Zakupowe szaleństwo - kosmetyki z DM

Mój kuzyn jest niezawodny. Mogę liczyć na jego pomoc przy spełnianiu kosmetycznych zachcianek. Wysyłam mu listę rzeczy, które wzbudziły moje zainteresowanie podczas przeglądania strony internetowej DMu, a po pewnym czasie moją szafkę zasilają wybrane specyfiki. Na co skusiłam się tym razem?

Balea odżywka do włosów z figą i perłami
Wcześniej skłaniałam się ku kosmetykom Alverde. W związku z tym, iż większość z nich zdążyłam już poznać, postanowiłam przetestować produkty Balea. Odżywka z figą i perłami cieszy się dużą popularnością w blogosferze. Na ogół zbiera pozytywne recenzje. Niebawem przekonamy się, czy dołączę do grona osób, które są zadowolone z jej działania.



Balea maska do włosów z figą i perłami
Postanowiłam iść za ciosem. Maska ma dopełnić kurację pod hasłem: „piękne włosy z figą i perłami”. Nie zdecydowałam się na szampon Balea, ponieważ moja skóra głowy nie przepada za SLES. Pierwszemu spotkaniu z maską towarzyszyło zaskoczenie. Nie przypuszczałam, że kosmetyk znajduje się w niewielkim „słoiczku”. Zastanawiam się, ile razy będzie mi dane nałożyć specyfik na włosy.



Balea Professional Oil Repair odżywka do włosów
Kosmetyki, które wchodzą w skład linii profesjonalnej, cieszą się dobrą sławą w blogosferze. Mam nadzieję, że moje włosy zaprzyjaźnią się z wyżej wspomnianym kosmetykiem. Za każdym razem, gdy przyglądam się składom odżywek Balea, obawiam się, że na mojej głowie zagości autentyczny nieład. Zauważyłam, że moje kosmyki potrzebują dociążenia w postaci solidnej porcji naturalnych olejów i silikonów.



Balea Professional Repair + Pflege odżywka do włosów
Wprawdzie nie wiem, jak moje włosy zareagują na produkty Balea, ale korzystając z okazji, postanowiłam zaopatrzyć się w kilka wariantów. A nuż któraś wersja odżywka okaże się strzałem w dziesiątkę? Z pewnością podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami nt. poszczególnych kosmetyków.



Balea kremowy żel pod prysznic z pistacją i olejem z winogron
Blogerki, które mają dostęp do produktów z DM-u, chętnie inwestują w żele pod prysznic marki Balea. Na ich korzyść przemawiają niska cena i ciekawe kompozycje zapachowe. Wyżej wspomniany kosmetyk charakteryzuje się przyzwoitym składem. Znajdziemy w nim substancje, które powinny łagodzić działanie SLES. Jestem dobrej myśli:)



Balea krem do stóp z mocznikiem (10%)
Nadeszła pora, aby zadbać o stopy. Gdy kraj zaleje fala upałów, będę musiała wyciągnąć sandały. Nie chciałabym narażać otoczenia na nieestetyczny widok w postaci twardych, zaniedbanych pięt. Wierzę, że mocznik rozprawi się z problemami, które nękają moje stopy. Wcześniej korzystałam z tego typu produktów i byłam z nich zadowolona.



p2 Last Forever lakier do paznokci nr 110 Dating Time
W moim zamówieniu nie mogło zabraknąć lakieru do paznokci p2. Chętnie sięgam po emalie tej marki, ponieważ szybko schną i są stosunkowo trwałe. Na moich paznokciach wyglądają nienagannie przez 3-4 dni. Uwielbiam czerwień, toteż nie mogłam sobie odmówić Dating Time. Czy lakier zaskarbi sobie moją przychylność?



Alverde szampon do włosów farbowanych z kwiatem lipy i żurawiną
Choć od dawna nie farbuję włosów, często sięgam po produkty dedykowane kosmykom poddanym koloryzacji. Zauważyłam, że tego typu specyfiki nadają puklom zdrowy blask i wydobywają z nich refleksy. Szampony Alverde służą mojej kapryśnej skórze głowy.



Alverde odżywka do włosów farbowanych z kwiatem lipy i żurawiną
W związku z tym, iż zdecydowałam się na szampon adresowany do właścicielek włosów farbowanych, postanowiłam dopisać do listy odżywkę z kwiatem lipy i żurawiną. Mam nadzieję, że duet Alverde poprawi kondycję moich wysokoporowatych kosmyków. Muszę w końcu wygospodarować czas na naturalną pielęgnację. Moje włosy potrzebują solidnej porcji nawilżenia.



