Haul z Renee

 

Renee to sklep internetowy, który wydaje sporo na marketing internetowy, często współpracuje z vlogerkami, które oferują 30-procentowe zniżki na każde zamówienie. Ja lubię oglądać filmiki z przeglądem asortymentu, na kanale Karoliny ze Stylizacje.tv zobaczyłam piękne sandały na obcasie wyposażone w praktyczne gumki. Ten model jako jedyny zdaje u mnie egzamin, bo na większość odkrytych butów mam za wąskie stopy.  Niestety, beżowych sandałów już nie było, ale skusiłam się  na identyczne tylko czarne. Przy okazji przejrzałam asortyment balerinek i sandałów, dorzuciłam kilka par, wykorzystałam kod od Karoliny i za 5 par butów zapłaciłam 147 zł. Dostawa była darmowa. Zapraszam na haul z Renee.

 

Vices liliowe balerinki

Vices czarne sandały na obcasie  z gumkami

Dla tych butów złożyłam zamówienie. Mam bardzo wąską, aczkolwiek długą stopę. Większość sandałów  w moim przypadku oznacza wypadanie palców przodem.  Na komers w gimnazjum kupiłam w Deichmannie sandały na obcasie z gumkami. Te naprawdę dobrze utrzymywały moją stopę. Wcześniej na rocznicę komunii też szłam w sandałkach na gumce.  Sandały z komersu przetrwały do czerwca bieżącego roku. Nosiłam je nawet parę razy w czerwcu, ale pewnego dnia po prostu się rozpadły. Chciałam znaleźć jakieś sandały na obcasie z gumkami, ale nigdzie stacjonarnie takowych nie widziałam, zresztą Dosia też takowych nie zauważyła, bo mówiłam jej, czego szukam. Filmik Karoliny spadł mi z nieba, bo tam zobaczyłam podobny model i widziałam, że w jej przypadku naprawdę dobrze utrzymuje palce. Beżowych nie było, zamówiłam więc czarne i nie żałuję. Stopa naprawdę nie wypada, sandały są wygodne, niezbyt wysokie, ale też nie za niskie, nie deformują sylwetki tak jak szpilki na miniobcasie.  Przez gumki, które krzyżują się na wysokości kostki, mogą optycznie skracać nogi, ale mnie to nie przeszkadza, bo jestem dość wysoka i mam długie nogi.

 

Vices czarne sandały na obcasie  z gumkami

Vices czarne sandały na obcasie  z gumkami

Vices liliowe balerinki

Bardzo lubię kolor  liliowy. Zależało mi na znalezieniu balerinek w tym kolorze, ale nigdzie takowych nie widziałam. W Kazarze widziałam tylko jedne sandałki na szpilkach w tym kolorze. Niestety, miały za cienkie paseczki i cała stopa mi z nich wypadała. Te balerinki są naprawdę wąskie przy rozmiarze 40. Nie spadają mi ze stopy. Mają pikowaną wkładkę do butów, przez co nosi się je naprawdę komfortowo.  Jeśli macie szersze stopy, to te balerinki okażą się dla Was za ciasne, gdyż są mało elastyczne.  Jeśli chodzi o kolor liliowy, to do pełni szczęścia brakuje mi tylko bielizny oraz marynarki w tym odcieniu.  Masz informację, gdzie takowe dostanę, daj znać w komentarzu.

 

Vices liliowe balerinki

Vices liliowe balerinki

Vices różowe, ażurowe balerinki z motywem kwiatowym

Kocham róż, a ten świetnie współgra z moją karnacją. Mam dużo pastelowych ubrań, więc takie kolor balerinek będzie miał u mnie wzięcie. Buty są bardzo wąskie, przez co stopa w ogóle mi z nich nie wypada. Ażurowy materiał jest dosyć sztywny, ale i tak w porównaniu do ekoskóry z CCC jest względnie miły w dotyku. Dziurki w butach czynią je idealnymi na cieplejsze dni, gdyż zapewniają dobry przepływ powietrza. Te balerinki są szalenie dziewczęce, a ja bardzo lubię takie rzeczy.

 

Vices różowe, ażurowe balerinki z motywem kwiatowym

Vices różowe, ażurowe balerinki z motywem kwiatowym

Vices szare balerinki z perełkami

To bardzo ciekawe buty, które kosztowały mnie zaledwie 14 zł. Także są bardzo wąskie, idealne na szczupłe stopy. Do szerszych raczej się nie dostosują przez brak elastyczności.  Kolor uniwersalny, pasuje mi niemal do wszystkiego. Kocham perełki i inne świecidełka, dlatego obecność biżuteryjnych elementów z przodu butów szalenie mnie ucieszył. Te balerinki można nosić na dwa sposoby. Możemy związać je dołączonymi wstążkami wokół kostki lub wyjąć je i nosić jako zwykłe buty.

 

Vices szare balerinki z perełkami

Vices szare balerinki z perełkami

Vices beżowe, ażurowe balerinki z wycięciem na palec

Te buty to takie połączenie balerinek z płaskimi sandałami. Podobnie jak wszystkie wyżej zaprezentowane modele w ogóle nie śmierdzą jakoś specjalnie chińszczyzną. Jestem tym faktem pozytywnie zaskoczona. Chciałam kupić sobie takie uniwersalne, płaskie sandały. Bazowałam na tabelce podanej na stronie, dokładnie zmierzyłam stopę, ale w tym przypadku nie trafiłam z rozmiarem. 41 są za duże, chociaż z danych na stronie wynikało, że będą dobre. Na dodatek są bardzo szerokie, palec albo wypada przodem, albo spada mi ze stopy cały but. Ażurowe wykończenie zapewnia dobry przepływ powietrza.  Pomyślałam o tym, że wezmę jedną ze wstążek z szarych balerinek i przeciągnę przez dziurki, aby opleść nimi kostkę. Szkoda mi odsyłać te buty, bo były taniutkie. Jeśli to się nie powiedzie, balerinko-sandały odziedziczy moja mama, która ma ode mnie szerszą stopę, ale równie dużą jak moja.

Vices beżowe, ażurowe balerinki z wycięciem na palec

Vices beżowe, ażurowe balerinki z wycięciem na palec



15 komentarzy:

  1. Ostatnie buciki te ażurowe bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, szkoda, że są dla mnie ciut za duze

      Usuń
  2. Liliowe balerinki najbardziej mi się spodobały :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One sa przepiękne. Bardzo o nie dbam, by ich nie pobrudzić

      Usuń
  3. Liliowe balerinki oraz ażurki bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Każde inne, ale wszystkie wygodne i nie obcierają :)

      Usuń
  5. Buciki nie w moim stylu, ale już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem złożenia zamówienia na Renee i ciągle rezygnuję :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo większość zamówionych butów zdaje u mnie egzamin. Żadna para mnie nie obciera, raz tylko nie trafiłam z rozmiarem, vide azurki

      Usuń
  6. Buty co prawda nie w moim stylu ale na Renee muszę zajrzeć. Te liliowe balerinki najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor w tegorocznych trendach, a same balerinki bardzo wygodne :)

      Usuń
  7. Cieszę się, że wszystkie przypadly Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...