Pudełko z marzeniami – Alek Rogoziński i Magdalena Witkiewicz

Ostatnio bardzo polubiłam twórczość Alka Rogozińskiego. Powieści Magdaleny Witkiewicz są mi znane od lat. Gdy trafiłam na kolejną książkę tego duetu, to wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Lubię lekkie historie, a tu zapowiadała się świetna komedia kryminalna. Czy Pudełko z marzeniami to książka, która spełniła pokładane w niej nadzieje?

Pudełko z marzeniami – Alek Rogoziński i Magdalena Witkiewicz



Malwina wiąże się z Radkiem. Mężczyzna namawia innych do przejścia na dietę wegańską i często oddaje się medytacji. Niestety, nie garnie się do żadnej sensownej pracy. Pewnego wieczoru proponuje Malwinie rzucenie wszystkiego i wyjechanie w Bieszczady. Mężczyzna mówi to pod wpływem emocji, jednak w kobiecie rodzi to chęć wprowadzenia zmian w dotychczasowym życiu. Postanawia zrezygnować z pracy w korporacji i założyć restaurację w Miasteczku. Ma na to środki ze sprzedaży willi po rodzicach.


Gdy Radek dowiaduje się, że Malwina chce z jego pomocą prowadzić restauracje, nie okazuje radości. Dość szybko wyjeżdża z Miasteczka, zostawiając swoją partnerkę z masą spraw na głowie. W tym samym czasie do tej niewielkiej miejscowości przybywa Michał. Mężczyzna stracił wszystko, co posiadał. Wspólnik oszukał go, przez co Michał musi spłacać jego długi. Narzeczona zdradziła go z jego najlepszym przyjacielem. Krewna, która go wychowywała, ma jednak dla niego niespodziankę. Twierdzi, że w Miasteczku czeka na niego skarb. Mężczyzna postanawia go odnaleźć i odmienić swoje życie.


Sprawy jednak komplikują się, bo o skarbie wie nie tylko Michał, ale też miejscowy strażak. Akcję dopełniają rezolutne dzieci – Kamil i Kalinka. Mają one głowy pełne pomysłów. Wielu z nich mogliby im pozazdrościć dorośli.


Czy Michał odnajdzie swój skarb? Co nim jest? Jak potoczą się losy Malwiny? Czy restauracja zacznie tętnić życiem, a przeprowadzka okaże się dobrym wyborem? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w powieści Alka Rogozińskiego i Magdaleny Witkiewicz pt. Pudełko z marzeniami.


Ta książka wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Dzięki dużej liczbie dialogów i wartkiej akcji czytało się ją szybko oraz przyjemnie. Pudełko z marzeniami to powieść, która niesie pozytywne przesłanie. Obfituje też w poczucie humoru. Bardzo dobrze bawiłam się podczas lektury tej komedii kryminalnej. Polecam Wam Pudełko z marzeniami, jeśli szukacie dobrej i wartościowej rozrywki.

13 komentarzy:

  1. Suepr, że wywarła na tobie pozytywne wrażenie :D Az mam ochote przeczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, jeśli lubisz komedie kryminalne. Przy tej można się odprężyć

      Usuń
  2. Ostatnio wkręcam się w lekturę książek Pani Witkiewicz i również wywarły na mnie pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że także pozytywnie oceniasz jej twórczość. Ja właśnie czytam wznowienie książki Po prostu bądź :(

      Usuń
    2. Jak zwykle wcisnęłam nawias w zła stronę xd

      Usuń
  3. Fajnie, że Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, ze warto za książkę się zabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie jest godna uwagi. Stanowi doskonałą rozrywkę :)

      Usuń
  5. Zapisuję na listę do przeczytania, ale to dopiero pewnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie ta książka też zrobiła bardzo pozytywne wrażenie

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...