Moje pierwsze zamówienie z Femme Luxe Finery

 

Femme Luxe Finery to angielski sklep internetowy, w którym można znaleźć wiele ciekawych ubrań. Wybór jest ogromny, co bardzo mnie cieszy. Znajdziemy tutaj zarówno rzeczy bardziej obcisłe, podkreślające kobiece kształty, jak i sportowe bluzy czy T-shirty. Nie ukrywam, że na co dzień najczęściej chodzę w sukienkach oraz w spódniczkach, ale nie do końca wiedziałam, czy trafię z rozmiarem, więc na początek wybrałam opcję bezpieczną. Zamówiłam 4 bluzki, wychodząc z założenia, że te na pewno będą dobrze leżały oraz 1 sukienkę, by sprawdzić, jak wygląda w praktyce rozmiarówka tego rodzaju kreacji.  Zamówienie dotarło do mnie z Wielkiej Brytanii po tygodniu, co w dobie pandemii postrzegam jako szybkie dostarczenie towaru. Niektóre polskie sklepy internetowe wysyłają paczki po 2 tygodniach. Jak wygląda moje pierwsze zamówienie z Femme Luxe Finery?

Czerwona minisukienka z głębokim dekoltem


 

Błękitny  crop top z dekoltem typu carmen

Ta rzecz od razu wpadła mi w oko. Błękitny top odsłaniający brzuch wpisuje się w wakacyjny klimat i sprawdzi się podczas trwających upałów. Posiada on haft angielski, który w tym sezonie bardzo polubiłam. Uważam, że jest bardzo kobiecy i kojarzy mi się z letnią beztroską. Błękitny crop top z dekoltem typu carmen fantastycznie odsłania ramiona. Ja ze swoich jestem zadowolona, dlatego chętnie je eksponuję. Mam kilka bardotek, więc noszenie tego typu krojów nie stanowi dla mnie żadnego problemu. Gumki nigdzie mnie nie uwierają, a zarazem zapewniają ubraniu stabilność. Dzięki nic nie zsuwa się z ramion. Podoba mi się, że na dole topu odsłaniającego brzuch mamy gumkę, przez co ta hiszpanka nie wisi w sposób nieestetyczny, z czym notorycznie spotykam się w popularnych sieciówkach. Ta bluzeczka sprawdzi się zarówno w zestawieniu z szortami, jak i z krótką spódnicą. Błękitny odcień to jest to, co pasuje do mnie idealnie, mam bowiem typową urodę Królewny Śnieżki.

 

Błękitny top odsłaniający brzuch

Liliowy T-shirt z mocno wyciętym dekoltem

Podobny dekolt mam w paru bluzeczkach od polskiego producenta i czuję się w nim wyśmienicie.  Liliowy T-shirt z dekoltem typu V też leży bardzo ładnie. Eksponuje biust, ale też ładnie rozświetla twarz za sprawą swojego jasnego odcienia. Nosi się go bardzo komfortowo w zestawieniu z szortami oraz spódnicami z wysokim stanem. Z pewnością będę po niego chętnie sięgać tego lata. Mam nadzieję, że upały nieprędko się skończą. Tak późno do nas przyszło lato, więc liczę na to, że nie opuści nas przez najbliższe tygodnie.

 

Liliowy T-shirt z mocno wyciętym dekoltem

Różowy T-shirt z  dekoltem typu V

Jest on podobny do wyżej wspomnianego. Wykonany z prążkowanego materiału, układa się wyśmienicie, podkreślając atuty sylwetki, w tym biust. Różowy T-shirt z  dekoltem typu V pasuje mi do wielu rzeczy. Tutaj założyłam go do białych spodni z wysokim stanem, ale mam też dużo spódniczek w różowe kwiaty  oraz liliowe szorty z lnu, do których ten cukierkowy odcień różu idealnie pasuje.

