Wymarzone ubrania i dodatki – na co poluję?

Muszę przyznać, że wraz z nadejściem wiosny, w sklepach pojawiło się sporo pastelowych ubrań w chłodnej tonacji, które bardzo wpisują się w mój gust.  Wciąż jednak brakuje mi paru rzeczy do pełni szczęścia. Jakie są moje wymarzone ubrania i dodatki? 
Liliowa sukienka





Liliowa sukienka

Marzy mi się liliowa sukienka z wiskozy lub bawełny, która kończyłaby się przed kolanem, była dopasowana w pasie i miała nieco większy dekolt. Nie lubię ubrań zabudowanych po szyję, gdyż mam wrażenie, że za chwilę się w nich uduszę.  Obawiam się jednak, że czegoś takiego nie upoluję. Chyba że zamówię ze sklepu Wassyl jako przesyłkę za pobraniem. 

Liliowa spódnica dopasowana w pasie

Widziałam ładną, liliową spódnicę przed kolano w Zarze. Jest ona z wysokim stanem. Jednak obawiam się, że rozmiar 34 może mi z tej talii spadać. Jakoś tak na oko wydawała się duża. Jej skład też pozostawia sporo do życzenia, gdyż jest to poliester. Spódniczka kosztuje 139 zł. Może skuszę się na nią, gdy zostanie przeceniona. Jednak na razie szukam czegoś z bawełny, wiskozy, lnu lub lyocellu, co będzie dopasowane w pasie i przed kolano. 

Liliowe lub błękitne szpilki

Tego raczej tak łatwo nie znajdę. W przypadku butów jakiekolwiek plany zakupowe to tylko pobożne życzenia. Ja bardzo rzadko trafiam na szpilki, które nie spadają mi ze stopy. Mam bowiem bardzo wąską stopę, a długą. Jak już coś znajdę, to kupuję, nie patrząc na cenę. Potem noszę latami.  Może jednak mi się pofarci i gdzieś znajdę błękitne, wąskie szpilki w rozmiarze 40. Liliowe także są mile widziane, ale wydają się trudniejsze do namierzenia od błękitnych. 

Liliowa torebka

Mam błękitną, różową, zieloną, czerwoną i czarną torebkę. Jednak liliowej w mojej kolekcji brakuje, a szkoda, bo to niezwykle wdzięczny kolor.  To marzenie wydaje się do zrealizowania. Z pewnością muszę zajrzeć do Bershki i CCC. Podeszłabym do Kazara, ale on jest u mnie zamknięty z powodu trudności prawno-organizacyjnych.  Mam nadzieję, że te trudności zostaną niebawem pokonane, bo bardzo lubię ich buty oraz torebki.

Różowa sukienka na lato

Bardzo brakuje mi różowych sukienek, w tym takich przed kolano idealnych na lato. W Orsay właśnie pojawiła się kwiatowa, różowa sukienka za 160 zł wykonana w całości z poliestru. Jest bardzo ładna, ale niepraktyczna. Ja nie uważam, aby poliester był dobrym materiałem na upalne lato. A płacenie za sukienkę z poliestru 160 zł uważam za nieprzemyślany wydatek. Mogę dać nawet 200 zł za sukienkę z lnu czy wiskozy. 

Błękitna sukienka na lato

Marzy mi się też błękitna sukienka na lato przed kolano. W Orsay takową znalazłam, ale znowu jest z poliestru i ma jaką koronkową stójkę, która musi niemiłosiernie drapać.  Jest dużo tańsza od różowej, bo kosztuje 100 zł, ale skład mi nie odpowiada. Stacjonarnie widziałam błękitną sukienkę, ale też była z poliestru, ale chociaż miała normalny dekolt.
Błękitna sukienka na lato

Błękitna sukienka na lato



Błękitna sukienka na lato

Liliowe body

Marzy mi się liliowe, dopasowane body. Widziałam takowe w Wassylu, ale jak coś, to zamówię za pobraniem, jak sytuacja ulegnie poprawie.  Nie chcę teraz robić problemu kurierom, zwłaszcza że widać po nich, iż wolą zostawić paczkę pod blokiem i proszą o zejście po jej odbiór.   Nie dziwię się im, bo są na pierwszej linii frontu, gdyby każdemu dostarczali paczkę do rąk, to pewnie wylądowaliby na zakaźnym.  Szanuję ich i wolę poszukać takiego body stacjonarnie lub w jakimś sklepie, gdzie nie czeka się na przesyłkę tygodniami.


4 komentarze:

  1. Widzę, że masz małego fiołka na punkcie koloru liliowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam błękitne i różowe sukienki, liiowy tak nie do końca mój kolor, bardziej pasują mi ciepłe odcienie. Życzę, żeby jak najszybciej udało Ci się zrealizować te marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna liliowa sukienkę mam na oku. Pytanie, czy w tym sklepie mają mój rozmiar

      Usuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...