Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Haute Rouge

Uwielbiam matowe szminki, mam ich całkiem sporo i wciąż nie potrafię się oprzeć nowym odcieniom. Tak, jestem pomadkoholiczką i całkiem dobrze mi z tym;) Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Haute Rouge ostatnio stała się moją ulubienicą, która w ogóle nie schodzi z moich ust. Zabieram ją ze sobą do pracy, maluję nią wargi za każdym razem, gdy wyprowadzam psa na spacer. Czym wyżej wspomniana szminka zaskarbiła sobie moją sympatię?

pomadka loreal riche color matte haute rouge




Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Haute Rouge – kolor

Tak jak lubię matowe szminki, tak samo kocham czerwień. Największą fascynację tym kolorem przeżywałam na studiach magisterskich. Pamiętam, że wówczas wszystko miałam czerwone – usta, paznokcie, torebkę, płaszcz, sweter, bluzkę, sukienkę, a nawet buty. Po studiach nadal chętnie sięgałam po ten kolor, ale dawałam też szansę granatowi i fioletowi. Od kilku tygodni jednak faza na czerwień powróciła. Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Haue Rouge idealnie wpisuje się w moje aktualne preferencje. To krwista czerwień, która wygląda dobrze na ustach większości kobiet. Wspaniale ożywia bladą twarz i nadaje jej wyrazu. Dzięki niej mogę ograniczyć makijaż do minimum. Rano oprószam twarz pudrem L`Oreal True Match, maluję rzęsy maskarą tej samej firmy, podkreślam brwi kredką i podkreślam usta szminką L`Oreal Color Riche Matte Haue Rouge. Zauważyłam, że doszłam do takiej wprawy, że cały makijaż zajmuje mi mniej niż 5 minut. Bardzo dobrze czuję się w tej krwistej czerwieni, ten odcień pasuje do większości moich nowych bluzek i sukienek, które kupiłam z myślą o tegorocznym lecie. Pogoda w końcu się poprawiła, więc zaczęłam korzystać z nowych nabytków.

matowa szminka loreal riche color


Wykończenie

Pomadka L`Oreal Color Riche Matte Haue Rouge charakteryzuje się satynowym wykończeniem. Oznacza to, iż krwista czerwień na ustach prezentuje się bardzo elegancko i dostojnie. Jednocześnie nie wysusza ust, ponieważ nie jest tępym matem, który sprawia trudności przy aplikacji.

pomadka loreal riche color matte

Trwałość

Szminka L`Oreal Color Riche Matte Haue Rouge jest dość trwała, choć nie tak jak markery do ust. Te drugie jednak okropnie wysuszają wargi i podkreślają suche skórki, toteż niechętnie po nie sięgam. Matowa pomadka L`Oreal utrzymuje się na moich ustach przez 8 godzin, w pracy nie jem posiłków. Zauważyłam, że w miarę dobrze znosi kontakt z wodą, oczywiście trochę ściera się na kubku, ale większość kosmetyku na szczęście pozostaje na ustach.

szminka loreal riche color matte haute rouge


Pigmentacja

Lubię wyraziste odcienie, dlatego też sięgam po szminki, który już przy pierwszym pociągnięciu zmieniają odcień warg. Taka jest właśnie pomadka L`Oreal Color Riche Matte Haue Rouge. Wysoka koncentracja pigmentu zapewnia satysfakcjonujący efekt.
loreal riche color matte haute rouge

Tendencja do migracji

Niestety, zauważyłam, że podczas upalnych dni, szminka L`Oreal Color Riche Matte Haue Rouge czasem przemieszcza się poza kontur ust, zwłaszcza gdy odgarniam włosy z twarzy. Muszę nad tym popracować – może wypróbuję patent z podkładem nakładanym przed aplikacją pomadki.

Nawilżenie/wysuszenie

Matowe szminki L`Oreal niewątpliwie zasługują na uwagę. Na ogół tego typu kosmetyki wysuszają usta na wiór, przez co makijaż zaczyna prezentować się mało estetycznie. Tymczasem pomadka L`Oreal Color Riche Matte Haue Rouge w ogóle nie wyrządza szkody moim ustom. Mam wręcz wrażenie, że wykazuje delikatne działanie nawilżające. Po jej aplikacji usta przestają się domagać nawilżenia. To niewątpliwie zasługa kremowej konsystencji, którą charakteryzuje się szminka.

szminka loreal riche color matte

Zapach

Jestem absolutnie zafascynowana charakterystyczną wonią matowych pomadek L`Oreal Riche Color. Ich zapach przypomina mi kwiatowe perfumy z Douglasa, które kojarzą mi się z luksusem i elegancją. Dzięki ten specyficznej woni aplikacja szminki stanowi jeszcze większą przyjemność.

Opakowanie

Pomadki L`Oreal Riche Color Matte znajdują się w czarnym, plastikowym opakowaniu na magnes, dzięki czemu nie otwierają się w torebce. Faktura opakowania nie jest gładka, lecz przypomina skórę zdjętą z węża.

Cena i dostępność

Za szminkę L`Oreal Riche Color Matte Haue Rouge zapłacimy ok. 60 zł. Możemy ją nabyć w Hebe, Rossmannie i Superpharmie.

karminowe.usta

23 komentarze:

  1. Uwielbiam taki odcień czerwieni :) Akurat na tę się nie skusiłam, bo mam identyczną czerwień z limitowanej kolekcji L'Oreala, która nie była u nas dostępna. Ale gdyby nie to, to na bank bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie odcienie, ponieważ wyglądają niezwykle kobieco:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, mam cztery różne odcienie i wszystkich chętnie używam ze względu na przyjemną, kremową konsystencję;)

      Usuń
  3. Oj, ma piękny, soczysty odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czerwień jest niezwykle kobieca i po prostu piękna:)

      Usuń
  4. Miałam szminkę z tej serii w czerwonym odcieniu, ale zupełnie mi nie pasował ten kolor. Oddałam ją cioci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, jak kolor nam nie pasuje, lepiej oddać szminkę komuś, kto będzie jej chętnie używał:)

      Usuń
  5. Ubrań czerwonych nie noszę, bo mi w nich nie do twarzy, ale matowe, czerwone pomadki uwielbiam :D Kolor pomadki Loreal kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tę pomadkę, jest naprawdę trwała i dobra jakościowo:)

      Usuń
  6. Czerwień to zdecydowanie mój żywioł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój także, wczoraj kupiłam kolejną bluzkę w tym kolorze:)

      Usuń
  7. Śliczny kolor <3 pięknie w nim wyglądasz. Niestety do mnie nie pasują tak wyraziste kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto sprawić sobie jakąś pomadkę z nowej serii:)

      Usuń
  9. Uwielbiam ten odcień czerwieni. Szminki - co prawda - nie testowałam, ale z chęcią to zrobię w przysżłości ;)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...