Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush, czyli różowa pomadka


Uwielbiam matowe pomadki, ponieważ charakteryzują się wysoką trwałością i świetną pigmentacją. W swojej kolekcji mam mnóstwo odcieni czerwieni, ale w przypadku róży sytuacja wygląda zgoła inaczej. Znajdzie się parę fuksji i neonów, ale brakuje mi takich żywych, jasnych róży. Podczas promocji -55% na kolorówkę w Rossmannie postanowiłam uzupełnić braki w swojej kosmetyczce. Długo szukałam odpowiedniego różu, bo mamy pełno czerwieni, brązów i beży, ale takich twarzowych róży jak na lekarstwo. W końcu zdecydowałam się na pomadkę Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush. Jak oceniam tę szminkę?

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush




Kolor

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush to piękny, dość jasny, a zarazem żywy róż. W moim przypadku to idealny nudziak zbliżony kolorystycznie do mojej czerwieni wargowej. Ale dla jasnych blondynek może okazać się dość krzykliwym kolorem. Czegoś takiego długo szukałam. W opakowaniu róż wydaje się nieco ciemniejszy, w rzeczywistości jest jednak jaśniejszy i przypomina mi kwitnącą wiśnię ozdobną. To kolor, który sprawia, że wyglądamy dziewczęco i świeżo. Jest chłodny i idealnie komponuje się z moim typem urody, gdyż nie jest za jasny.

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush


Wykończenie

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush nie pozostawia klasycznego, tępego, matowego wykończenia. Szminka nigdy do końca nie zastyga, co przekłada się na jej gorszą trwałość. Wykończenie określiłabym mianem kremowego. Nie znajdziemy tutaj połyskujących drobinek ani brokatu, co bardzo mnie cieszy. Jednak pomadka tworzy taflę, która subtelnie odbija światło, gdyż nie jest do końca matowa. Jeśli lubicie nosić na ustach satynę, to mogę Wam z czystym sumieniem polecić tę szminkę.

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush

Pigmentacja

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush ma całkiem niezłą koncentrację pigmentu, sztyft dość szybko pokrywa moje wargi jasnym, niezwykle twarzowym różem. Bardzo mnie to cieszy, gdyż lubię wyraźny kolor, a nie barwną poświatę.

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush


Trwałość

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush nie jest tak trwała jak pomadki w płynie L`Oreal Rouge Signature czy Eveline Matt Magic. Szminka zjada się podczas posiłku i wymaga naniesienia poprawek. Nie jest to pomadka, którą zabrałabym ze sobą na wesele, gdyż trzeba po każdej konsumpcji nanosić poprawki do makijażu.

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush


Konsystencja i tendencja do migracji

Pomimo kremowej konsystencji pomadce Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush zdarza się ciastkować, grudkować i nieestetycznie wchodzić w załamania warg. Bardzo nie podoba mi się ten fakt. Oczywiście raz szminka rozprowadza się gładko i nie mam do niej większych zastrzeżeń, ale kiedy indziej tworzy nieestetyczne grudki. Z tą pomadka trzeba uważać, nie należy nakładać jej zbyt grubą warstwą, ponieważ lubi przemieszczać się na zęby.

Maybelline Colorsensational Matte nr 940 Rose Rush


Cena i dostępność

Regularna cena 31 zł jest zupełnie nieadekwatna do jakości szminki. Ta wprawdzie nie wysusza ust, ale wykazuje tendencję do grudkowania, migracji na zęby, na dodatek nie grzeszy trwałością. Ja na promocji w Rossmannie zapłaciłam za nią 14 zł, co wydaje się znośne. Pomadki z tej serii znajdziemy też w Hebe i Superpharmie.

6 komentarzy:

  1. Kolor zupełnie by do mnie nie pasował 🤔

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, szkoda tylko, że jakość tak słaba :\

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii czerwień i jestem dość zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że jest tak nietrwała. Kolor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ją i w tym odcieniu niestety nie czuję się dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, ale nie używam nietrwałych szminek, więc raczej po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...