Isana Oriental Spirit żel pod prysznic

Żele pod prysznic to jedne z tych kosmetyków, w przypadku których ogromną rolę odgrywa zapach. Należę do osób, które w ogóle nie tolerują aromatyzowanych kremów do twarzy, płynów micelarnych itp., ale kosmetyki do kąpieli muszą mnie zachwycić swoją wonią. W przeciwnym wypadku nawet nie zwrócę na nich uwagi w sklepie. Półki w drogerii uginają się pod ciężarem różnych żeli pod prysznic. Najchętniej wybieram te, które pachną kwiatami lub przyprawami korzennymi. Isana Oriental Spirit żel pod prysznic testuję od paru tygodni. Czy wspomniany kosmetyk przypadł mi do gustu?

Isana Oriental Spirit żel pod prysznic




Isana Oriental Spirit żel pod prysznic – mycie

Wbrew pozorom nie wszystkie żele pod prysznic wywiązują się ze swojej podstawowej funkcji, czyli oczyszczania ciała. Czasem zdarza się bowiem, że po użyciu niektórych kosmetyków do kąpieli w ogóle nie czuję się świeżo. Na szczęście do tego grona nie należy Isana Oriental Spirit żel pod prysznic, produkt ten bowiem bardzo dobrze się pieni i tym samym świetnie usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry. Po jego użyciu znika przykry zapach potu i sebum, a ja czuję się rześko.

żel pod prysznic Isana Oriental Spirit


Zapach

Orientalne zapachy nigdy nie kojarzyły mi się z niczym dobrym. Jako dziecko często przechodziłam koło sklepu z indyjskimi pałeczkami itp., z którego unosiła się dusząca woń. Bardzo nie lubię takich kompozycji zapachowych. Na szczęście Isana Oriental Spirit żel pod prysznic pachnie głównie przyprawami korzennymi, w tym kardamonem i kolendrą, które uwielbiam. Zapach jest naprawdę przyjemny, otulający, ale nie duszący czy mdły. Rzadko trafiam na tak umiejętnie skrojone wonie o charakterze orientalnym. Czasem jednak zdarzają się cuda;)

Nawilżenie/wysuszenie

Isana Oriental Spirit żel pod prysznic to jeden z tych kosmetyków, które nie szkodzą mojej skórze, ale też jej nie pielęgnują. Po użyciu omawianego produktu nie obejdzie się bez balsamu do ciała, niemniej nie trzeba go wcierać od razu, ponieważ skóra nie jest skrajnie odwodniona i nie domaga się solidnej porcji nawilżenia.

Isana Oriental Spirit żel pod prysznic


Podrażnienie

Choć mam bardzo wrażliwą skórę, a przyprawy korzenne należą do najczęściej spotykanych alergenów, stosując Isana Oriental Spirit żel pod prysznic nie odnotowałam niepożądanych reakcji. Na ciele nie pojawiły się zaczerwienienia, nie odczuwałam też pieczenia czy świądu.

Konsystencja

Isana Oriental Spirit żel pod prysznic charakteryzuje się kremową, fioletową konsystencją. Kosmetyk jest dość gęsty i bardzo dobrze się pieni, co przekłada się na jego świetną wydajność. Niewiele żeli pod prysznic wystarcza mi na dłużej niż 2 tygodnie, produkt marki Isana stanowi wyjątek potwierdzający regułę.

Isana Oriental Spirit kremowy żel pod prysznic

Opakowanie

Isana Oriental Spirit żel pod prysznic znajduje się w fioletowej, plastikowej tubce, która jest stylizowana na baśń Tysiąca i jednej nocy. Całość prezentuje się efektownie i zdecydowanie wyróżnia się na drogeryjnej półce.

Cena i dostępność

Kosmetyki marki Isana są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann. Za żel pod prysznic Oriental Spirit zapłacimy … zł.


karminowe.usta 

8 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam żeli Isany. Kiedyś często sięgałam po klasyczne wersje, głównie kokosową. Nie nawilżały, ale też nie przesuszały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji kokosowej nie miałam przyjemności stosować, bardzo lubię żele tej firmy, ponieważ są stosunkowo tanie i dobre.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z tego, co się orientuję, w drogeriach pojawił się stosunkowo niedawno.

      Usuń
  3. o tej porze roku lubię cięższe korzenne zapachy. dawno nie miałam żeli z isany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za słodziuchami, ale zimą nie pogardzę dobrym, korzennym zapachem żelu pod prysznic czy perfum:)

      Usuń
  4. Tej wersji nie miałam jeszcze, ale Isanę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie bardzo lubię marki własne Rossmanna, w ogóle nie mam do nich większych zastrzeżeń. Kosztują grosze, a swoją jakością nierzadko przewyższają droższe kosmetyki.

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...