Kalendarz adwentowy Avon – czy warto po niego sięgnąć?


Wiem, że jesteśmy bliżej świąt niż początku Adwentu, ale ostatnio sporo się u mnie działo, dlatego też nie mogłam przyjść do Was z natychmiastową recenzją tej wspaniałości;) W moje ręce trafił kalendarz adwentowy Avon. Jak oceniam jego zawartość?

Kalendarz adwentowy Avon




Kalendarz adwentowy dotychczas kojarzył mi się z kolorowym pudełkiem wielkości A4, gdzie pod konkretną grudniową datą kryła się pyszna czekoladka. Od paru lat firmy kosmetyczne wypuszczają plansze, w których znajdują się kosmetyki i ich miniaturki. Pamiętam, że tę tradycję zainicjował Douglas. Bardzo podoba mi się jej idea. Tym większą przyjemność sprawił mi kalendarz adwentowy Avon.

Muszę przyznać, że jestem z niego naprawdę zadowolona. Owszem, otrzymujemy kilka próbek i to w dniach, kiedy Adwent zbliża się ku końcowi. Mogłoby się wydawać, że najfajniejsze produkty Avon zostawi nam na koniec, budując napięcie i zaostrzając apetyt. Ja przynajmniej tak bym zrobiła, opracowując kosmetyczny kalendarz adwentowy. Tymczasem na początku dostajemy to, co najfajniejsze, a w okolicach świąt próbki kosmetyków w saszetkach. Nie mam nic do tych sampli, ponieważ i tak wartość wszystkich produktów przekracza cenę kalendarza, ale chodzi mi o fakt, że to, co najlepsze, z reguły pozostawia się na koniec. Kolorystycznie kalendarz, który trafił w moje ręce, jest całkiem udany. Nie dostałam tej trupiobladej pomadki w płynie.

Kalendarz adwentowy Avon

Dzień 1. Avon Mark Gel Shine Roses Are Red

Nie używam hybryd, więc obecność pełnowymiarowych lakierów do paznokci, które można nałożyć bez lampy, zawsze mnie cieszy. Krwista czerwień to mój ulubiony kolor, który już od kilku dni gości na moich palcach. Dzisiaj jednak będę musiała go zmyć, bo doczekałam się paru pokaźnych odprysków. Lakier mógłby schnąć nieco szybciej, ale jest całkiem przyjemny w użytku. Bardzo dobrze kryje, na dobrą sprawę można pozostać przy jednej warstwie.

Avon Mark Gel Shine Roses Are Red

Dzień 2. Avon Mark Nail Style Studio Disco Diva

To sreberko może wykorzystam na Sylwestra, gdy wreszcie wykrystalizują się jakieś konkretne plany, bo na razie mam kilka opcji do wyboru i nie wiem, na czym ostatecznie stanie. A od miejsca zabawy zależy kreacja, a do niej dobieram makijaż i manicure. To świecące sreberko sprawdzi się też w karnawale. Nie jestem fanką lakierów z drobinkami, ale srebro zawsze jest przyjemniejsze w użytku od złota czy miedzi. A w Sylwestra zdarza mi się zaszaleć z błyskiem.

Avon Mark Nail Style Studio Disco Diva


Dzień 3. Avon Mark Gel Shine Wine and Dine Me

To piękne bordo, idealne na Wigilię i Boże Narodzenie. Prawdopodobnie to właśnie ono zagości na moich paznokciach w tym wyjątkowym czasie. Bardzo dobrze czuję się w takiej kolorystyce i oczyma wyobraźni widzę ją w zestawieniu z moją nową, koszulową sukienką.

Avon Mark Gel Shine Wine and Dine Me


Dzień 4. Avon True Colour Nail Experts Vitamin E Cuticle Cream

Krem do skórek z witaminą E z pewnością się przyda, ponieważ zimą moje paznokcie i dłonie z reguły przeżywają gorszy okres. Są suche, popękane i nieprzyjemnie szorstkie, powstają też zadziorki. Może z pomocą tego kosmetyku uda mi się ich uniknąć?

Avon True Colour Nail Experts Vitamin E Cuticle Cream


Dzień 5. Avon Berry Blast pomadka do ust

W pięknym, borówkowym odcieniu, który idealnie komponuje się z moim typem urody. Aż żałuję, że otrzymałam próbkę, a nie pełnowymiarowy produkt. Niemniej sampel wystarczy mi na kilka użyć.

