Tołpa SPA Detox kąpiel borowinowa


Wiem, że większość osób preferuje szybki prysznic, ja jednak uwielbiam wylegiwać się w pachnącej wannie. Od dziecka mam słabość do wszelkiej maści umilaczy kąpieli. Wystarczy tak niewiele, aby sprawić sobie przyjemność i odprężyć się po dniu pełnym mocnych wrażeń. Jak sprawdziła się u mnie Tołpa SPA Detox kąpiel borowinowa?

Tołpa SPA Detox kąpiel borowinowa





Tołpa SPA Detox kąpiel borowinowa praktycznie w ogóle nie tworzy piany. To nie jest tego typu kosmetyk. Jego działanie sprowadza się raczej do zmiękczania wody i skóry, delikatnego nawilżania ciała i aromaterapii. Za każdym razem, gdy dolewałam do wody kąpiel borowinową Tołpa, relaksowałam się. To zasługa cudownych olejków eterycznych – lawendowego i bergamotkowego. Obydwa cudownie uspokajają, jednocześnie pozytywnie nastawiając mnie do życia. Codziennie rano i wieczorem dodawałam sobie do kąpieli kąpiel borowinową Tołpa, ponieważ czułam się dzięki niej zdecydowanie lepiej. To jedna z tych drobnych przyjemności, które warto sprawiać sobie każdego dnia. Ja tam lubię sobie dogadzać;)
Tołpa SPA Detox kąpiel borowinowa


Zauważyłam, że Tołpa SPA Detox kąpiel borowinowa dosyć fajnie nawilża skórę, wyraźnie ją zmiękczając. Za każdym razem, gdy dodawałam kosmetyk do wody, nie czułam potrzeby sięgania po balsam. Początkowo obawiałam się, że płyn pobrudzi wannę ze względu na swoje brunatne zabarwienie. Na szczęście borowina została tak przerobiona w laboratorium firmy Tołpa, że nie pozostawia żadnych śladów.

Producent zapewnia też, że regularne stosowanie specyfiku działa detoksykująco i wspomaga walkę z cellulitem. Niewątpliwie Tołpa SPA Detox kąpiel borowinowa ujędrnia skórę, przez co sprzyja zachowaniu estetycznego wyglądu. Ja jestem bardzo zadowolona z omawianego kosmetyku. Zużyłam już trzy butelki tego specyfiku i nie mam dość. Koszt 300 ml waha się od 21 do 27 zł. Oczywiście, wszystko zależy od tego, w jakim sklepie dokonujemy zakupu. Jednocześnie jest to pierwszy kosmetyk marki Tołpa, który mnie nie uczulił. Dotychczas, po który produkt nie sięgałam, dostawałam pokrzywki. Najgorsze były szampony dla bardzo wrażliwej skóry głowy, one wręcz paliły żywym ogniem. O ile większość kosmetyków Tołpa zupełnie się u mnie nie sprawdza i musi wędrować do mojego taty, bo mamę też wykazuje objawy alergii po ich użyciu, o tyle kąpiel borowinowa spisała się u mnie bez zarzutu.

8 komentarzy:

  1. Chętnie bym sobie kąpiel borowinową sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ta kąpiel, z pewnością jest przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też poznałam go stosunkowo niedawno, a to podobno bestseller;)

      Usuń
  4. Moja teściowa bardzo polubiła tą kąpiel borowinową :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...