Wakacyjny haul z Orsay

Orsay nieustannie wrzuca na swoją stronę nowe ubrania z kolekcji letniej. Czasem znajduję pośród nich coś dla siebie i dodaję do wishlisty. Następnie czekam na promocję i robię zakupy. Czasem też wpadnie mi jakiś bon zakupowy, gdy uzbieram odpowiednią ilość punktów.  Wakacyjny haul z Orsay powstał właśnie dzięki kuponowi, który otrzymałam za uzbierane punkty. Co takiego kupiłam?
Orsay granatowa minispódniczka  z wiskozy



Orsay różowa bluzka z kokardą na plecach

W tym sezonie szalenie modne są kokardy. Ja lubię takie bardziej subtelne. Ta bluzka od razu mnie zauroczyła, jest oryginalna i niezwykle dziewczęca. Świetnie czuję się w różu, uważam, że dobrze współgra z moją karnacją. Jest taki delikatny i świetnie kontrastuje z czarnymi włosami. Modelka, która mierzyła tę bluzkę, jest do mnie podobna, więc wiedziałam, że będę w niej dobrze wyglądać. Bluzeczka ma na ramionach wstawki z haftem angielskim, a na plecach krzyżowane paseczki, które wieńczą paski materiału, które można związać w uroczą kokardę.  Dekolt na plecach jest boski, ale ten z przodu też jest całkiem głęboki. Bluzeczka jest wykonana z przewiewnej tkaniny, sprawdzi się podczas upałów.
Orsay różowa bluzka z kokardą na plecach

Orsay granatowa minispódniczka  z wiskozy

Stwierdziłam, że w mojej szafie brakuje bazowych spódnic z przewiewnych materiałów. Wszystkie w jednolitym kolorze są wykonane z grubszego materiału.   A te, które są z wiskozy lub bawełny na ogół są wzorzyste i nie pasują do każdej bluzki. Jako że czerń ostatnio coraz mniej do mnie przemawia, ucieszyłam się, gdy na stronie Orsay znalazłam granatową minispódniczkę z wiskozy.  Dzięki gumce wiedziałam, że będzie dobrze leżała w pasie. Nie myliłam się. Spódniczka rzeczywiście jest przed kolano, co w przypadku Orsay nie jest takie oczywiste. Ich miniówy  potrafią kończyć się w połowie kolana, a ja nie należę do niskich osób. Spódniczka pasuje do każdej bluzki w mojej szafie. Będę mieć z niej użytek.

Orsay granatowa minispódniczka  z wiskozy


Orsay granatowa minispódniczka  z wiskozy

Orsay granatowa bluzka z dekoltem typu carmen

Ta bluzka z jednej strony ma dekolt typu carmen, z drugiej podtrzymują ją ramiączka. Jednak całość wygląda dość oryginalnie. Luźny krój bluzki nie każdemu przypadnie do gustu. Ja zamierzam ją nosić do spódnic z wysokim stanem, więc nie stanowi to dla mnie problemu. Bluzka ma bardzo dobry skład, jest przewiewna, sprawdzi się podczas największych upałów.  Na plus kwiatowy motyw oraz połączenie kolorystyczne – granat świetnie współgra z błękitem i bielą.  Bardzo dobrze czuję się w tej bluzce. Cieszę się, że rozmiar XS wrócił do sklepu, bo komuś nie przypadł do gustu.
Orsay granatowa bluzka z dekoltem typu carmen

5 komentarzy:

  1. Ta ostatnia bluzeczka bardzo mi się spodobała, latem noszę tego typu fasony bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te bluzki i spódniczka. Uwielbiam Orsay :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz tak piękną figurę, że pasuje Ci wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia bluzeczka bardzo ladna i w prawdziwie wakacyjnym stylu :) świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...