7 zalet związku z młodszym facetem

W naszym społeczeństwie wciąż pokutuje przekonanie, że lepszy jest związek ze starszym facetem. Bardziej doświadczony partner rzekomo ma być dojrzalszy, bardziej zaradny życiowo i mieć stabilniejszą sytuację finansową. Nasze babcie często wychodziły za starszych od siebie mężczyzn, gdyż dzięki temu czuły się bezpieczne. Na szczęście czasy się zmieniły i dziś kobiety same mogą realizować się zawodowo, jednocześnie zarabiając pieniądze. Owa niezależność niesie ze sobą liczne implikacje, w tym możliwość związania się z takim facetem, przy którym czują się najzwyczajniej w świecie szczęśliwe. Nawet John Gray, dość konserwatywny autor poradnika Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus, zauważył, że ludzie w XXI wieku zwracają uwagę na inne rzeczy niż przed laty. Dawniej facet miał zarabiać mnóstwo pieniędzy, a kobieta gotować, sprzątać i prasować. Na szczęście czasy się zmieniły i dziś obie płcie mogą realizować się zawodowo, dzieląc domowe obowiązki według uznania. Tym, czego oczekujemy dziś od związku, jest miłość, radość, partnerstwo i poczucie bezpieczeństwa. Wraz ze zmianami społeczno-ekonomicznymi coraz więcej kobiet zaczęło się wiązać z takim mężczyzną, przy jakim czują się szczęśliwe. Wiek partnera przestał mieć znaczenie. Związek z młodszym facetem dziś nikogo już nie dziwi. W końcu liczy się jego dojrzałość emocjonalna, charakter oraz sposób, w jaki traktuje kobietę. W dzisiejszej notce chciałabym przedstawić 7 zalet związku z młodszym facetem.

7 zalet związku z młodszym facetem
Źródło: Pixabay



Kreatywne pomysły na wspólne spędzanie czasu

Młodszy partner często ma głowę pełną ciekawych pomysłów na wspólne spędzenie czasu. Przy nim nie musimy obawiać się nudy. Młodszy facet zna wiele ciekawych miejsc w mieście, chętnie pójdzie z nami na romantyczny spacer, zabierze nas na spotkanie ze znajomymi do pubu. Przy takim partnerze nie grozi nam tkwienie na kanapie z pilotem w ręku i tępe wpatrywanie się w telewizor. Okazji do wspólnych wypadów na miasto z pewnością nie zabraknie. On zawsze znajdzie sposób, aby sprawić nam miłą niespodziankę. Zabierze nas nad rzekę w takie miejsce, którego nie znamy, jednocześnie będzie przy tym romantyczny i kreatywny:) Starszym facetom często nie chce się w ogóle wychodzić z domu, o spacerach nad rzeką czy w parku można jedynie pomarzyć.

7 zalet związku z młodszym facetem. Spontaniczność

Kobiety mają różną naturę, jedne pragną spokoju i powtarzalności, inne z kolei czują się szczęśliwe tylko wówczas, gdy w ich życiu nie brakuje miejsca na spontaniczność. Jeśli należysz do tej drugiej grupy, związek z młodszym facetem przyniesie ci to, czego pragniesz. Przy nim nie grozi ci rutyna. Młodszy partner chętniej zmieni plany i podjedzie z tobą w miejsce, które cię zainteresowało, jeśli oczywiście sam dostrzeże w tym coś ciekawego. Chętniej też przystanie na spontaniczne spotkanie ze znajomymi przy piwie czy winie. Masz też większe szanse wyciągnąć go na piknik, wycieczkę rowerową, do zoo, na gokarty czy na kręgle. Jeśli lubisz się dobrze bawić, to przy młodszym partnerze okazji do tego z pewnością nie zabraknie.

Optymizm i radość życia

Lubimy ludzi, którzy wnoszą do naszego życia radość i optymizm. Nic dziwnego, że mężczyźni z dużym poczuciem humoru zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem płci pięknej. Młodsi faceci nie tylko potrafią wprawić nas w dobry nastrój swoimi żartami i dowcipami sytuacyjnymi, ale też zarażają nas swoim optymizmem. Niestety, tak się składa, że z wielu mężczyzn umiejętność zabawy i poczucie humoru wyparowują wraz z wiekiem. Stają się oni nader sztywni i poważni, co nie jest dobrym prognostykiem na przyszłość.

Prawdziwe, intensywne emocje

Niektórzy ludzie wraz z wiekiem coraz częściej kalkulują, zamiast dać ponieść się emocjom. Związek z młodszym facetem to relacja, w których uczuć, w tym wzajemnej ekscytacji i euforii, z pewnością nie zabraknie. Jeśli nie interesują cię letnie relacje, w których nieustannie kalkuluje się ryzyko i porównuje je z wartością relacji, to związek z młodszym facetem może okazać się strzałem w dziesiątkę. W takim związku możesz liczyć na szczere, intensywne emocje, dzięki którym człowiek czuje, że żyje. Jeśli sama nie znosisz kalkulacji, jesteś osobą spontaniczną i bardzo uczuciową, to przy młodszym mężczyźnie poczujesz, że znalazłaś bratnią duszę.

