Preparaty na komary i kleszcze dostępne w drogeriach Rossmann


Drogerie Rossmann już od pewnego czasu nie sprowadzają swojej oferty wyłącznie do sprzedaży kosmetyków, pędzli itp. Coraz częściej można w nich kupić produkty spożywcze, akcesoria szkolne czy żywność dla zwierząt. W drogeriach Rossmann znajdziemy też preparaty na komary i kleszcze, które stanowią dla wielu z nas zmorę tegorocznych wakacji. Nie wiem jak Wy, ale ja po każdym ukąszeniu komara mam wielkiego bąbla, który piecze i znika dopiero po dwóch tygodniach. Nie wiem, z czego to wynika, ale kiedyś ślady po ukąszeniu znikały dużo szybciej.


Preparaty na komary i kleszcze




Vaco pułapka na muszki owocówki

Muszki owocówki latem namnażają się jak pantofelki. Wystarczy, że w kuchni trzymamy świeże owoce z działki, a te owady dość szybko pojawiają się, doprowadzając nas do irytacji. Pułapka na muszki owocówki z pewnością przyda się w mojej kuchni. Nie mam może jakiejś inwazji, ale troszkę owadów fruwa, a one lubią przenosić różne choroby.

Vaco pułapka na muszki owocówki


Vaco pułapka na mole kuchenne i ubraniowe

Mole mogą bytować nie tylko w naszych szafach, tutaj akurat od lat pomagają mi preparaty z lawendą, które zapobiegają namnażaniu tychże, ale też w sypkich produktach spożywczach. Często można znaleźć je w mące, ryżu czy kaszach. Niektóre osoby chronią żywność, trzymając ją w zamrażalniku. Na szczęście można też skorzystać z Vaco pułapki na mole kuchenne i ubraniowe.

Vaco pułapka na mole kuchenne i ubraniowe

Vaco odstrasza kleszcze, komary i meszki spray dla dzieci

Zapach tego preparatu jest całkiem przyjemny. Spray stosujemy na nagą skórę z odległości 20 cm. Jego zapach ma odstraszać kleszcze, komary i meszki. O ile ukąszenie komara z reguły powoduje jedynie dyskomfort, o tyle kleszcze, których na Opolszczyźnie jest całkiem sporo, roznoszą boreliozę, zapalenie opon mózgowych i wiele innych chorób. Zatem warto zabezpieczyć się przed tymi pajęczakami, stosując odpowiednie odstraszacze, zwłaszcza przed wypadem do lasu czy parku.
Vaco odstrasza kleszcze, komary i meszki spray dla dzieci

Vaco środek do bezpiecznego usuwania kleszczy

Schowałam go do szafki w łazience. Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała go używać. Na szczęście sama nigdy nie złapałam kleszcza, ale moja Lilka często je przynosi ze spacerów. Producent informuje nas, że preparat ten zmniejsza ryzyko rozwoju boreliozy, kleszczowego zapalenia mózgu i babeszjozy.
Vaco środek do bezpiecznego usuwania kleszczy


Vaco Spray Max na komary, kleszcze i meszki

Preparatem tym spryskujemy naszą odzież. Zapach, który utrzymuje się do 8 godzin odstrasza wyżej wspomniane owady. Na pewno warto mieć taki produkt i spryskiwać nim ubrania przed wyprawą na łono natury. Niestety, choroby przenoszone przez kleszcze leczy się dość ciężko. Dlatego też lepiej im zapobiegać. Mam też miniaturkę tego sprayu, który zmieści się w każdej damskiej torebce. To dobre rozwiązanie, ponieważ czasem wybieramy się na dłuższy spacer i konieczna jest reaplikacja preparatu.
Vaco Spray Max na komary, kleszcze i meszki

Vaco Spray Max na komary, kleszcze i meszki

Vaco żel kremowy łagodzący skutki ukąszeń dla dzieci

Ten produkt pomaga zarówno mnie, jak i mojej mamie. Obie mamy straszne bąble po ukąszeniu komarów. Dzięki temu kremowi nic nas nie swędzi, ślad szybko znika. Widzę same plusy ze stosowania tego preparatu. Warto go kupić dla siebie, niekoniecznie trzeba stosować go tylko u dzieci. U dorosłych też sprawdza się wyśmienicie.

Vaco żel kremowy łagodzący skutki ukąszeń dla dzieci

5 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc nigdy nie stosowałam takich preparatów.

    OdpowiedzUsuń
  2. pułapki na muszki na pewno sobie kupię, to bardzo irytujące stworzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam ich, ja stosuję lejek goździkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie preparaty bardzo przydawały mi się na wyjazdach nad jeziorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się skuszę na pułapkę na muszki owocowe :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...