 

Różowy T-shirt z mocno wyciętym dekoltem

Liliowy T-shirt z dekoltem typu V odsłaniający brzuch

Myślałam, że wybierając T-shirty, na pewno zawsze trafię z rozmiarem. Tutaj nie do końca się to sprawdziło. Wszystkie ubrania zamówiłam w rozmiarze 34, czyli swoim standardowym. Niestety, ten liliowy T-shirt z dekoltem typu V odsłaniający brzuch jest dla mnie za ciasny w biuście.  A szkoda, bo wiązałam z nim duże nadzieje.  Oczyma wyobraźni widziałam go z szortami oraz z letnimi spódniczkami.  Kolor jest bardzo ładny, jednak w tym T-shircie bardzo ciężko  się oddycha.  Jest to jednak obcisły element garderoby, dlatego wiem, aby w przyszłości brać nieco większe T-shirty, gdy te mają opinać sylwetkę.

 

Liliowy T-shirt odsłaniający brzuch

Czerwona minisukienka bodycon z  dekoltem typu V

Femme Luxe Finery ma w swojej ofercie wiele dopasowanych sukienek. Nie ukrywam, że lubię podkreślać swoją sylwetkę poprzez dopasowane ubrania. W polskich sklepach niewiele jest takich ubrań, a jeśli już mają krój bodycon, to sięgają ziemi lub co najmniej połowy łydki. Ja preferuję sukienki mini, dlatego ucieszyłam się, że w Femme Luxe Finery jest ich pod dostatkiem.  Co najważniejsze, długość deklarowana odpowiada rzeczywistej. Jak czasem zamawiam sukienki w popularnych sieciówkach, to zamiast mini dostaję sukienkę sięgającą kolana, która jest krótka tylko na bardzo wysokiej modelce.  Tutaj wszystko się zgadza. Rozmiar 34 w Femme Luxe Finery to odpowiednik rozmiaru 34 z innych sieciówek. Czerwona minisukienka  bodycon z dekoltem typu V ma niezwykle zmysłowy krój. Jak już wcześniej wspominałam, to prawdziwa miniówka, więc podkreśla nogi. Jakby tego było mało, zmysłowo opina pośladki oraz uwydatnia wcięcie w talii. Podkreśleniu ulega też biust dzięki trójkątnemu dekoltowi, z którego nic nam nie wypłynie za sprawą wszytej siateczki.  Z przodu mamy też dość odważne siateczkowe wstawki, które są przeźroczyste, znajdują się one w miejscu strategicznym, czyli w górnej części ud. Czerwona sukienka z głębokim dekoltem wymaga noszenia specjalnych majtek z wysokim stanem, które są mocno wycięte. Ja takowej bielizny nie posiadam, dlatego pod spód założyłam różowe szorty w odcieniu mojej skóry, aby na zdjęciu prezentowało się to przyzwoicie.

 

Czerwona minisukienka z głębokim dekoltem

Femme Luxe Finery to sklep, który zaskoczył mnie pozytywnie szybką dostawą paczki,  realistycznym opisem ubrań oraz ładnie skrojoną sukienką. Topy też są bardzo oryginalne. Oprócz zmysłowych ubrań, w ofercie sklepu znajdziemy też takie produkty jak joggery, T-shirty oraz odzież domowa (loungewear). Jeśli nadarzy się kolejna okazja, chętnie złożę zamówienie na kolejne ubrania z Femme Luxe Finery.

16 komentarzy:

  1. Ty powinnaś zostać ich modelką, wszystko idealnie na Tobie leży. Taką samą sukienkę zamówiłam córce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że córka będzie zadowolona :) chętnie przetestuję wiecej rzeczy od nich ze sklepu, szkoda, że nie możemy wybierać we wszystkich sukienkach xd

      Usuń
  2. Piękną masz figurę, a ubrania leżą jak ulał:) życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) tej crop top jest trochę ciasny w biuście, ale reszta leży okej :)

      Usuń
  3. Femme Luxe ma naprawdę świetne ciuchy! Przy takiej pięknej figurze wszystko świetnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa na temat figury :) ps orientujesz się, czy te sportowe zestawy do ćwiczeń są też w rozmiarze xs, czy najmniejszy rozmiar to s/m?

      Usuń
  4. Ta czerwona sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się ta czerwona sukienka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wygladasz w tych rzeczach

    OdpowiedzUsuń
  7. W oko najbardziej wpadła mi ta czerwona sukienka, jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...