Herbal Care kąpiel odprężająca lawenda z mleczkiem waniliowym


O tym, że uwielbiam kosmetyki do kąpieli i zużywam je w ilościach hurtowych, doskonale wie Darusia. Gdy tylko zobaczę coś ciekawego, od razu muszę to mieć. Herbal Care kąpiel odprężająca lawenda z mleczkiem waniliowym zainteresowała mnie swoim zapachem. Lubię zapach ziół i kwiatów. Byłam ciekawa, jak wypadnie lawenda w połączeniu z mleczkiem waniliowym. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszam do lektury recenzji:)

herbal care kąpiel odprężająca z lawendą i mleczkiem waniliowym





Zapach

Herbal Care kąpiel odprężająca lawenda z mleczkiem waniliowym pachnie lawendą. W ogóle nie wyczuwam tutaj ani kropli wanilii. Zapach jest przyjemny i odprężający. Rzeczywiście, jak dopadł mnie stres, to taka aromatyczna kąpiel bardzo mi pomagała i dopełniała działanie herbaty z melisą:) Ale nawet wtedy, gdy niczym się nie denerwuję, lubię sobie dodać do wanny odrobinę tego kosmetyku. Humor od razu ulega poprawie. Lawenda zawsze działa korzystnie na mój nastrój. W szafie mam nawet woreczki z suszoną lawendą, a przed lustrem i na toaletce po bukiecie suszonej lawendy. Mało tego, ostatnio dorwałam herbatę z Liptona z melisą i lawendą. To już chyba powoli zaczyna podchodzić pod lawendomanię;) Ale bukiety róż i czerwonych tulipanów też lubię. Ja generalnie kocham kwiaty – zarówno te żywe, jak i ich ekstrakty w kosmetykach.
herbal care kąpiel odprężająca z lawendą

Piana

Herbal Care kąpiel odprężająca lawenda z mleczkiem waniliowym wykazuje silne właściwości pianotwórcze. Wystarczy wlać trochę płynu do wanny, a ta wypełnia się pianą. Jej obecność od razu poprawia humor i odpręża:)

herbal care kąpiel odprężająca z lawendą

Nawilżenie

Tego nie odnotowałam, ale płyny do kąpieli nie muszą mi zastępować balsamu do ciała. Wystarczy, że nie wysuszają skóry i jej nie podrażniają. W przypadku płynu do kąpieli Herbal Care nie odnotowałam żadnych skutków ubocznych.

Wydajność

Jedna butelka płynu do kąpieli Herbal Care, która liczy pół litra, wystarczyła mi na 2 tygodnie regularnego stosowania. Co tu dużo mówić, ja do każdej kąpieli dodaję jakiś pachnący kosmetyk:)

herbal care płyn do kąpieli


Cena i dostępność

Herbal Care kąpiel odprężająca lawenda z mleczkiem waniliowym jest dostępna w Astorze za 8 zł:)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, uwielbiam lawendę w każdym wydaniu:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię zapach lawendy, działa na mnie odprężająco. Miałam tą kąpiel i jeszcze do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to naprawdę dobrze. Ja uwielbiam zapach lawendy, więc z chęcią spróbuję też takiej kąpieli. Już nie mogę się doczekać, aż dotrą do mnie moje przesyłki kurierskie i będę mogła wypróbować wszystkich nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...