Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny


Wspominałam Wam jakiś czas temu, że zamierzam wrócić do podkładów mineralnych Annabelle Minerals. Latem miałam okazję przetestować najjaśniejszy odcień dostępny w stacjonarnej drogerii Hebe. Jednak on okazał się dla mnie minimalnie za ciemny, choć byłam wówczas lekko opalona. Niemniej formuła matującego podkładu mineralnego Annabelle Minerals przypadła mi wówczas do gustu. Ostatnio namiętnie testuję matujący podkład mineralny Annabelle Minerals Beige Cream. Jak go oceniam?
Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny



Kolor

Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny urzekł mnie swoim odcieniem. Ja kocham jasne beże o lekko różowej tonacji. Moja cera ma właśnie taki odcień. Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny idealnie stapia się z moją skórą. Na twarzy pozostaje praktycznie niewidoczny. W ciągu dnia nie utlenia się i cały czas prezentuje się nienagannie. Polecam go bladolicym o porcelanowej karnacji. Jest to drugi co do stopnia jasności podkład, tego najjaśniejszego nie było w sklepie online producenta, ale może i dobrze, bo akurat ten odcień jest obecnie idealny dla mojej cery.

Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny


Wykończenie

Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny bardzo ładnie matowi moją skórę, w tym problematyczną strefę T. Owszem, po 7 godzinach zaczynam się świecić, ale nie jest to efekt smalcu, tylko takie zdrowe glow, którego zazwyczaj nawet nie przypudrowuję, chyba że zamierzam robić zdjęcia, wówczas nie chcę się świecić.

Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny


Konsystencja

Annabelle Minerals ma w swojej ofercie niezwykle przyjemne minerały, wszystkie mają kremową formułę, która jest drobno zmielona i idealnie stapia się z moją cerą. Na twarzy prezentuje się bardzo naturalnie, unikamy tutaj efektu nadmiernej pudrowości.

Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny


Krycie

Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny charakteryzuje się dość wysokim kryciem, ja pozostaję przy jednej cieniutkiej warstwie produktu, ponieważ zależy mi tylko na ujednoliceniu kolorytu cery. Nie mam obecnie żadnych problemów ze skórą, aby musieć je maskować.

Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny


Trwałość

Na mojej kapryśnej cerze Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny utrzymuje się aż do wieczornego demakijażu, co jest naprawdę bardzo dobrym wynikiem. Kosmetyk w ciągu dnia nie ściera się ani nie ciastkuje.


Wpływ na stan cery

Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny to kosmetyk, który mogę z czystym sumieniem polecić osobom, które boją się zapychania. Ten produkt z pewnością nie zrobi Wam kuku, z jego pomocą doprowadzicie buzię do idealnego stanu.

Cena oraz dostępność

W sklepie internetowym producenta za Annabelle Minerals Beige Cream matujący podkład mineralny zapłacimy 39,90 zł. To bardzo niska i przystępna cena jak na kosmetyk mineralny. Za podkłady Lily Lolo, Everyday Minerals czy Pixie Cosmetics musimy zapłacić więcej:)



6 komentarzy:

  1. Nie miałam przyjemności go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obrabiasz zdjęcia? :P Dobrze by było jakby dawałaś zdjęcia wprost twarzy do aparatu by faktyznie było widać jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrabiam, nie umiem tego robić:) Takich technicznych rzeczy totalnie nie ogarniam:)

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...