Too Faced Just Peachy paleta matowych cieni do powiek



Odkąd pamiętam, kochałam palety cieni do powiek. Wprawdzie w ogóle nie szaleję z kolorami w makijażu oczu, ale jednak lubię mieć wybór. Czasem można dodać odrobinę jakiegoś cienia, by przełamać make-up i nadać mu odpowiedni charakter. Cienie do powiek Too Faced znane są z wysokiej jakości. Miałam okazję używać palety Too Faced Chocolate Bar, czyli klasycznej czekoladki, w której aż roi się od brązów i beży. Bardzo ją lubię. Jednak od pewnego czasu używam na zmianę z Too Faced Just Peachy paletą matowych cieni do powiek. Jak oceniam tegoroczną nowość marki?


Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek




Kolory

Too Faced Just Peachy paleta matowych cieni do powiek jest utrzymana w ciepłej kolorystyce. Muszę przyznać, że się z nią polubiłam, choć początkowo bałam się niektórych kolorów. Mamy do dyspozycji waniliowy beż (Peach Meringue), łososia (Peach Butter) – to są dwa najbardziej eksploatowane przeze mnie cienie. Bardzo lubię nakładać na powiekę cień w kolorze skóry, który wygląda naturalnie i nie rzuca się w oczy. Tak naprawdę bowiem największy nacisk kładę na makijaż ust, to w nim szaleję z mocnymi kolorami, a make-up powinien być zrównoważony. Peach Butter to mój absolutny ulubieniec, bo widać w nim spore denko. Powiem Wam, że bardzo podoba mi się pomysł nadania poszczególnym cieniom nazw. Dzięki temu łatwiej tworzy się recenzję i rozmawia z przyjaciółką o różnych makijażach, które można wyczarować przy pomocy Too Faced Just Peachy palety matowych cieni do powiek. Peaches and Cream to typowa, ciepła brzoskwinka. Peach Tea to ciepły, krówkowy brąz. Just Peachy to całkiem twarzowy, brzoskwiniowy róż. Fresh-Picked przypomina mi róż z domieszką brązu, ten cień może nadać twarzy niezdrowego wyglądu, więc trzeba umieć się z nim obchodzić. Peach Cobbler to natomiast lekko ceglasty brąz. Peach Punch to mocny, koralowy róż. Peach Sangria to piękny fiolet, który często gości w moim załamaniu powieki, nakładam dosłownie ociupinkę, by stworzyć pomost łączący mój make-up z sukienką w błękitne kwiaty. Ten zestaw nadaje mi wygląd rusałki;) Peach Tart to czekoladowy brąz. Just Ripe to śliwka węgierka idealna do jesiennych makijaży. Natomiast w przypadku Chocolate Dipped mamy do czynienia z bardzo chłodnym i głębokim brązem, który lekko wpada w grafit.
Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek
Od lewej: Peach Meringue, Peach Butter, Peaches and Cream

Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek
Od lewej: Peach Tea, Just Peachy, Fresh-Picked

Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek
Od lewej: Peach Cobbler, Peach Punch, Peach Sangria

Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek
Od lewej: Peach Tart, Just Ripe, Chocolate Dipped


Wykończenie

Too Faced Just Peachy paleta matowych cieni do powiek jest matowa nie tylko z nazwy. Wszystkie cienie rzeczywiście mają takie wykończenie. Nie musimy obawiać się natomiast płaskiego, tępego matu. Cienie mają aksamitną konsystencję i są drobno mielone, dzięki czemu wspaniale stapiają się ze skórą. Nie trzeba przy tym posiłkować się żadną bazą pod cienie.
Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek

Pigmentacja

Too Faced Just Peachy paleta matowych cieni do powiek oczarowała mnie fenomenalną pigmentacją. Naprawdę, nawet waniliowy beż jest doskonale widoczny na powiece, gdy nakładam go na nagą skórę. Odkąd stałam się posiadaczką palety Too Faced Just Peachy nie używam żadnej bazy pod cienie.
Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek


Trwałość

Na moich powiekach makijaż wykonany matowymi cieniami do powiek Too Faced Just Peachy utrzymuje się 8-10 godzin. Naprawdę dobre cienie nie potrzebują bazy, zwłaszcza jeśli wykonujemy delikatny makijaż oczu. Mam wrażenie, że bez primera cienie lepiej się blendują i stapiają ze sobą. Na bazie pod cienie łatwiej zrobić sobie plamy, które później trudno rozetrzeć.
Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek

Blendowanie

Too Faced Just Peachy paleta matowych cieni do powiek to marzenie każdej wizażystki. Te cienie same się stapiają, gdy nakładam jej przy użyciu pierwszego, lepszego pędzla. A wiecie, że nie mam nie wiadomo jakiej wprawy. Daleko mi do Darusi, która potrafi zdziałać cuda na powiece.

Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek


Podrażnienie

U mnie cienie nie wywołały żadnych niepożądanych reakcji, w tym pieczenia, zaczerwienienia czy świądu.

Zapach

Too Faced Just Peachy paleta matowych cieni do powiek naprawdę pachnie pyszną brzoskwinką. Jest to przyjemny, spożywczy aromat, który od razu nasuwa skojarzenie z wakacjami;)
Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek


Piękne opakowanie

Paletki Too Faced są solidnie wykonane, gruby metal z zamknięciem typu magnes robi wrażenie. W środku zamieszczono lusterko, które jest spore i praktyczne. Można je wykorzystać podczas wykonywaniu którego z makijaży opisanych w instruktażu dołączonym do opakowania.
Too Faced Just Peachy paletka matowych cieni do powiek


Cena i dostępność

Too Faced Just Peachy paleta matowych cieni do powiek kosztuje ok. 185 zł i jest dostępna wyłącznie w perfumeriach Sephora. Powiem Wam, że wystarcza na długo i naprawdę warto wydać te pieniądze, zamiast kupować masę pojedynczych cieni i bazy do powiek, żeby te kosmetyki w ogóle były widoczne na powiece. Ja poleciłam tę paletkę Darusi, która zawodowo zajmuje się wykonywaniem pięknych i zjawiskowych makijaży. U niej także się sprawdziła.


3 komentarze:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...