Wrocławskie Spotkanie Blogerek Urodowych - relacja

29 marca w Grand Cafe o godzinie 13 rozpoczęło się Wrocławskie Spotkanie Blogerek Urodowych. Bardzo lubię zloty, ponieważ dzięki nim mogę poznać osoby, które kojarzę z internetu. Blogerskie spotkania stanowią doskonałą okazję do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami. Jednocześnie pozwalają zerwać z rutyną. Nic tak nie relaksuje jak spotkanie w miłym gronie:)



Atrakcje
Na wrocławskim zlocie nie zabrakło przedstawicieli firm kosmetycznych. Pani, która reprezentowała Sklep Maroko, przybliżyła nam właściwości i sposób otrzymywania oleju arganowego. Prelegentka podzieliła się z nami licznymi ciekawostkami. Nie zdawałam sobie sprawy, że olej arganowy zawiera substancję, która zapobiega podziałowi komórek nowotworowych. Zaintrygowała mnie kuracja antytrądzikowa, która opiera się na codziennym spożywaniu niewielkiej ilości płynnego złota Maroka i oleju z czarnuszki. To, jaki efekt uzyskamy, stosując naturalne metody pielęgnacji, czasem zależy od szczegółu, na który nie zwracamy uwagi. Olej arganowy należy nakładać na twarz uprzednio zwilżoną tonikiem/hydrolatem. W przeciwnym wypadku może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego.

Z kolei przedstawiciel Futurosa zapoznał nas z ideą kosmetyków mineralnych. Pani Żaneta, która reprezentowała firmę Świt Pharma, pokrótce przybliżyła historię rodzimego przedsiębiorstwa, które działa na rynku od 70 lat. Design kremów przeciwzmarszczkowych Prestige cieszy oko.

Lista uczestniczek
Pragnę podziękować organizatorkom za to, że mogłam spędzić sobotnie popołudnie w zacnym gronie i na chwilę oderwać się od codzienności. W spotkaniu wzięły udział:
AlicjaR.
anulaat
believe.u.can
Blonde~bangs
Daguszka
Ferrou
Króliczek Doświadczalny
Lila Kobieca-Strefa
Ola
sabbatha
The Wonderful Pinkness
unappreciated
Zzielona


Poniżej prezentuję kosmetyki, które przywiozłam z wrocławskiego spotkania.

















Lista sponsorów
allepaznokcie.pl
bell.com.pl
bliskonatury.pl
colouralike.pl
days.pl
drogeria-kosmetyczne-okazje
eveline.pl
futurosa.net
mariza.com.pl
marokosklep.com
przypinka.pl
switpharma.pl
tortyonline.pl
yves-rocher.pl


karminowe.usta

53 komentarze:

  1. Aleee duzo kosmetyków, bardoz mnie ciekawi jak sprawdza sie produkty Marizy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa, jak się spiszą, ponieważ wcześniej miałam do czynienia tylko z błyszczykiem i miniaturką lakieru;)

      Usuń
  2. Ciekawe kosmetyki dostałaś. Widzę, że jest coś dla ciała, dla stóp paznokci i włosów.
    Ja mam ze sklepu Maroko olej z opuncji figowej, który w sklepie jest nawet droższy od arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że olej z opuncji figowej świetnie nawilża skórę. Rzeczywiście jest tak dobry?:)

      Usuń
  3. Było bosko :D strasznie fajna prezentacja produktów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie i Dominice mogłam spędzić sobotnie popołudnie w miłej atmosferze:) Należą Wam się podziękowania za świetną organizację spotkania:)

      Usuń
  4. Masa dobroci ;D
    Miłego testowania
    Ciekawa niebieska pomadka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pomadka utlenia się do bardziej wyjściowego koloru;) Aczkolwiek chętnie sprawdziłabym, jak wyglądam w smerfnym wydaniu:)

      Usuń
  5. Czy ja dobrze widze? niebieska szmineczka? czy to jedna z tych ktore utleniaja sie na "normalne" kolory? czy moze wiosenne szalenstwo?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, one się utleniają i sa świetne :D !

