Smashbox Super Fan Fanned-Out Mascara


Marzysz o wachlarzu pięknych rzęs? Ja też, dlatego codziennie używam maskar. Mam swoje ulubione tusze do rzęs, ale czasem daję szansę nowościom, które pojawiają się na rynku. W ten oto sposób przetestowałam Smashbox Super Fan Fanned-Out Mascara. Co w tym tuszu do rzęs przypadło mi do gustu, a co bym poprawiła?

Smashbox Super Fan Fanned-Out Mascara





Wydłużenie

Smashbox Super Fan Fanned-Out Mascara wspaniale wydłuża rzęsy. Naprawdę jestem zadowolona z efektu końcowego, gdy włoski dotykają niemalże przestrzeni pod brwiami. Efekt jest cudowny i bardzo w moim stylu. Omawiany tusz do rzęs otwiera spojrzenie.

Pogrubienie

Zawsze szukam maskar o działaniu pogrubiającym. Smashbox Super Fan Fanned-Out tusz do rzęs idealnie wpisuje się w moje potrzeby. Nie tylko ładnie wydłuża, ale też pogrubia włoski, dzięki czemu uzyskujemy fantastycznych wachlarz rzęs.
Smashbox Super Fan Fanned-Out Mascara


Podkręcenie

Moje rzęsy są podatne na podkręcanie, dlatego jak dobrze pomanewruję szczoteczką, to nie potrzebuję katować swoich włosków zalotką. Smashbox Super Fan Fanned-Out tusz do rzęs całkiem fajnie podkręca rzęsy.

Kolor

Nie jest to krucza czerń, jeśli liczysz na głębię koloru, to się zawiedziesz. Natomiast kobiety, którym wystarczy zwykła czerń, czyli takie jak ja, będą zadowolone.

Trwałość

Smashbox Super Fan Fanned-Out Mascara nie kruszy się w ciągu dnia, nie osypuje się na policzki. Nie wykazuje też tendencji do rozmazywania. Jego trwałość jest jednocześnie przekleństwem. Omawiany tusz do rzęs jest bowiem bardzo oryginalnym przypadkiem. Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tak gumowatą maskarą. Po prostu mam wrażenie, że na rzęsy nakładam gumę do stylizacji włosów, a nie tusz. Bardzo ciężko się jej pozbyć z włosków. Nawet najlepsze płyny dwufazowe nie dają rady. Rzęsy są coraz bardziej obciążone i w końcu wypadają. Nie polecam tego tuszu. Pod względem domywania jest tragiczny. Naprawdę próbowałam już wszystkiego, różnych technik, różnych produktów, nawet oliwy z oliwek.

Smashbox Super Fan Fanned-Out Mascara

Owadzie nóżki

Smashbox Super Fan Fanned-Out Mascara nie skleja rzęs. Nie musimy bać się efektu owadzich nóżek, które prezentują się mało korzystnie.

Wpływ na spojówkę

Mam wrażliwe oczy, ale tusz do rzęs Smashbox Super Fan w żaden sposób ich nie podrażnił. Nie odczuwałam pieczenia czy swędzenia, nie pojawiło się też zaczerwienienie.

Szczoteczka

Przypomina wrzeciono i jest silikonowa, dlatego ładnie wydłuża rzęsy, jednocześnie je rozczesując. Jestem pod wrażeniem, że taki aplikator, za którym średnio przepadam, tak dobrze radzi sobie z pogrubieniem włosków. Na koniec dodam, że tusz przepięknie pachnie czekoladą, ale co z tego, skoro tak trudno go domyć...

Cena i dostępność

Smashbox Super Fan Fanned-Out Mascara kosztuje 109 zł i jest dostępna wyłącznie w perfumeriach Sephora.

PS Jeśli któraś z Was zna patent na demakijaż, gdy na rzęsach gości ten tusz, to będę wdzięczna za komentarz. To naprawdę dobra maskara, której chętnie będę używała, jeśli nauczę się ją domywać. Nie zamieściłam zdjęcia, jak wygląda tusz na rzęsach, bo naprawdę nie chcę z nim chodzić przez najbliższe dwa tygodnie. Tak ciężko się go domywa.

1 komentarz:

  1. U mnie czeka w kolejce, jestem go bardzo ciekawa. Teraz używam Burlesque Wibo i jestem bardzo pozywtynie zaskoczona jakością tego tuszu i efektem, jaki daje.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...