Avon Attraction One Intense woda perfumowana


Woda perfumowana Avon Attraction One Intense jest dosyć podobna do kompozycji Avon Attraction One Fresh.  Owszem, pojawiają się w niej nuty kardamonu, które nadają perfumom korzennego charakteru, ale baza wypada podobnie. Jak oceniam tę kompozycję zapachową?
Avon Attraction One Intense woda perfumowana




Jestem wielką miłośniczką kwiatowych kompozycji zapachowych, które charakteryzują się świeżością. Lubię, gdy zapach rozwija się w ciągu dnia i mnie nie przytłacza.  Męskie perfumy podobają mi się dużo bardziej od kobiecych, w których dominują słodkie nuty. Unikam nut spożywczych w perfumach. Lubię jeść naleśniki z dodatkiem wanilii, ale nie chcę nią otulać swojego ciała. Podobnie sytuacja wygląda z malinami czy gruszkami. Dlatego męskie perfumy bardzo mi się podobają, ponieważ zazwyczaj są świeże i nigdy nie trafiłam  w ich przypadku na spożywczą kompozycję zapachową.
Avon Attraction One Intense woda perfumowana


Avon Attraction One Intense woda perfumowana ma charakter unisex. Mogą po nią sięgać zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Bazą jest tutaj drzewo cedrowe połączone z akordami kawy i kardamonu. Ten ostatni uwielbiam, bo dodaje perfumom tajemniczości i zmysłowości.  To dzięki nim są one nieco ostrzejsze, ale wciąż nadają się do noszenia także w upalne dni.
Avon Attraction One Intense woda perfumowana


Avon Attraction One Intense woda perfumowana rozwija się w ciągu dnia. Nie jest to zapach płaski, jednowymiarowy, który nas męczy.  Pod koniec dnia wyczuwam głównie bazę w postaci drzewa cedrowego. Pierwsze ulatniają się nuty kawy, potem mamy do czynienia z nieco pikantniejszą wersją drzewa cedrowego, które zostało doprawione kardamonem.
Avon Attraction One Intense woda perfumowana


Na mojej skórze perfumy Avon Attraction One Intense utrzymują się od rana do wieczora. Czasem dają o sobie dać także nazajutrz, gdy przez przypadek skropiłam nimi np. szalik, który zakładam do ramoneski.

Perfumy Avon możemy zamówić u konsultantki lub korzystając ze sklepu online. Za Attraction One Intense obecnie zapłacimy 69,99 zł. Na uwagę zasługuje designerski flakonik, którego piękno kryje się w formie, utrzymano go bowiem w minimalistycznym stylu. Nie znajdziemy tutaj żadnych domalowanych kwiatów czy liści. Jest nowocześnie a zarazem ponadczasowo.  Moim zdaniem perfumy takie jak Avon Attraction One Intense nigdy nie wychodzą z mody.

2 komentarze:

  1. Nowe flankery mnie nie porwały- jak już wspominałam przy recenzji białej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...