Nowinki kosmetyczne – Jelid chusteczki zmywające lakier z paznokci

Mam słabość do nowinek kosmetycznych, gdy na rynku pojawiły się chusteczki zmywające lakier z paznokci Jelid, wiedziałam, że muszę je wypróbować. Chętnie maluję paznokcie, ale czasem efekt moich starań niespodziewanie obraca się wniwecz, a dłonie zaczynają szpecić odpryski. W takich chwilach marzę tylko o jednym, żeby jak najszybciej zmyć emalię. Niestety, nie zawsze jest to możliwe, zwłaszcza gdy przebywam poza domem i nie mam pod ręką stosownego rozpuszczalnika i wacików. Czy chusteczki zmywające lakier z paznokci Jelid przypadły mi do gustu?



Zmywanie
Producent deklaruje, iż jedna chusteczka pozwala usunąć lakier z dziesięciu paznokci. Początkowo sceptycznie podchodziłam do tych zapewnień. Trudno było mi uwierzyć, że niewielki skrawek nasączony rozpuszczalnikiem upora się z tym zadaniem. Tymczasem chusteczki zmywające lakier z paznokci okazały się strzałem w dziesiątkę. Jedna chusteczka rzeczywiście pozwala pozbyć się kremowej emalii z obu dłoni. Dotyczy to zarówno fuksji, jak i krwistych czerwieni czy ciemnych fioletów. Najtrudniej przełamać się i nadal korzystać z brudnej chusteczki. Po usunięciu lakieru z dwóch-trzech paznokci nie wygląda ona zachęcająco i może się wydawać, iż nadaje się tylko do wyrzucenia. Warto jednak zaryzykować i przeprowadzić eksperyment do końca. Przyznaję, iż nie sprawdzałam, jak radzi sobie produkt Jelid z brokatami czy piaskami.



Wygoda
Bardzo podoba mi się filozofia producenta. W kartonowym opakowaniu, które trafia do nas, znajduje się pięćdziesiąt chusteczek, przy czym każda z nich została zapakowana do osobnej saszetki. To świetne rozwiązanie, zwłaszcza gdy wybieramy się na weekend poza miastem czy domówkę do znajomych. Nie musimy ze sobą zabierać całego opakowania, wystarczy oderwać jedną saszetkę i schować ją do torebki. Jest ona tak cienka i zmieści się nawet w niewielkiej kopertówce. Dzięki chusteczkom zmywającym lakier z paznokci możemy zapomnieć o nieestetycznych odpryskach szpecących dłonie, to idealne rozwiązanie w sytuacjach awaryjnych.



Wpływ na skórki
Nie ukrywam, iż początkowo obawiałam się, że chusteczki stosowane na dłuższą metę mogą wysuszyć moje skórki na wiór. Zawierają one alkohol izopropylowy, który nie najlepiej służy mojej skórze i paznokciom. Do tej pory zmywacze, w których składzie można było dostrzec ten składnik, siały spustoszenie. Na szczęście chusteczki Jelid nie wyrządziły krzywdy moim skórkom.




Wysuszenie/nawilżenie
Od specyfików, które mają na celu usunąć kolorową emalię z płytki, nie oczekuję spektakularnego nawilżenia. Zmywacz powinien spełniać swoją podstawową funkcję, czyli usuwać lakier z paznokci, nie wysuszając ich przy tym. Chusteczki Jelid spełniają moje oczekiwania. Wprawdzie nie nawilżają płytki, ale najważniejsze, że jej nie szkodzą.



Zapach
Na opakowaniu chusteczek znajduje się informacja, iż „pozostawiają miły zapach”. Rzeczywiście ich woń jest przyjemniejsza od tej, która towarzyszy stosowaniu tradycyjnych zmywaczy. Zapach charakterystyczny dla rozpuszczalników został częściowo zakamuflowany, ale określenie „miły” jest dość dyskusyjne. Woń chusteczek mnie nie drażni, ale też nie zachwyca.



Wydajność
Choć z dobrodziejstw chusteczek zmywających lakier z paznokci Jelid korzystam od dwóch miesięcy, w najbliższym czasie nie będę musiała uzupełniać zapasów. W tym czasie zużyłam połowę zawartości opakowania, czyli około dwudziestu pięciu sztuk.



Cena
Za opakowanie, w którym znajduje się pięćdziesiąt chusteczek, musimy zapłacić około 18-20 zł. Możemy również kupić dwie sztuki za 1 zł, ale zakup zestawu niewątpliwie jest korzystniejszy dla naszego portfela.



Dostępność
Apteki stacjonarne i internetowe.



Skład
Isopropyl alcohol, Isopropyl myristate, Coco oil, Propanediol, Acetyl cellulose, witamina E, zapachy



Podsumowanie
Zalety
  • 1 chusteczka dokładnie usuwa lakier z 10 paznokci – przetestowane na emaliach o kremowym wykończeniu
  • praktyczne i wygodne rozwiązanie, chusteczki są pakowane pojedynczo, toteż można nosić przy sobie saszetkę i wykorzystać ją w sytuacji awaryjnej
  • nie wysusza skórek i paznokci
  • dość neutralny zapach, woń chusteczek nie zachwyca, ale też nie drażni moich nozdrzy
  • wysoka wydajność
  • atrakcyjna cena.

Wady
  • szkoda, że chusteczki Jelid nie są dostępne w popularnych drogeriach, ale mam nadzieję, że niebawem ulegnie to zmianie.


karminowe.usta

22 komentarze:

  1. Są fajne, ale pozostawiają biały nalot na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam tego białego nalotu, przy kolejnym zmywaniu dokładnie przyjrzę się płytce.

      Usuń
  2. NU są lepsze :) choć droższe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na podróż takie by mi się przydały :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te chusteczki świetnie sprawdzają się w awaryjnych sytuacjach. Jak wychodzę z domu na imprezę, zawsze wkładam jedną saszetkę do torebki.

      Usuń
  4. Fajna, poręczna rzecz na podróż, żeby nie brać ze sobą całego zmywacza do paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej mamy pewność, że zmywacz nie rozleje się nam w torebce:)

      Usuń
  5. Mam na nie chęć, muszę je wypróbować, ciekawość zwycięży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się z nimi zapoznać, zawsze możesz kupić podwójną saszetkę na dobry początek:)

      Usuń
  6. jeszcze się z takimi chusteczkami nie zetknęłam, ale widzę potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezwykle praktyczne rozwiązanie, lakier lubi odpryskiwać w najmniej spodziewanej chwili. Dzięki chusteczce można pozbyć się problemu:)

      Usuń
  7. Ciekawe i praktyczne rozwiązanie. Miałam kiedys platki ale one się szybko wysuszały w plastikowym słoiczku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nietypowych zmywaczy pamiętam jeszcze gąbkę wielokrotnego użytku, która była zamknięta w plastikowym słoiczku.

      Usuń
  8. Ja również jestem zadowolona...na moje potrzeby są absolutnie wystarczające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień nie używam problematycznych lakierów, chusteczki dobrze radzą sobie z kremowymi emaliami.

      Usuń
  9. są ok, ale ten zapach mnie denerwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wprawdzie nie denerwuje, ale nie uważam, aby umilał zmywanie paznokci.

      Usuń
  10. polubiłam je ;) choć trochę za długo mi się zmywa lakier nimi... tradycyjny zmywacz jednak jest lepszy...
    Jelid dobry na wyprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zabiorę go ze sobą na Sylwestra. Nie ma sensu wrzucać do torby butelki ze zmywaczem i dodatkowych wacików:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...