprzez twój post gdzie i jakie kosmetyki można znaleźć w moim Opolu :) Orientujesz się gdzie można dostać rosyjskie kosmetyki? Babuszkę Agafię i takie sprawy? W Malwie na Muzealnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosyjskie kosmetyki dostaniesz też w dawnej drogerii Delta nieopodal Cytruska. Ostatnio asortyment sklepu bardzo się zmienił (na plus) i można w nim kupić wiele naturalnych kosmetyków. W sklepie zielarskim przy Muzealnej nie widziałam Babuszki Agafii, ale jeśli zależy Ci na innych rosyjskich markach, to warto odwiedzić to miejsce:)

      Usuń
  26. Gdzie w Opolu można dostać rosyjskie kosmetyki oczywiście * :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, a propos rosyjskich kosmetyków, to przypomniałam sobie, że widziałam pojedyncze egzemplarze w zielarni koło dawnego "Ruskiego Targu":)

      Usuń
  27. Do tej pory moim mocznikowym ulubieńcem był krem z Isany, ale jak trafię na ten - chętnie spróbuję :) Póki co muszę jednak wykończyć swoje kremowe zapasy.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocznikowy krem Isany doskonale nawilżał moje dłonie, ale jego zapach zaczął mnie męczyć, dlatego postanowiłam rozejrzeć się za czymś bezwonnym i w końcu znalazłam:)

      Usuń
  28. Lubię ich kremy, ale wolę Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...