Alverde balsam do ust z miętą pieprzową
Wprawdzie nie przepadam za efektem mrowienia, ale nie mogłam sobie odmówić tego kosmetyku. W internecie natknęłam się na opinię, iż balsam z miętą pieprzową pachnie identycznie jak Wrigley`s Spearmint. Uwielbiam tę gumę do żucia. Swoją drogą nie rozumiem, dlaczego niespodziewanie zniknęła z półek w supermarketach.



Alverde serum pod oczy Anti-Aging z koenzymem Q10
Zmarszczki mimiczne przekonały mnie, że nadeszła pora, aby wytoczyć ciężkie działa. Koenzym Q10 spowalnia procesy starzenia, toteż mam nadzieję, iż bruzdy nie będą się pogłębiać. Czy serum, w którego skład wchodzą naturalne składniki, okaże się skuteczne? W stosownym czasie poinformuję Was o efektach walki z procesami starzenia.



PS Czy miałyście do czynienia z którymś z zaprezentowanych kosmetyków? Chętnie poznam Waszą opinię nt. specyfików z DM-u. Jakie kosmetyki zasiliły Wasze łazienki i toaletki w ostatnim czasie?


karminowe.usta

66 komentarzy:

  1. U mnie jest to jedynie lakier do włosów Balea. A mam go tylko dlatego, że nie zmieścił się do walizki koleżance, która wracała do domu z Erasmusa. :P Wszystko ładnie pięknie tylko ja nie używam lakierów....
    Eh mi dopiero we wrześniu będzie dane napaść na czeskie DMy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie używam lakieru do włosów. Tego typu kosmetyki mogą u mnie stać latami;)

      Usuń
  2. szkoda, że mam kiepski dostęp do kosmetyków balea.
    Może to i lepiej bo bym zbankrutowała he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest;) Przy tak bogatej ofercie trudno wybrać kilka kosmetyków:)

      Usuń
  3. Super zakupy:) tez mam nadzieje niedługo wypróbować baleę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea kusi bogactwem zapachów i kolorowych opakowań:)

      Usuń
  4. Miło wspominam odżywkę Oil Repair z serii pro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę z niej równie zadowolona jak Ty:)

      Usuń
  5. Świetne nowości, o tym kremie do stóp ostatnio czytałam pozytywną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje stopy uwielbiają mocznik, toteż mam nadzieję, że doprowadzę je do porządku:)

      Usuń
  6. Mam sporo produktów firmy Balea i Alverde, ale akurat tych przedstawionych przez Ciebie nie stosowałam. Spodziewałam się jednak po nich znacznie więcej biorąc pod uwagę pozytywne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie kosmetyki Alverde i Balea są dobre. W przypadku tych pierwszych zdążyłam natknąć się na parę bubli.

      Usuń
  7. Odżywka z figą i perłami jest cudowna, moja ulubiona. Z olejkiem arganowym miałam, ale denerwował mnie ten zapach, bardzo intensywny i długo się utrzymuje na włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że odżywka z figą i perłami spełni moje oczekiwania:)

      Usuń
  8. Z nieba mi spadłaś z tym wpisem, bo właśnie wyszło ,że będę w Niemczech i chcę odwiedzić DM. No i zastanawiam się, co tam jest ciekawego...

    Zaciekawiłaś mnie figowymi odżywkami. Szamponu z SLS też nie chcę, ale ten z Alverde też wygląda ciekawie.

    Miałam już to serum, było OK, ale bez rewelacji - bardziej mi się spodobały kremy z tej serii.

    Zaraz się wczytam w składy tego, co masz na stronie DM! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem składu odżywki i maski Balea wyglądają przeciętnie. Mam nadzieję, że spełnią moje oczekiwania;)

      Usuń
  9. och, znalezienie skutecznego specyfiku pod oczy to trudne zadanie. mam nadzieję, że Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam serum Alverde. Obecnie stosuję krem Pharmaceris. Spisuje się nie najgorzej, aczkolwiek czegoś mu brakuje;)

      Usuń
  10. Ja lubię tą odżywkę 'oil repair' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta odżywka przypadnie do gustu moim wysokoporowatym włosom:)

      Usuń
  11. Jak widzę, postawiłaś głównie na produkty do włosów. Mam nadzieje, że Ci się sprawdzą:)
    Lakier ma świetny kolor, szkoda ze nie mam dostępu o P2 :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ileż wspaniałości, fajnie, ze kuzyn pomaga ci spełniać zachcianki:D

    OdpowiedzUsuń
  13. z firmy BALEA używałam tylko żel pod prysznic , i jestem z niego zadowolona


    ps. a u mnie? identyczna sukienka - tańsza niż w ZARZE !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę zakupów, ja się wybieram do Berlina i wybieram, ale zawsze mamy inne plany ;) o tej pory zaopatruję się w kosmetyki Balea przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zakupy! nie maiałam jeszcze nic z tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  16. o jeny tyle świetnych kosmetyków !
    gdybym miała możliwość też bym zrobiła takie zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam kosmetyków z Balea ani alverde, kuszą mnie coraz częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć nie wszystkie produkty Alverde są warte zachodu, mam swoich ulubieńców, do których chętnie powracam:)