Avon Berry Blast pomadka do ust


Dzień 6. Avon Marvelous Mocha pomadka do ust

Brązowa szminka czasem wygląda u mnie dobrze, czasem tragicznie, wszystko zależy od odcienia. Lepiej, aby nie był on zbyt biszkoptowy ani wpadający w czerń. Cieszę się, że mam próbkę, bo mogę ocenić, jak ten kolor komponuje się z moim typem urody.

Avon Marvelous Mocha pomadka do ust


Dzień 7. Avon Mark Glossy Tube Lip Gloss odcień Watermelon Pop

Piękny, arbuzowy błyszczyk wygląda dość zachęcająco. Myślę, że sprawdzi się w zimowe wieczory, gdy siedzę w domu i chcę nawilżyć trochę usta przesuszone przez centralne ogrzewanie, mróz i wiatr. Odcień nie jest mdły, co postrzegam jako zaletę kosmetyku, bo w nudziakach wyglądam koszmarnie.

Avon Mark Glossy Tube Lip Gloss odcień Watermelon Pop

Dzień 8. Avon Care Hydrating Lip Balm

Balsam do ust w wersji świątecznej z reguły zawiera sporo lanoliny, która przypadła do gustu moim wargom. Liczę więc na przyzwoite nawilżenie, wygładzenie i ochronę przed mrozem. Obecnie denkuję balsam do ust z zeszłorocznej limitki, który zaskarbił sobie moją sympatię.

Avon Care Hydrating Lip Balm

Dzień 9. Avon Mark matowy lakier do ust odcień Pinking About You

To dość jasny, brudny róż, wolałabym ciut ciemniejszy kolor, ale nie ma tragedii. Z pewnością nie jest to trupi kolor. Myślę, że mojej mamie przypadnie do gustu, bo ona dobrze czuje się w takich neutralnych odcieniach. Ja preferuję wszystko, co intensywne i wyraziste.

Avon Mark matowy lakier do ust odcień Pinking About You


Dzień 10. Avon True Ultra Volume tusz do rzęs

Lubię testować nowe maskary, gdyż codziennie podkreślam swoje rzęsy. Preferuję tusze o działaniu pogrubiającym, a ten idealnie wpisuje się w moje oczekiwania. Z pewnością go wykorzystam.

Avon True Ultra Volume tusz do rzęs

Dzień 11. Avon True Colour eyeliner w żelowej kredce odcień Blackest Black

To kultowy kosmetyk marki Avon, który często jest niedostępny, ponieważ sprzedaje się jak świeże bułeczki. Słyszałam same peany nt. jego pigmentacji i trwałości. Czerń zawsze znajdzie jakieś wykorzystanie w moim makijażu;) Może na co dzień nie robię kreski, ale czasem rysuję cieniuteńką linię wzdłuż rzęs.

Avon True Colour eyeliner w żelowej kredce odcień Blackest Black

Dzień 12. Avon True Colour eyeliner w żelowej kredce odcień  Starry Night

To granat z drobinkami, który będzie bardzo ładnie prezentował się na moim oku. Szczerze mówiąc, wolę takie kolory od czerni, bo mam dość ciemną oprawę oczu i nie lubię wyglądać jak córka mroku;)

Avon True Colour eyeliner w żelowej kredce odcień  Starry Night


Dzień 13. Avon Mark Perfect Brow odcień Deep Brown

Jako brunetka o ciemnej oprawie oczu jestem naprawdę zadowolona z odcienia pomady. To taki czekoladowy, ciemny brąz, który będzie mi pasował. Nie jest zbyt rudy i to jego największa zaleta. Myślę, że się polubimy, bo lubię żelowe pomady do brwi.

Avon Mark Perfect Brow odcień Deep Brown

Dzień 14. Avon pędzelek do brwi

Fajnie, że twórca kalendarza pomyślał o tym, że pomadę trzeba czymś nakładać, a najlepiej robić to dobrze wyprofilowanym pędzelkiem do brwi. Ten jest dwustronny, z jednej strony zawiera końcówkę do wyczesywania łuku brwiowego, a z drugiej ścięte, zbite włosie do aplikacji produktu. Pędzelek wygląda solidnie.

