Isana Young peeling do twarzy z jajkiem


Nie wiem, jak Wam, ale mnie od pewnego czasu brakuje peelingów z prawdziwego zdarzenia. Takich zwykłych zdzieraków, które mechanicznie usuwają martwy naskórek. Nie dla mnie peelingi enzymatyczne, które dają dość słabe rezultaty, na które na dodatek trzeba zaczekać. Ja lubię czuć gładką skórę od razu, bo jestem niecierpliwa;) Pod tym względem Isana Young peeling do twarzy z jajkiem w pełni mi odpowiada. Za co polubiłam ten kosmetyk?
Isana Young peeling do twarzy z jajkiem





Usuwanie martwego naskórka

Isana Young peeling do twarzy z jajkiem bardzo dobrze usuwa martwy naskórek, lubi wykonywać masaż twarzy tym scrubem. To naprawdę przyjemne uczucie. Peeling ma wystarczająco dużo drobinek, by poczuć tarcie i dostrzec natychmiast efekt wygładzenia, ale jest na tyle delikatny, że z pewnością nie zrobimy sobie nim krzywdy.

Wygładzenie

Isana Young peeling do twarzy z jajkiem natychmiast wygładza skórę twarzy. Pozwala odblokować pory i je dokładnie oczyścić. Po jego użyciu skóra jest gładka i miękka w dotyku, dużo lepiej wchłania składniki maseczek, a puder i róż nałożone na twarz prezentują się idealnie. Jeśli chcecie pożegnać suche skórki, to gorąco polecam Wam Isana Young peeling do twarzy z jajkiem.

Wpływ na pory i sebum

Isana Young peeling do twarzy z jajkiem dokładnie oczyszcza pory, na dodatek lekko je obkurcza. Zauważyłam, że stosowany regularnie pomaga w opanowaniu produkcji sebum.

Nawilżenie

Nie jest to kosmetyk, która nawilża skórę, ale też jej nie wysusza i nie ściąga w nieprzyjemny sposób. Ja nie czuję potrzeby natychmiastowego użycia kremu do twarzy.

Zapychanie

Isana Young peeling do twarzy z jajkiem nie pogorszyła stanu mojej skóry. To produkt, który pozwala utrzymać twarz w dobrej kondycji.

Cena i dostępność

Isana Young peeling do twarzy z jajkiem jest dostępny wyłącznie w drogeriach Rossmann w cenie 10 zł.


5 komentarzy:

  1. Muszę w końcu skusić się na coś z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że cała seria dobrze wpływa na pory, kupię i piankę, i peeling 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam produktów tej marki, ale chyba najwyższa pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko sięgam po peelingi, ale może się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poluję na ten peeling już jakiś czas. Niestety w trzech najbliższych Rossmannach nie ma. Kusi mnie jeszcze pianka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...