Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny


Muszę przyznać, że bardzo lubię podziwiać rozświetlacz u innych, ale sama rzadko po niego sięgam. Początkowo aplikowałam podkład rozświetlający Annabelle Minerals, ale efekt był bardzo subtelny. Dojrzałam jednak do większego glow i sięgnęłam po Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny. Dlaczego nie po popularne Wibo, Lovely czy Make Up Revolution? Zależy mi na dobrej kondycji mojej cery, a minerały to jedyne kosmetyki, co do których mam pewność, że mnie nie zapchają:) Jak wypadł Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny?

Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny



Kolor

Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny to odcień, który trudno jednoznacznie opisać. Określiłabym ten produkt jako rose gold, widzę w nim złote, różowe i beżowe tony. W opakowaniu jest dosyć złocisty i ciemny, dlatego początkowo obawiałam się, jak wypadnie na mojej bladej twarzy. Na szczęście na skórze jest dużo jaśniejszy i bardziej różowy niż złoty. Nie przyciemnia mnie, ale wolę go łączyć z cieplejszym makijażem oczu. Nieco lepiej komponuje się bowiem z brązami na powiece, ewentualnie z różami. Z błękitem czy turkusem mógłby się nieco gryźć.

Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny


Wykończenie

Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny tworzy przepiękną, lśniącą taflę. Nie sądziłam, że trafię kiedyś na minerały dające efekt zbliżony do rozświetlacza Wibo czy Lovely. A nie chciałam jednak nakładać na buzię niczego z parafiną czy silikonami w składzie. Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny dorównuje efektem glow kosmetykom drogeryjnym, a nawet słynnemu już rozświetlaczowi Becca. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i używam go codziennie, odkąd wpadł w moje ręce.

Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny


Pigmentacja

Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny może poszczycić się wysoką koncentracją pigmentu, dlatego nabieram na puchaty pędzel do rozcierania cieni naprawdę niewielką ilość produktu. Polubiłam tę technikę aplikacji, ponieważ zapewnia mi precyzję, nakładam rozświetlacz dokładnie tam, gdzie chcę.
Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny

Trwałość

Na moich policzkach, które w ogóle się nie przetłuszczają, Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny utrzymuje się przez cały dzień aż do wieczornego demakijażu. To kosmetyk, który bez reszty skradł moje serce.

Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny


Konsystencja

Przyjemna, kremowa, wykazuje wysoką przyczepność do skóry. W ciągu dnia nie wędruje po twarzy, nie blaknie ani się nie ściera. Pod tym względem Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny zasługuje na same pochwały.         

Wpływ na stan cery

Zgodnie z moimi przewidywaniami Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny nie pogorszył stanu mojej cery, nigdzie mnie nie zapchał, dlatego polecam zaprzyjaźnić się z minerałami.

Cena i dostępność

W sklepie internetowym producenta za Annabelle Minerals Diamond Glow rozświetlacz mineralny zapłacimy 39,90 zł. Nie jest to wygórowana kwota jak na produkt, który wystarczy nam na lata przy higienicznej aplikacji. Minerały bowiem nie psują się w miarę upływu czasu, jeśli wysypujemy niewielką ilość produktu na wieczko.

11 komentarzy:

  1. Super, że jesteś zadowolona z tego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie mam rozświetlacz, po który sięgam na co dzień :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też. Wszystkie kosmetyki maja dobre, podkłady, róże, rozświetlacze, cienie do powiek :)

      Usuń
  3. Wiele osób sobie chwali ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetny. Zachwyty sa w pełni uzasadnione :)

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc na twoim zdjęciu ja go nie widzę, ale prezentuje się świetnie w pudełku. Dużo słyszałam o tej firmie, ale nie mam od nich kosmetyków. Poza tym nie używam rozświetlacza, ale wierzę na słowo

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będziesz miala kiedyś okazję, to polecam wypróbować. Daje mega efekt, a sklad ma w pelni naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten rozświetlacz - jeden z moich ulubionych; takie produkty mogą godnie wypełniać nasze kosmetyczki! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...