Isana Young pianka oczyszczająca z jajkiem


Mycie twarzy to dla mnie najważniejsza czynność w pielęgnacji twarzy. Uważam, że od tego, na ile dokładnie ją oczyszczę, zależy jej stan. Moja cera należy do kapryśnych, obecnie znajduje się jednak w bardzo dobrej kondycji. Jak sprawdziła się Isana Young pianka oczyszczająca z jajkiem?

Isana  Young pianka oczyszczająca z jajkiem




Mycie

Isana Young pianka oczyszczająca z jajkiem bardzo dokładnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, w tym z sebum i resztek makijażu. Po użyciu wyżej wspomnianego kosmetyku cera jest wolna od kolorówki, o czym świadczy czysty wacik, którym aplikuję tonik.

Zmatowienie

Isana Young pianka oczyszczająca z jajkiem to kosmetyk, po którym buzia jest zdrowo zmatowiona. Nie błyszczy się nadmiernie, ale nie jest to też płaski mat jak po pudrze matującym czy fikserze mającym za zadanie utrwalić makijaż twarzy.

Widoczność porów

Isana Young pianka oczyszczająca z jajkiem zmniejsza widoczność porów, co mnie bardzo cieszy, bo jestem właścicielką cery mieszanej. Z kosmetyku korzystała też moja mama mająca identyczną cerę i ona także zauważyła obkurczenie porów. Myślę, że to zasługa białka z jaja kurzego, kiedyś ubijało się go i nakładało jako maseczkę na cerę mieszaną po to, aby zmniejszył widoczność porów.

Nawilżenie

Isana Young pianka oczyszczająca z jajkiem nie wysusza skóry twarzy, ale też jej jakość spektakularnie nie nawilża. Moja cera jednak nie domaga się niczego nawilżającego i po przetarciu buzi tonikiem i nałożeniu kremu pod oczy z reguły idę spać.

Zapychanie

Podczas stosowania pianki oczyszczającej Isana Young nie stwierdziłam wysypu niedoskonałości. Jestem naprawdę zadowolona z jej działania i mogę ją polecić z czystym sumieniem.

Cena i dostępność

Kosmetyki Isana są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann. Za piankę oczyszczającą z jajkiem zapłacimy 13 zł.

7 komentarzy:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...