Sukienki dla szczupłej kobiety


W ogóle nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez sukienek. Mam ich bogatą kolekcję. Darusia kiedyś zachęcała mnie do przeliczenia wszystkich sukienek. Gdy podałam jej ich liczbę, stwierdziła, że gdzieś się machnęłam i tak było w rzeczywistości, bo mam ich jeszcze więcej, niż wynikało z moich pierwotnych obliczeń. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować sukienki dla szczupłej kobiety. Sama jestem drobna i przypominam taką małą klepsydrę. Mam wąską talię i proporcjonalny biust oraz pupę. Noszę rozmiar 34 i powiem Wam, że znalezienie czegoś sensownego wcale nie jest łatwe.
sukienka o kroju litery a



Ołówkowe sukienki przed kolano

Kocham ołówkowe sukienki przed kolano. Uważam, że wyglądają bardzo ładnie, bo podkreślają kobiece kształty. Mam w nich idealne proporcje i naprawdę lubię się w nich przeglądać w lustrze. Wiele zgrabnych kobiet uważa, że ołówkowa sukienka to kiepski wybór, bo podkreśla ich szczupłość. Ja uważam, że o to właśnie chodzi, by chwalić się swoją sylwetką. Każda z nas ma inne atuty do wyeksponowania. Ja np. lubię podkreślać wąską talię, krągłe pośladki i proporcjonalny biust. Ważne jednak, aby sukienka była krótka, przed kolano, bo inaczej bez butów na obcasie ani rusz, a ja do pracy wolę ubrać coś wygodnego i płaskiego;) Jeśli masz szczupłą sylwetkę, to możesz wybierać ołówkowe sukienki z koronką oraz printem. Nawet jak lekko cię poszerzą, to będziesz wyglądała korzystnie;)
ołówkowa sukienka


Sukienka o kroju litery A

To sukienka, którą mogę w ciemno zamawiać przez internet. Kształt litery A jest wprost dla mnie stworzony. To sukienka podkreślająca kobiece kształty, w tym wąską talię i biust, lekko puszczona pod talią, dzięki czemu dodaje parę centymetrów w biodrach. U mnie sukienka o kroju litery A sprawdza się tylko wtedy, gdy jest przed kolano. Długość midi nie jest dla mnie dobra, bo nie jestem aż tak wysoka.

sukienka o kroju litery a

Sukienka z rozkloszowanym dołem

Mam kilka takich sukienek – dopasowana góra, czyli zarówno biust, jak i talia i rozkloszowany dół. Kocham je, bo czuję się w nich niczym Marilyn Monroe. W takiej sukience nie da się przejść niezauważoną, dlatego warto założyć ją na wesele czy imprezę, na której chcemy naprawdę dobrze wyglądać. Sukienka z rozkloszowanym dołem kojarzy mi się też z pin-up girl, dlatego zawsze wybieram takie kolory, aby współgrały z czerwonymi ustami;) Ja po prostu kocham klasykę;) Rozkloszowany dół dodaje parę centymetrów w biodrach, ale nam zgrabnym kobietom w ogóle to nie przeszkadza;)
rozkloszowana sukienka


Jeśli jesteś szczupłą kobietą, unikaj prostych sukienek, które nie mają wcięcia w talii. Będziesz wyglądała w nich jak w worku na ziemniaki. Większość szczupłych kobiet nie ma wielkiego biustu i pupy, dlatego takie sukienki źle na nich leżą. Gubią się prawidłowe proporcje ciała. Niewskazane są także luźne sukienki z gumą lub sznurkiem gdzieś między talią a biodrami, bo w takich sportowych kreacjach znowu będziesz prezentowała się nieproporcjonalnie.


2 komentarze:

  1. Normalna sprawa. Skoro można do tematu podejść w taki sposób, to dlaczego nie? Moim zdaniem to bardzo dobre rozwiązanie. A najlepiej sprawdźcie sobie też, jak działa kurier48 pocztex, bo to może fajnie obniżyć Wam cenę takich sukienek. Ale to przekonajcie się same :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To co mają powiedzieć panie o nietypowych wymiarach?

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...