Sephora Cream Lip Stain nr 94


Bardzo lubię podkreślać usta, to na nie kładę akcent w każdym swoim makijażu. Przy ciemnych oczach wolę nie przesadzać, dokładając mroczne smoky eyes. Ale usta podkreślone być muszą. Najlepiej, gdy pomadka jest trwała, mocno napigmentowana i w intensywnym kolorze. Czy Sephora Cream Lip Stain nr 94 to kosmetyk, który zasługuje na uwagę?

Sephora Cream Lip Stain nr 94





Kolor


Kocham ten stain ze względu na kolor. Miałam wcześniej do czynienia z kosmetykami z tej linii. Jako pierwsza w moje ręce wpadła pomadka w płynie w odcieniu wściekłego różu. Okazała się tak fenomenalnie trwała, że zaproponowałam Darii wypad do Sephory. Musiałam poszerzyć kolekcję. Sephora Cream Lip Stain nr 94 to piękna, soczysta wiśnia. Odcień jest chłodny, dlatego dobrze komponuje się z moją bladą cerą i czarnymi włosami. Wspaniale ożywia twarz. Sephora Cream Lip Stain nr 94 gra główną rolę w moim makijażu. Przy tak intensywnych ustach oczy staram się zachować delikatne.

Sephora Cream Lip Stain nr 94



Wykończenie


Sephora Cream Lip Stain nr 94 jest pomadką matową. Początkowo oczywiście charakteryzuje się płynną konsystencją, ale radzę się pospieszyć z wprowadzaniem pomadek, bo naprawdę ekspresowo zastyga. A gdy tak się stanie pomóc może już tylko dobry płyn dwufazowy.

Pigmentacja


Sephora Cream Lip Stain nr 94 to kosmetyk, który charakteryzuje się świetną pigmentacją. Wystarczy jedno pociągnięcie aplikatorem, by usta pokryła soczysta wiśnia. Jeżeli cenicie dobrą pigmentację i lubicie, gdy kolor jest widoczny, to ta seria jest właśnie dla Was. Ja cenię sobie wyrazisty makijaż ust. Nie przepadam za półtransparentnymi błyszczykami i szminkami. Pomadka ma dawać wyraźny kolor.


Sephora Cream Lip Stain nr 94

Trwałość



Sephora Cream Lip Stain nr 94 to kosmetyk, która wiernie trwa na swoim miejscu. Nie wykazuje tendencji do migracji, co bardzo mnie cieszy. To właśnie ze względu na tę właściwość postanowiłam zakupić ten stain. Trwałość jest fenomenalna, pomadka potrafi trwać na swoim miejscu nawet 8 godzin. Wytrzymuje drobne podjadanie i picie wody. Nawet po konsumpcji lodów, ciasta czy wypiciu kubka kakao nie znika z ust. Przetestowana w Sopelku podczas licznych wypadów z Darusią;)


Nawilżenie/wysuszenie


Sephora Cream Lip Stain nr 94 na dłuższą metę może wysuszać usta. Pamiętajmy zatem o regularnym stosowaniu pomadek ochronnych. Ja używam obecnie Avon Care, a wcześniej korzystałam z dobrodziejstw Alterry. Przy takiej pielęgnacji stain nie podkreśla suchych skórek na wargach. Jeśli odstaje ci martwy naskórek, musisz go złuszczyć, wykonując np. domowy peeling cukrowy. W przeciwnym wypadku Sephora Cream Lip Stain nr 94 bezlitośnie podkreśli suche skórki.


Cena i dostępność


Ja za swój stain zapłaciłam 45 zł, teraz jest na promocji za 12 zł. Do nabycia wyłącznie w perfumeriach Sephora oraz w sklepie internetowym perfumerii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...