Haul ze sklepów Mohito i C&A

 

Ostatnio coraz częściej zaglądam do Mohito, bo mają kilka ładnych sukienek. Są one jednak z recyklingowanego poliestru, więc wychodzę z założenia, że nie dam za nie więcej niż 40 zł. Sprawdzam więc, czy trafiły już na ostateczną przecenę. Takie sukienki sprawdzą się mi się jesienią, bo można pod nie założyć cienkie rajstopy i narzucić na nie ramoneskę. Do C&A weszłam po raz pierwszy od dawna. Jakoś ciemna kolorystyka tego sklepu do mnie nie przemawiała. Zapraszam na haul ze sklepów Mohito i C&A.

Mohito miętowa sukienka z dekoltem typu karo

 

Mohito miętowa sukienka z dekoltem typu karo

Ta sukienka jest przepiękna. Czuję się w niej jak mała księżniczka. Piękny, miętowy kolor pasuje do mojego zimowego typu urody, wspaniale rozświetla twarz. Sukienka ma przepiękny dekolt typu karo. Ja bardzo go lubię, ale wcale nie jest go tak łatwo dorwać. Cudownie podkreśla talię, jest lekko rozkloszowana ku dołowi i kończy się przed kolanem. Można ją nosić z sandałkami na obcasie lub balerinkami. Sukienka jest wykonana z recyklingowanego poliestru, zapłaciłam za nią 40 zł. Chciałam Wam jednak doradzić w sprawie rozmiaru, bo coś dziwnego wydarzyło się w tej sieciówce. Kiedyś zawsze brałam ubrania w rozmiarze 34, one wciąż na mnie leżą bez zarzutu, a teraz muszę kupować sukienki w rozmiarze 32, bo te 34 wyglądają na mnie dziwnie.  Np. tutaj przy dekolcie karo mamy dwie warstwy materiału, ta druga nie jest podszyta od środka, przez co gdy sukienka jest za duża, to ten materiał wychodzi na zewnątrz. Poza tym odstaje w pasie i trochę spada z ramion. Zamawiajcie rozmiar mniejszy, niż nosicie na co dzień, bo inaczej utoniecie w tych ubraniach.

 

Mohito miętowa sukienka z dekoltem typu karo

Mohito  długi podwójny naszyjnik z perełką

Mohito ma naprawdę ładne naszyjniki i bransoletki. Kolczyki zresztą też, ale w uszach muszę nosić srebro, bo inaczej dziurki zachodzą mi ropą. Ale naszyjniki czy bransoletki nijak mi nie szkodzą, więc mogą być wykonane z tombaku. Ten naszyjnik to de facto dwa łańcuszki z wisiorkami. Jeden jest nieco krótszy, a drugi naprawdę długi. Na tym krótszym znajdziemy listek z perełką, który jest bardzo ładnie żłobiony, na drugim zaś większy, płaski element, który trochę kojarzy mi się z muszlą ostryg. Ten naszyjnik jest stylizowany na srebrny, przez co pasuje do mojego typu urody. Czuję się w nim bardzo komfortowo. Tę piękność kupiłam za 7 zł. Szkoda, że obu łańcuszków nie można też nosić osobno.  Trzeba też uważać na to, aby się nie poplątały.

 

Mohito  długi podwójny naszyjnik z perełką

Mohito złoty naszyjnik z perełką

On z pewnością jest nieco krótszy. Nie jestem miłośniczką złota, ale naszyjnik jest drobny, przez co da się go ładnie wystylizować. Urzekła mnie ta perełka i delikatność wisiorka.  Ten element biżuteryjny także był tani, zapłaciłam jedyne 7 zł. Jeśli szukacie dodatków, to polecam Wam Mohito.  Nie są to rzeczy na lata, ale jeśli się zniszczą po roku, to nie będziemy żałować wydanych pieniędzy.

 

Mohito złoty naszyjnik z perełką

C&A różowa sukienka z paskiem

Ta sukienka jest bardzo prosta, a zarazem bardzo kobieca. Gładka, łososiowa tkanina wykonana z wiskozy, okazała się niezwykle zwiewna. Sukienka ma dekolt typu V z zatrzaskami. Czuję się w nim bardzo komfortowo, mogę dorzucić do niego jakiś fajny wisiorek.  Sukienka ładnie podkreśla biust i talię, którą przewiązujemy dodanym paskiem. Ten model od pasa w dół ulega rozkloszowaniu, przez co jest szalenie dziewczęcy. Długość przed kolano, więc bardzo się cieszę z tego zakupu. Zapłaciłam za nią 35 zł, była objęta promocją. Myślę, że kolor mi pasuje, chociaż jest dość ciepły, ale też  mnie nie wymywa. Sukienka będzie pasowała do balerinek z Renee.

 

C&A różowa sukienka z paskiem

C&A różowa sukienka z paskiem

C&A biały T-shirt w różowe kwiatki

Możecie się śmiać, ale ten T-shirt wpadł mi w oko tuż przed lockdownem, zanim zamknęli galerie handlowe. Byłam wtedy przed wypłatą, więc stwierdziłam, że kupię go po tym, jak pieniądze wpłyną na moje konto. Gdy miałam środki, to w sklepie stacjonarnym zabrakło rozmiaru XS. Potem zamknęli galerie na głucho. Teoretycznie mogłam poszukać tego T-shirtu w sklepie internetowym C&A. Jednak Piotrek mówił mi, że kiedyś zamawiał u nich płaszcz na zimę i cała procedura zwrotu towaru oraz pieniędzy na konto trwa dość długo, bo sklep zwraca towar do niemieckiego magazynu.  Gdy ujrzałam tę śliczną bluzeczkę w rozmiarze XS kilka dni temu, od razu ją kupiłam. Ma piękny dekolt typu serek i jest taliowana. Lubię takie opięte T-shirty.

C&A biały T-shirt w różowe kwiatki


6 komentarzy:

  1. Bardzo udane zakupy, zwłaszcza sukienki :) U mnie nawet naszyjniki i bransoletki nie mogą być z innego metalu jak srebro czy złoto, bo zaraz mam zmiany na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niefajnie. Mnie akurat bransoletki z tombaku nie szkodza. Muszę jednak uważać na srebrne kolczyki w znanych sieciowkach jubilerskich, bo tylko je posrebrzaja. Potem warstwa schodzi, a ucho puchnie

      Usuń
  2. Błękitna sukienka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna ta miętowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...