Loton Provit maska odbudowująca z ceramidami

Moje wysokoporowate włosy czasem płatają mi takie figle, że mam ochotę zebrać je w kok, za którym nie przepadam. Dzieje się tak, gdy nie trafię z odżywką lub maską. Na szczęście ostatnio przeżywają lepszy okres i mają więcej dobrych dni niż złych. Jak sprawdziła się u mnie Loton Provit maska odbudowująca z ceramidami?

loton maska odbudowująca




Nawilżenie

Moje włosy są z natury suche i zauważyłam, że potrzebują naprawdę solidnej dawki emolientów z niewielkim dodatkiem protein. Loton Provit maska odbudowująca zawiera ceramidy, czyli cząsteczki, które powinny wnikać w ubytki włosa, wypełniać je, jednocześnie poprawiając jego kondycję. Wspomniany kosmetyk naprawdę solidnie nawilża moje suche włosy, czego najlepszym dowodem jest to, iż po spłukaniu resztek emulsji, pukle pozostają śliskie. Po wyschnięciu są w miarę gładkie i lekkie. Widać, że Loton Provit maska odbudowująca z ceramidami naprawdę działa.

Loton Provit maska odbudowująca z ceramidami - wygładzenie

Niewiele odżywek i masek radzi sobie z wygładzeniem moich niesfornych, suchych włosów. Po użyciu większości kosmetyków moje pukle sprawiają wrażenie niedociążonych i niezdyscyplinowanych. Choć maska odbudowująca z ceramidami Loton Provit nie stanowi bomby silikonowej, naprawdę przyzwoicie wygładza niesforne kosmyki. Po jej użyciu włosy wyglądają naprawdę dobrze i nie muszę spędzać godziny na ich stylizacji.

loton provit odbudowująca maska z ceramidami


Miękkość

Po użyciu maski odbudowującej Loton Provit moje włosy są jedwabiście miękkie, gładkie, a zarazem puszyste. Swego czasu myślałam, że takie połączenie ich właściwości jest praktycznie niemożliwe do uzyskania. Jak widać, myliłam się:) Dobra maska do włosów rozwiązuje problem.

Blask

Jeśli masz dosyć matowych włosów, to Loton Provit maska odbudowująca z ceramidami powinna przypaść ci do gustu. Już sama konsystencja emulsji jest dość ciekawa, można dostrzec w niej zatopione połyskujące drobinki, które to właśnie odbijają światło z naszych pukli, nadając im estetyczny wygląd.

Rozczesywanie

Maska odbudowująca Loton Provit nadaje włosom przyjemny poślizg, dzięki czemu ułatwia ich szczotkowanie. Kosmetyk zapobiega plątaniu się pukli i ich wyrywaniu. Pod tym względem omawianej masce naprawdę nie mogę nic zarzucić.

loton provit odbudowująca maska do włosów


Skręt

Nie zauważyłam, aby maska z ceramidami Loton Provit miała jakikolwiek wpływ na mój skręt. Czasem po jej użyciu włosy się kręciły, a czasem były proste – myślę, że w większej mierze jest to uwarunkowane czynnikami pogodowymi. Wilgoć w powietrzu sprzyja skrętowi, natomiast suche dni utrzymaniu prostych włosów.

Obciążenie

Loton Provit maska odbudowująca z ceramidami dociąża włosy, ale nie powoduje ich oklapnięcia. Fryzura po jej użyciu nie traci objętości. Maska nie wzmaga przetłuszczania włosów wysokoporowatych. Nie wiem, jak spisałaby się w przypadku suchych pukli.

Konsystencja

Maska odbudowująca Loton Provit ma postać stosunkowo gęstej, biało-perłowej emulsji, która nadaje włosom niesamowity poślizg.

Zapach

Maska odbudowująca Loton roztacza woń charakterystyczną dla salonów fryzjerskich, w których korzysta się z dobrodziejstw kosmetyków profesjonalnych. Zapach jest chemiczny, lekko kremowy i przyjemny w odbiorze. Myślę, że spodoba się większości osób.

Opakowanie

Maska znajduje się w plastikowym, odkręcanym, białym słoiczku, który pozwala wydobyć kosmetyk do ostatniej kropli.

Cena i dostępność

Maski Loton są dostępne w osiedlowych drogeriach, można je nabyć w cenie poniżej 10 zł.

karminowe.usta

6 komentarzy:

  1. super, że ta maska naprawdę działa, przydałby mi się taki produkt odbudowujący do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy miałam kiedyś spray z jedwabiem i lubiłam go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy są dopiero do kitu... nie lubią ani protein, ani ceramidów, ani większości olejków... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wypróbuję tę maskę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maski do włosów i przy najbliższej okazji ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...