Promyk słońca – Katarzyna Michalak

Katarzyna Michalak to pisarka, która cieszy się ogromną popularnością. Jedni uwielbiają jej książki, drudzy mają do nich sporo zastrzeżeń. Gwiazdka z nieba wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Ucieszyłam się, gdy w skrzynce na listy znalazłam przedpremierowy wydruk powieści Promyk słońca. Stanowi ona kontynuację Gwiazdki z nieba. Czy druga część spełniła pokładane w niej nadzieje?

Promyk słońca




Niespodziewane zmiany w życiu Nataniela

Przypomnijmy, pod koniec pierwszego tomu Nataniela spotyka niespodzianka. W wigilijny wieczór staje się opiekunem Emilki – sympatycznej córeczki swojej byłej kochanki, de facto prostytutki, która go zdradziła z Siergiejem Sodarowem. Jednocześnie w jego drzwiach zjawiają się Marta wraz z Mateuszem oraz tajemnicza piękność. Tą ostatnią okazuje się Oliwia. Nataniel poznał ją kilka lat temu, wyruszył jej chłopakowi na ratunek i właśnie wtedy osunął się na zaśnieżonej skarpie, uszkadzając nogę. Nataniel był przekonany, że chłopak, którego miał uratować, zginął. Oliwia z kolei żyła w przeświadczeniu, że jej lekkomyślny partner przyczynił się do śmierci ratownika górskiego. Po latach obydwoje oddychają z ulgą, w końcu wiedzą, że nikt z ich winy nie zginął.

Oliwia okazuje się krnąbrną córką Marty. Gdy wychodzi na jaw, że przybyła do Sennej po pieniądze na wyjazd do Stanów, Nataniel traci o niej dobre mniemanie. Nie chce być z kimś, kto krzywdzi jego przyjaciółkę. Oliwia ma do Marty ogromny żal o rozwód rodziców, o to, że nie zabroniła jej wyjechać w góry wraz z ówczesnym chłopakiem. Dziewczyna zazdrości też Natanielowi, który utrzymuje dobry kontakt z jej rodzicielką.

promyk słońca


Czysty seks, który przeradza się w coś więcej

Oliwia lubi podrywać mężczyzn, bawi się nimi po tym, jak jej facet okrutnie z niej zakpił, wyśmiewając jej umiejętności erotyczne. W życie wciela zasadę: zaliczony-odhaczony. Chce poderwać Nataniela, ale to okazuje się nieco trudniejsze, niż przypuszczała. W końcu lądują razem w łóżku. Wspólny seks okazuje się bardzo udany, jednocześnie uruchamia kaskadę nieprzewidzianych i tragicznych zdarzeń... Jak potoczą się losy Oliwii i Nataniela? Kto stanie im na drodze? Czy mężczyzna wybaczy zdradę Iwonie i da sobie szansę na zaznanie szczęścia u boku innej kobiety? Czy okaże się dobrym wujkiem dla Emilki, która została powierzona jego opiece? Czy Siergiej Sodarow powróci do Sennej? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w powieści Promyk słońca.

Promyk słońca – powieść pełna ciekawych scen erotycznych

Muszę przyznać, że Promyk słońca dość długo się rozkręca, ale później akcja toczy się już wartko. Katarzyna Michalak bardzo dobrze radzi sobie ze scenami erotycznymi. Jej opisy były niezwykle plastyczne i sugestywne. Lubię poczuć ten dreszczyk emocji, czytając opisy scen erotycznych. Tutaj mi go nie zabrakło. Słyszałam, że Katarzyna Michalak ma na swoim koncie kilka powieści erotycznych. Muszę koniecznie je nadrobić. Ostatnio gustuję w typowo kobiecej literaturze.


Promyk słońca, oprócz scen erotycznych, ujął mnie ciekawie dopracowaną historią Oliwii. Początkowo uznałam, że nie jest to zbyt ciekawa postać. Ot, naburmuszona panienka, która czuje się pępkiem świata i ma do wszystkich pretensje. Jak ją lepiej poznałam, to zaczęłam rozumieć jej dziwaczne zachowanie.

Premiera powieści Promyk słońca została zaplanowana na koniec tego miesiąca. Cieszę się, że Społeczny Instytut Wydawniczy Znak docenił mnie jako recenzentkę książek i przesłał mi wcześniej wydruk książki.

2 komentarze:

  1. Mam podobne odczucia na temat tej książki, co TY :) jeśli ostatnio sięgasz po kobiecą literaturę, to polecam Ci "Dziewczyny chcą się zabawić", mnie się bardzo podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam opis tej książki, ale mnie jakoś nie zainteresował. Nie do końca moje klimaty:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...