Avon pędzelek do brwi


Dzień 15. Avon Little Black Dress roletka

To jeden z najładniejszych i najpopularniejszych zapachów Avon. Jest lekki, kwiatowy, ale dla mnie zbyt jednowymiarowy, bym mogła wytrzymać w jego towarzystwie przez cały dzień. Na początku mnie zachwyca, ale po godzinie mam już dość tej monotonii. Roletka przypadła do gustu mojej mamie i to ona ją odziedziczy:)

Avon Little Black Dress roletka

Dzień 16. Avon Attraction Rush próbka perfum

Dla mnie jest to dość mocny zapach, ale całkiem przyjemny, bo zawiera jakąś męską nutę, przez co jest świeży i wyrazisty. Perfumy damskie często mnie mdlą, a ten zapach mnie pobudza swoją zmysłowością.

Avon Attraction Rush próbka perfum

Dzień 17. Avon Far Away próbka perfum

Miałam jedne perfumy Far Away i nie pachniały zbyt zachęcająco. Te są dużo lepsze, bo przypominają mi Angel od Muglera. Jest w nich coś fiołkowego i kadzidlanego.
Avon Far Away próbka perfum



Dzień 18. Avon Eve Confidence próbka perfum

To nie jest zły zapach, wielu osobom się spodoba, ale mnie brakuje w nim wyrazu, dość szybko mi się nudzi. Ale ja należę do osób, które po przejściu wszystkich perfumerii stwierdzają, że nic mi się nie podoba poza Tommy`m Hifligerem i jego dziewczyną;) Nie wiem, co jest w tym zapachu, ale go kocham. Reszta perfum nie umie go doścignąć. Kiedyś albo produkowali świeższe, kwiatowe kompozycje, albo ja miałam inny gust. Ostatnio wszystko mi nie pasuje, poza tymi jednymi perfumami.

Avon Eve Confidence próbka perfum

Dzień 19. Avon Anew Perfect Skin Wake Up Cream

Taka miniaturka kremu jest fajna, bo znajduje się w wygodnej tubce. Sprawdzi się podczas świąteczno-noworocznych wyjazdów. Ja zamierzam odpoczywać od przyszłej soboty, a Wy?:)

Avon Anew Perfect Skin Wake Up Cream

Dzień 20. Avon Planet Spa Blissfully Nourishing krem do rąk

Uwielbiam takie miniaturowe kremy do rąk. Te z masłem shea sprawdzają się u mnie rewelacyjnie. Cieszę się, że właśnie ten kosmetyk pojawił się w kalendarzu adwentowym. Zmieści się w każdej torebce.

Avon Planet Spa Blissfully Nourishing krem do rąk


Dzień 21. Avon Planet Spa wygładzający żel pod oczy

To maleństwo zużyję z najwyższa przyjemnością. Istnieje szansa, że pierwszy raz spożytkuję krem pod oczy, zanim ten się przeterminuje. Lubię lekkie, szybko wchłaniające się formuły, więc żel wydaje się idealny do moich potrzeb.

Avon Planet Spa wygładzający żel pod oczy


Dzień 22. Avon Anew Clinical próbka maseczki oczyszczającej twarz

Mam cerę mieszaną, więc teoretycznie jest to maseczka dla mnie. W praktyce jednak nie nakładam na twarz takich rzeczy, gdyż boję się wysypu pryszczy. Próbka powędruje do mojej mamy, po której odziedziczyłam cerę mieszaną.

Avon Anew Clinical próbka maseczki oczyszczającej twarz


Dzień 23. Avon True Nutra Effects aktywne nawilżenie olejek do twarzy

To także próbka, w przypadku której wolę nie narażać mojej cery na wysyp niedoskonałości. Moja mama z pewnością ją spożytkuje.

Avon True Nutra Effects aktywne nawilżenie olejek do twarzy


Dzień 24. Avon Advance Techniques odżywka do włosów – próbka

Tutaj akurat wolałabym otrzymać ciut więcej niż małą saszetkę, bo mam długie pukle i z pewnością zabraknie mi kosmetyku na pokrycie całych kosmyków.
Avon Advance Techniques odżywka do włosów


5 komentarzy:

  1. Dla mnie za dużo próbek i lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie próbki nie powinny w ogóle się znajdować w takich kalendarzach. Poza lakierami i próbkami reszta jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o takich formach kalendarzy adwentowych, jestem zacofana :)
    Nie mówię, że wszystkie okienka wypełnione czymś fajnym, ale kilka rzeczy by się przydało - ciekawa jestem jaka cena i czy dostępne tylko u konsultantek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i żałuje że kupiłam , za taką cene i przeważnie były próbki . Kalendarz nie jes warty uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że pchają w te kalendarze próbki.....to dość mocno zniesmacza :/

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...