Najpiękniejsza – Kristen Proby

Jestem wielką miłośniczką literatury kobiecej, do której zaliczamy m.in. romanse i powieści erotyczne. Kiedyś czytałam jeszcze kryminały, ale zdążyły mi się znudzić. Teraz trwa faza na powieści o miłości. Kristen Proby to autorka, którą chwali sama Sylvia Day – pisarka znana z sagi poświęconej Crossowi. Dla mnie to znakomita rekomendacja. Czy powieść Najpiękniejsza spełniła pokładane w niej nadzieje?

najpiękniejsza kristen proby





Najpiękniejsza – miłość, która zrodziła się przypadkiem

Riley wraz z przyjaciółkami prowadzi modną restaurację o nazwie Pokusa. Nazwa nie jest tutaj przypadkowa, ponieważ kobiety postanowiły wypełnić niszę na rynku. Stworzyły nastrojowy lokal, w którym można usiąść, porozmawiać i tym samym odbyć miłą randkę. Pokusa świetnie prosperuje, ale dobra reklama nie zaszkodzi restauracji, więc kobiety postanawiają pokazać ją w programie telewizyjnym, który będzie emitowany na kablówce. Gdy Riley żali się swoim przyjaciółkom z kolejnych nieudanych podbojów miłosnych, podchodzi do niej tajemniczy mężczyzna. Klientem, który jej się przysłuchiwał z zaciekawieniem, okazuje się Trevor Cooper – twórca programu telewizyjnego. Riley czuje się mocno zażenowana tą sytuacją. Na szczęście Trevor okazuje się świetnym mężczyzną, który nie zamierza wykorzystywać zdobytej wiedzy przeciw jednej z właścicielek Pokusy.

Cooper jest zauroczony Riley i zaprasza ją na randkę, podczas której zamierza jej pokazać, na jakie traktowanie zasługuje. Choć kobieta pragnie z nim pójść do łóżka, Trevor hamuje swoje pierwotne żądze. Pragnie wobec niej zachować się tak, jak powinien prawdziwy dżentelmen. Szybko jednak Trevor i Riley stają się kochankami. To właśnie z nim główna bohaterka doświadcza najlepszego seksu. Mężczyzna bowiem wie, co to gra wstępna i wykorzystuje te informacje w praktyce. Seks z nim jest zawsze nieziemsko przyjemny, ponieważ Trevor obsypuje Riley pocałunkami. Przy nim też kobieta czuje się najpiękniejsza na świecie. Trevor komplementuje całe ciało Riley, kawałek po kawałku. Dla oczarowanego Coopera nie istnieje coś takiego jak zbyt małe piersi. Riley jest dla niego piękna i czarująca, pragnie jej z takim, a nie innym ciałem.

Związek na odległość – czy ma szanse na przetrwanie?

Sielanka nie trwa wiecznie. Trevor kończy program i musi wyprowadzić się z Portland do słonecznej Kalifornii. Jakby tego było mało, a rozstanie nie przynosiło wystarczająco dużo bólu, kobiety zakochane w Cooperze zaczynają niszczyć jego relację z Riley. Najpierw koleżanka od gier wrzuca wspólne zdjęcie na Facebooku, następnie w Pokusie zjawia się jego była żona. Czy Riley to przetrwa? A może zrezygnuje ze związku na odległość, który doprowadza ją na skraj rozpaczy?

Kristen Proby – autorka literatury kobiecej

Najpiękniejsza to lekki romans, który przeczytałam w jeden wieczór. Muszę przyznać, że opisy scen erotycznych są bardzo plastyczne, ale nie ma ich zbyt wiele. Odczuwam lekki niedosyt, ale zdaję sobie sprawę, że Kristen Proby pragnie trafić do większej liczby kobiet. Najpiękniejsza to klasyczny romans, jeśli szukacie więcej scen erotycznych, musicie sięgnąć po Sylvię Day. Mnie te proporcje nawet nie rażą, bo romanse też lubię. Nie samymi powieściami erotycznymi blogerka żyje;) Muszę sięgnąć po inne powieści Kristen Proby, gdyż Najpiękniejsza przypadła mi do gustu.

2 komentarze:

  1. Ja jakoś nie przepadam za romansami. Aktualnie czytam książke psychologiczną i zapowiada się ciekawie o ile tak mogę napisać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od skrajności w skrajność jeśli chodzi o literaturę. Po serii reportaży, sięgam teraz po babskie czytadła. Miałam "Najpiękniejszą" w dłoniach, ale jakoś mnie nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...