Haul z Orsay + kolczyki ze Świata Biżuterii 24 h

 

Ostatnio zamówiłam z Orsay dwa ciekawe ubrania, które spodobały mi się na stronie. Jestem z nich naprawdę zadowolona. Bluzkę mogę nosić już teraz, sukienka sprawdzi się w chłodniejsze dni. Za sprawą Aldony odwiedziłam też Świat Biżuterii. Miałam nadzieję, że upoluję w nim kolczyki z różowym oczkiem, ale nic takiego nie znalazłam. Kupiłam natomiast inną parę, która wpadła mi w oko. Zapraszam na haul z Orsay oraz kolczyki ze Świata Biżuterii 24 h.

 

Orsay zielona sukienka z panelami

Orsay biała bluzka ze wstawą z haftu angielskiego

Ostatnio polubiłam biel ze względu na kontrast, jaki tworzy z moimi ciemnymi włosami. Poza tym jest to kolor podstawowy, który można zestawić dosłownie ze wszystkim. Biel jest dla mnie lepsza od czerni, bo ta druga mnie przytłacza i sprawia, że wyglądam smutno. Wolę tego uniknąć, wybierając jaśniejsze kolory. W Orsay na wyprzedaży dostrzegłam piękną, bawełnianą bluzkę z dość głębokim dekoltem typu V, który jest obszyty haftem angielskim. Wygląda to naprawdę ciekawie. Bluzkę nosi się bardzo wygodnie za sprawą naturalnej, przyjemnej dla skóry tkaniny. Można ją zestawić z szortami, jeansami  i spódnicami. Sprawdza się także jako baza pod marynarki. Gorąco polecam, to bardzo dobra jakość w przystępnej cenie.

 

Orsay biała bluzka ze wstawą z haftu angielskiego

Orsay zielona sukienka z panelami

Jest to sukienka wykonana z grubszej bawełny, która sprawdzi się jesienią. Posiada dłuższe rękawy, które mają gumkę w nadgarstkach, przez co uzyskujemy efekt balonowych rękawów. Sukienka ma dekolt typu serek, który bardzo lubię. Nienawidzę wszelkiej maści golfów, półgolfów, stójek, kołnierzyków aż pod samą szyję. Mam wrażenie, że w takich „wynalazkach” zaraz się uduszę.  Bardzo spodobał mi się też odcień sukienki. Butelkowa zieleń to coś, w czym czuję się wyśmienicie.  Pasuje do mojego typu urody, nie jest za ciemna. Sukienka sięga przed kolano i składa się z kilku paneli. Ma luźny krój, ale można go obejść, podkreślając talię za pomocą paska, co ja chętnie robię. Tę sukienkę chciałam zamówić później, ale tak szybko się wyprzedawała, że został tylko mój rozmiar i to w 3 egzemplarzach, więc zamówiłam go od razu wraz z bluzeczką, korzystając z bonu, który uzbierałam w ramach zbierania punktów za wszystkie transakcje.

 

Orsay zielona sukienka z panelami

Świat Biżuterii 24 h kolczyki w kształcie kwiatów

Kocham srebrne kolczyki. To właściwie jedyne, które mogę nosić bez obaw. Moje uszy nienawidzą tombaku, natomiast ja nie lubię złota, bo uważam, że jest w nim coś tandetnego. Niestety, pewnych skojarzeń nie przeskoczę, bo po prostu doskonale pamiętam lata 90., bazarki i grube, złote łańcuchy, które nosili panowie na nagiej klacie. Przez te niemiłe wspomnienia noszę wyłącznie srebro. Tym razem postawiłam na kolczyki z dość dużymi kwiatami, wysadzane niebieskimi oczkami.  Mają tradycyjne zapięcie, przez co ich nie zgubię. Nie mogę mieć w swoim kuferku wkrętek, bo jak je założę, to na pewno zgubię któryś z kolczyków.  Ja lubię takie lekko wiszące kolczyki, nie przepadam za takimi, które są za krótkie i praktycznie ściskają małżowinę uszną, bo kończą się tuż przy jej brzegu. Mam długą szyję, to mogę sobie pozwolić na większe kolczyki. Te są przepiękne, ale mają drobną wadę. Te płatki kwiatów są bardzo ostre i nie możemy się w nich oprzeć o poduszkę czy siedzenie w samochodzie, gdy jedziemy w dłuższą trasę.

Świat Biżuterii 24 h kolczyki w kształcie kwiatów


8 komentarzy:

  1. Orsay ma śliczne rzeczy, sukienka bardzo mi się podoba i ślicznie w niej wyglądasz. Torebka i naszyjnik również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wiele ciekawych ubrań i dodatków, takich kobiecych :)

      Usuń
  2. Kiedyś bardzo często kupowałam ubrania w Orsay... ostatnio jednak jakoś nie mogę znaleźć nic dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...