Avon Eve Alluring perfumy o otulającym zapachu


Nie wiem jak Wy, ale ja mam bardzo dobrze rozwiniętą pamięć zapachów. Kojarzę, jakie perfumy towarzyszyły mi podczas egzaminów na studiach, jakich użyłam przed obroną magisterki, pierwszą randką, pocałunkiem etc. Zapachy są nierozerwalnie związane z naszym życiem. Dzięki nim możemy w kilka sekund przywołać miłe wspomnienia. Przypomnieć sobie wszystkie pozytywne emocje, jakie towarzyszyły nam podczas randek z ukochanym facetem, zdobycia wymarzonej pracy etc. Ważne momenty w naszym życiu często zapisujemy w kalendarzu, ale też w pamięci zapachów. Ostatnio w moje ręce wpadły Avon Eve Alluring perfumy o otulającym zapachu. Czy zdążyłam je polubić?

avon eve alluring perfumy





Avon Eve Alluring perfumy o otulającym zapachu. Zapach

Perfumy Avon Eve Alluring od razu podbiły moje serce. Tuż po aplikacji na skórę przepięknie pachną. Zapach należy do tych kwiatowo-otulających. Jeśli szukasz perfum, które się nie naprzykrzają otoczeniu i nikogo nie będą drażniły, to Avon Eve Alluring są właśnie dla ciebie. W moim przypadku sprawdzają się niczym druga skórka. W ciągu dnia umiejętnie wtapiają się w tło, ale wystarczy ruch, powiew wiatru, promienie słońca, by subtelnie przypomniały o swoim istnieniu. To zapach ze wszech miar kobiecy i elegancki. Perfumy Avon Eve Alluring są lekko słodkie, ale nie należą do lepów na muchy. Nie lubię słodziaków, ale to jest akceptowalna przeze mnie doza słodkości:) To jeden z tych romantycznych zapachów, które po prostu się lubi.

avon eve alluring woda perfumowana


Rozwijanie

Perfumy Avon Eve Alluring rozwijają się w ciągu dnia. Początkowo mój nos wyczuwa zapach kwitnących drzew owocowych – jabłoni, śliw i czereśni, by później dać dojść do głosu kwiatowi neroli. Pod koniec dnia otulają mnie ciepłe akordy piżma i drzewa sandałowego. Zauważyłam, że piżmo i drzewo sandałowe to moja ulubiona baza. W ulotnych nutach dobrze, aby znalazły się kwiatowe nuty. Dobrze, że zapach nie jest płaski. Pamiętam perfumy Avon Little Black Dress, które cały dzień pachniały tak samo. Marka zrobiła ogromny krok naprzód w produkcji perfum:)
avon eve alluring


Trwałość

Na mojej skórze perfumy Avon Eve Alluring utrzymują się przez cały dzień. W międzyczasie nie ponawiam aplikacji. Jak zaaplikuję je na ciało o 7 rano, to pachnę nimi jeszcze po 23:) Trwałość uważam za satysfakcjonującą:)

avon eve alluring

Flakonik

Stosunkowo prosty, klasy nadaje mu żłobienie przywołujące wspomnienia z kryształami. Fioletowa ciecz wewnątrz flakonika wygląda zachęcająco i na wskroś kobieco.
avon eve alluring


1 komentarz:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...