Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana


Ostatnio nie mam szczęścia do perfum. Niemal wszystkie śmierdzą mi niemiłosiernie. Świeże, kwiatowe zapachy są coraz mniej uchwytne. Mam wrażenie, że teraz każdą kompozycję dosładza się owocami lub wanilią, przez co nic nie odpowiada moim oczekiwaniom. Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana stanowi jednak wyjątek potwierdzający regułę. Zużyłam już dobrych kilka flakoników tych perfum.

Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana


Tommy Hilfiger  Tommy`s Girl - woda perfumowana o świeżym zapachu



Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana przypomina mi taki dezodorant sprzed lat, który używałyśmy z koleżankami w podstawówce. Nazywał się bodajże Concertino i stanowił ucztę dla nosa. Odkąd pamiętam, lubiłam lekkie, kwiatowe zapachy. Nigdy nie przepadałam za słodkimi ulepkami, które przypominały mi jedzenie.

Perfumy, które rozwijają się w ciągu dnia


Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana rozwija się w ciągu dnia. Jak już zapewne nie raz wspominałam na blogu, staram się unikać kompozycji płaskich, jednowymiarowych, w których dosłownie nic się nie dzieje. Męczą mnie bowiem niesamowicie i szybko się nudzą. Tuż po aplikacji mój nos wyczuwa bukiet świeżych kwiatów spryskany świeżością owoców cytrusowych: mandarynki, cytryny i grejpfruta. To owoce, które lubię za świeże nuty zapachowe. Cieszę się, że nie ma tutaj pomarańczy, bo akurat ona jest odbierana przez mój nos jako mdła. Mam wrażenie, że świeże nuty zostały okraszone paroma kroplami orzeźwiającej mięty.

Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana


Po kilkunastu minutach wyczuwam już czyste kwiaty. Lilia, róża, fiołek, magnolia i jaśmin tworzą wiosenny bukiet, który odurza mnie swoim zapachem i wprawia mnie w dobre samopoczucie. Jestem bardzo wrażliwa na wonie, niektóre nuty z miejsca poprawiają mi nastrój. Pod koniec dnia kwiaty nabierają szlachetności za sprawą cedru i drzewa sandałowego. To niewątpliwie najpiękniejsze perfumy, z jakimi miałam do czynienia.

Trwałość zapachu


Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana jest niezwykle trwała, na mojej skórze utrzymuje się przez cały dzień. Nie muszę spryskiwać ciała w ciągu dnia, ponieważ perfumy naniesione około 7 rano, wciąż są doskonale wyczuwalne o 23.


Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana

Cena


Flakon sprawia wrażenie prostego, ale żłobienie na srebrnej nakrętce dodaje mu uroku. Poza tym klasyka kojarzy się z elegancją, luksusem i wszystkim, co najlepsze. Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana w Drogeriach Natura jest w bardzo korzystnej cenie, 109 zł za 100 ml, podczas gdy w w Hebe płacę bodajże 129 zł za 30 ml. W Douglasie ceny poszybowały jeszcze wyżej, dlatego uważam, że warto odwiedzić mniejsze drogerie lub poszukać tego zapachu w perfumeriach online.

Tommy Hilfiger Tommy`s Girl woda perfumowana


6 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam ;) Cenowo raczej nie dla mnie, ale sama piramida zapachowa też mnie zbyt mocno nie porywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba ich flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że kupię ten perfum dzięki twoim radą, jego cena nie jest mała dla przeciętnej dziewczyny, ale jeśli otrzymamy jakieś pieniądze na urodziny to czemu nie wypróbować tego wyjątkowego produktu.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...