      Usuń
  18. Uwielbiam kosmetyki Balei. Jak rok temu miałam dostęp do DMu zrobiłam małe zapasy, niestety już prawie nic mi nie zostało :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Po zakupach w dm spodziewalam sie zlowienia samych perelek, jednak kosmetyki okazaly sie przecietne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Żel pod prysznic sama aktualnie używam, ten z pistacją już zużyłam, teraz mam waniliowy :) pachną przepięknie, i moja skóra bardzo je lubi :)
    Krem do stóp również używałam - zauważyłam miększą skórę na stópkach :)
    Co do pozostałych nie mam doświadczenia :) Mam to szczęście że aktualnie mieszkam w Niemczech.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam odżywkę Oil Repair Balei, kupuję zawsze zapas (: Miałam też kiedyś to serum pod oczy Alverde i dobrze je wspominam, ale niestety nie dane mi było odczuć pełnych efektów pielęgnacji, bo buteleczka gdzieś zniknęła, została sama nakrętka :/ Podejrzewam mojego kota.
    Zaciekawiła mnie seria do włosów farbowanych Alverde (:

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zakupy. Tez mam ten żel Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że żel Balea przypadnie do gustu mojej kapryśnej skórze, która łatwo ulega podrażnieniu.

      Usuń
  23. Mam tą odżywkę z figą. Pięknie pachnie i faktycznie ładnie nabłyszcza włoski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. W moich zapasach też czeka ta olejowa odżywka z serii profesjonalnej :). Za żelami z Balea nie przepadam, ale ten pistacjowy był nawet niezły - podkradałam go podczas pobytu u rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie ostatnio Alterra się pojawiła jako szampon;) A z tej linii profesjonalnej to wolę odżywkę niż szampon. Fajnie działa i włosy są po niej miękkie. Mam kilka produktów, które są w ciągłych testach, jak np krem pod oczy z kwasem hialuronowym czy też krem na przebarwienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizja zmiękczenia szorstkich pasm jest niezwykle atrakcyjna:)

      Usuń
  26. Też zakupiłam ostatnio zestaw z figą :) Już nie mogę doczekać się pierwszych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mogę się doczekać swoich zakupów w drogerii DM.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam szampony o odzywki Balea z linii profesjonalnej. Ten żel pistacjowy mi nie pasował, nie przepadam za kremową konsystencja produktów do mycia.

    OdpowiedzUsuń
  29. super zakupy, tylko ta seria z figą mi nie przypasowała...:/

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie skończyłam ten żel, mam też opakowania odżywek z figą i arganową i ze wszystkeigo jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam tę figową odżywkę i ją lubiłam! A krem do stóp z mocznikiem należy do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też bym chciała takiego kuzyna :) Mam tylko tą odżywkę z figą i perłami i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam wszystkiego, ale z wielu tych kosmetyków byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile cudowności ^^ uwielbiam kosmetyki Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa jestem tego pistacjowego myjaczka :)
    Z zaprezentowanych kosmetyków miałam a w zasadzie mam Balea Professional Oil Repair - odżywkę oraz szampon.. Przyznam szczerze, że nie do końca się z nimi polubiłam gdyż obciążają mi włosy.. Mam nadzieję, że u Ciebie będą sprawować się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może odżywce uda się ujarzmić moje niesforne włosy:)

      Usuń
  36. Same cudowności, podziel się :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę jechała do DMu, mogę Ci kupić parę rzeczy i wysłać w paczce:)

      Usuń
  37. Balea Professional Oil Repair jest to bardzo dobry produkt, miałam i sprawdził się u mnie w 100%

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ Ci zazdroszczę dostępu do takich kosmetyków!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam na wypad do DMu. Wprawdzie kuzyn spełnia moje kosmetyczne chciejstwa, ale lubię pomacać testery;) Dzięki nim można uniknąć wielu pomyłek;)

      Usuń
  39. Ale dużo fajnych produktów:-) chciałabym:-). U mnie dzisiaj o balsamie Balea z olejkiem z kwiatu pomarańczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zakupy :) śliczny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę zakupów z Balei :)
    Słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pozdrowienia dla kuzyna, fajnie że zgodził się pomóc! Prawie wszystkie rzeczy, które wybrałaś, interesują i mnie, mam nadzieję, że dobrze Ci się spiszą. Czekam na recenzje. Ja mam w zapasach jedynie szampon z tej figowej serii, mam nadzieję, że nie będzie zbyt agresywny dla skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...