      Usuń
    2. Te pomadki się utleniają;) Swego czasu widziałam je w lokalnej drogerii i byłam przekonana, że fundują smerfne usta. Na spotkaniu wyjaśniono mi, jak działają takie sztyfty;)

      Usuń
  6. Super, dużo dobroci do testowania ;) Tylko nie ma żadnych zdjęć ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, tak się rano spieszyłam na pociąg, że nie wzięłam z domu aparatu;) Teraz tylko zgrywam zdjęcia ze spotkania, żeby mieć pamiątkę:)

      Usuń
  7. Maroko sklep znam i lubię :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele wskazuje na to, że będę zadowolona z ich produktów:) Glinka ghassoul służy mojej skórze:)

      Usuń
  8. Ile kosmetyków :D Miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie nie muszę odwiedzać drogerii;)

      Usuń
  9. cieszę się, że mogłyśmy się ponownie spotkać :) Do następnego :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niebawem będziemy mogły przespacerować się po wrocławskich centrach handlowych;)

      Usuń
  10. fajne są takie spotkania,

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, widziałam już na innych blogach posty z tym spotkaniem. Podoba mi się ta przypinka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypince nie można odmówić uroku:) Lubię takie pamiątki.

      Usuń
  12. Zloty fajna rzecz a jeszcze jak jakaś ciekawa firma robi prezentację, super!
    Na pierwszym opolskim była świetna atrakcja spotkanie z Paniami z Vichy, to było coś!
    Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze na kolejnym opolskim :)
    Fajne gifty. Mogłabyś udostępnić nazwę holoska z Color Alike? Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holosek to „Maltanka”. Ucieszyłam się, gdy wpadł w moje ręce, ponieważ uwielbiam niebieskości:) Panie Vichy uświadomiły, że mam przesuszoną skórę i muszę pić więcej wody;) Mam nadzieję, że niebawem będziemy mogły spotkać się na opolskim zlocie:)

      Usuń
  13. fiu fiu, ile dobroci! Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie nie grozi mi wizyta w drogerii;)

      Usuń
  14. Ulalala, na bogato :D teraz czekamy na recenzje, zwłaszcza tego zero blemish od YR, ostatnio widzę go często w nowościach na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zapoznam się z pielęgnacją YR, wcześniej nie miałam z nią do czynienia, toteż nie wiem, czego się mogę spodziewać;)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. To prawda;) Przy takich zapasach nie muszę odwiedzać drogerii przez najbliższy rok;)

      Usuń
    2. z jednej strony fajnie, bo można sporo zaoszczędzić; z drugiej - która z nas nie lubi zakupów? ;)

      Usuń
    3. Nic nie zastąpi możliwości wyboru;) Na zakupach możemy wrzucić do koszyka taki odcień pomadki, który idealnie komponuje się z naszym typem urody;)

      Usuń
  16. Cieszę się, że milo spędzilaś czas :) udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogerskie zloty pomagają zapomnieć o codziennych troskach;) Zawsze ładuję na nich akumulatory;)

      Usuń
  17. Genialne gifty, spotkanie musialo byc super w gronie tylu spoko babeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny sprawiły, że zapomniałam o codziennych problemach;)

      Usuń
  18. Miłego testowania życzę. :) Pokażesz zdjęcia ze spotkania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie wzięłam ze sobą aparatu i nie mam zdjęć, które mogłabym pokazać:( Tak to jest, jak się wstaje za późno i biegnie na pociąg:)

      Usuń
  19. MIło było Cię poznać:) Chociaż już dopiero po fakcie kojarzyłam, czyja twarz odpowiada jakiemu blogowi. A szkoda, bo miałam zamiar powiedzieć Ci na spotkaniu, że Twój uporządkowany sposób pisania recenzji zawsze robił na mnie wrażenie :)
    No i dzięki za Twoje i Gosi cenne porady blogowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero w połowie spotkania zorientowałam się, że prowadzisz Króliczka Doświadczalnego;)

      Usuń
  20. ojej ale fajnie ;-) kiedy następne spotkanie i jak można się o nim dowiedzieć? bo za trochę ponad miesiąc przeprowadzam się do Wrocławia gdzie kompletnie nikogo nie znam. fajnie byłoby poznać kilka dziewczyn które maja takie same zainteresowania jak ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Mademoiselle Magdalene organizuje spotkanie w przyszły weekend, ale ma już komplet. O innych zlotach na razie nie słyszałam, ale dam Ci znać, jeśli natknę się na jakąś informację:)

      Usuń
  21. Całkiem niezłe dobrocie dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie że spotkanie się udało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę doczekać się następnego, niekoniecznie oficjalnego;) Rozmowy z osobami, które mają podobne zainteresowania, są niezwykle budujące:)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Już nie mogę doczekać się kolejnego:) Na zlotach można naładować akumulatory i zapomnieć o problemach:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...