Szacunek

Starsi faceci często mają jasno wytyczone cele i ani myślą zanadto się starać, aby je osiągnąć. Niektóre kobiety jednak wolą lepiej poznać mężczyznę, zanim pójdą z nimi do łóżka. Znajomość z młodszym facetem ma większe szanse rozpocząć się od wzajemnego poznania swoich charakterów, osobowości, pasji i potrzeb. Gdy jesteśmy młodsi, bardziej zależy nam na znalezieniu prawdziwego uczucia. Przemawia przez nas emocjonalność i idealizm, wbrew pozorom są to bardzo dobre cechy. Osobiście wychodzę bowiem z założenia, że między kobietą i mężczyzną nie może być tak jakoś, nie można być ze sobą z przyzwyczajenia. Tym, co łączy dwoje ludzi, powinna być prawdziwa miłość, której towarzyszą zrozumienie i pożądanie. Trudniej zakochać się w starszym facecie, który od razu chce iść do łóżka, niż w młodszym, który daje nam szansę, abyśmy mogły go lepiej poznać i zbudować z nim emocjonalną więź. Ten drugi, ponieważ umie nam okazać szacunek, wydaje się bardziej pociągający i atrakcyjny.


Wrażliwość

Gdy jesteśmy młodsi mamy w sobie ogromną wrażliwość, którą możemy pielęgnować i wówczas ona przetrwa, lub zapomnieć o niej i pozwolić ogarnąć się znieczulicy. Młodszy partner często ma w sobie jeszcze tę wrażliwość, która jest bardzo sexy. Naprawdę fajnie mieć u swojego boku kogoś, kto zrozumie, że przed okresem boli nas brzuch i źle się czujemy. Empatyczny mężczyzna stanowi prawdziwy skarb. Podobnie jak facet, który zdaje sobie sprawę, jak dużą traumę przeżywają ofiary gwałtów. Z młodszym partnerem łatwiej można zbudować bliskość emocjonalną, ponieważ jeszcze nie ogarnęła go znieczulica.

Czułość

Gdy jesteśmy młodzi, nie wstydzimy się swoich uczuć i intensywnie je przeżywamy, czemu dajemy wyraz za pomocą drobnych gestów. Jeśli marzysz o mężczyźnie, który przytuli cię, chwyci za rękę, obejmie w pasie czy pocałuje w policzek na środku miasta, to młodszy facet świetnie sprawdzi się w tej roli. Partner młodszy o kilka lat często dorównuje nam pod względem zapotrzebowania na czułości i drobne gesty, w których ukryta jest miłość. Starsi partnerzy często nie przykładają do nich większej wagi. Czasem traktują nawet jako pierdoły, którymi nie warto zaprzątać sobie w głowy. W końcu jesteśmy razem, mamy wspólny kredyt na wesele, uprawiamy seks. Po co jeszcze afiszować się z uczuciami jak nastolatki? Tymczasem kobiety naprawdę lubią czuć się kochane i cenią sobie mężczyzn, którzy nie wstydzą się ich przytulić, złapać za rękę czy pocałować. To przecież takie romantyczne i przyjemne;)

Reasumując, wiek nie jest najważniejszy w związku. Liczy się uczucie, umiejętność rozmowy, podobna wrażliwość i emocjonalność. Bardzo istotne są też wspólne cele. Kobiety w większości przypadków szukają stałego związku, w którym będą czuły się bezpieczne i kochane. Nie zależy im na małżeństwie, ale na tym, by mieć ukochanego mężczyznę tylko na wyłączność, nie musieć się nim dzielić z innymi paniami. Wierność dla zdecydowanej większości kobiet stanowi podstawę udanych relacji damsko-męskich. Jeśli trafiłaś na młodszego faceta, z którym dobrze się rozumiesz i podskórnie czujesz, że to może być ten jedyny, to nie rezygnuj z niego przez różnicę wieku. Ona tak naprawdę nie ma większego znaczenia, zwłaszcza gdy jest to zaledwie kilka lat.

7 komentarzy:

  1. Mój mąż jest ode mnie młodszy, ale wcale nie odczuwam tego :) Najważniejsza jest relacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, najważniejszy jest drugi człowiek i to, jak się z nim dogadujemy. Różnica wieku nie ma tutaj żadnego znaczenia:) Można mieć więcej tematów do rozmowy z młodszym facetem niż z rówieśnikiem czy starszym.

      Usuń
  2. Mój Wojciech też jest młodszy, 4 lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak dobrze Wam się układa:) Związek z młodszym facetem może być naprawdę bardzo udany, trzeba tylko dobrze trafić:)

      Usuń
  3. Znam różne pary i rzeczywiście nie ma reguły: odpowiednia różnica wieku = udany związek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, gdyby tak było, związki z rówieśnikami zawsze by wypalały, a przecież każdy może się rozlecieć, więc cieszmy się z tego, co mamy:)

      Usuń
  4. Moja Mama jest starsza od Taty o... 9 lat :D Ale ja nie wyobrazam sobie zwiazku z mlodszym facetem, czulabym sie jak z bratem, a nie partnerem :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...