Zadbaj o siebie z kosmetykami z Rossmanna!


Po lecie nasza skóra i włosy potrzebują regeneracji. Promienie słoneczne, wiatr, piasek i wysokie temperatury to czynniki, które sieją spustoszenie. Włosy i skóra stają się suche. Na szczęście można im przywrócić dawny blask dzięki odpowiednio dobranej pielęgnacji. Dzisiaj przychodzę do Was, aby zaprezentować parę nowości z Rossmanna, które zamierzam włączyć do swojej codziennej pielęgnacji.
Cashmere Secret baza wygładzająca





Alterra Body Peeling z kofeiną

Kofeina ma działanie ujędrniające i pobudzające krążenie. W związku z tym, iż staram się regularnie wykonywać peeling, to ten scrub zużyję z prawdziwą przyjemnością. Jego dodatkowym atutem jest naturalny skład. Myślę, że moje ciało polubi Alterra Body Peeling z kofeiną.

Alterra Body Peeling z kofeiną


For Your Beauty rękawica do masażu

Myślę, że osiągnę lepsze rezultaty, jeśli peeling do ciała Alterra będę nakładała przy pomocy rękawicy do masażu For Your Beauty. Takie połączenie zapewnia silniejsze tarcie, mocniejsze pobudzenie ukrwienia, co w rezultacie powinno przełożyć się na jędrniejszą skórę ud. Zobaczymy, co wyjdzie ze znajomości z tym duetem;)
For Your Beauty rękawica do masażu


Alterra lotion samoopalający


Gdy skóra będzie gładka, można nałożyć na nią lotion samoopalający Alterra, który zawiera tylko naturalne składniki. Stanowi zatem miłą odmianę dla klasycznych samoopalaczy. Liczę na to, że będzie od nich ładniej pachniał.
Alterra lotion samoopalający


Szampon Isana Sensitive z wyciągiem z kwiatów bawełny


Mam wrażliwą skórę głowy, więc szampon, który jest delikatny, stanowi strzał w dziesiątkę. Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że szampon Isana Sensitive przepięknie pachnie. Jest to kwiatowa, delikatna woń, która budzi we mnie wyłącznie pozytywne wspomnienia.
Szampon Isana Sensitive z wyciągiem z kwiatów bawełny


For Your Beauty szczotka ułatwiająca rozczesywanie


Ta szczotka wygląda naprawdę obiecująco. Ma szeroko rozstawione ząbki i wygodną, długą rączkę. Nie powinna wysuwać się z dłoni. Myślę, że moje włosy ją polubią, bo twardość ząbków jest odpowiednia. Mam długie włosy, więc chętnie testuję akcesoria, które mogą pomóc w ich rozczesywaniu.
For Your Beauty szczotka ułatwiająca rozczesywanie



Cashmere Secret baza wygładzająca

Bardzo rzadko nakładam podkład, praktycznie w ogóle tego nie robię, w tym roku nie użyłam fluidu ani razu, ale taka baza może mi też posłużyć jako baza pod cienie do powiek. Skład jest prosty, na pewno nie podrażni moich wrażliwych spojówek. Zdaniem producenta ma przedłużać make-up i zapewniać skórze miękkość oraz gładkość.

Cashmere Secret baza wygładzająca


Cashmere Make-Up Blur fluid-baza wygładzająco-kryjące nude

Fluid, który łączy w sobie krycie z wygładzeniem oraz przedłużoną trwałością makijażu, to marzenie wielu kobiet. Myślę, że warto wypróbować ten podkład. Ja oddam go mamie, bo sama nie lubię fluidów. Używam tylko pudru. Moja cera jest w miarę dobrej kondycji i nie widzę powodu, aby ją obciążać. Moja mama z kolei narzeka na zaczerwienienia, więc krycie z redukcją istniejących zmarszczek mile widziane;)
Cashmere Make-Up Blur fluid-baza wygładzająco-kryjące nude



AA Bubble Mask: nawilżanie i świeżość, elastyczność i gładkość, wygładzenie i nawilżenie

Maska bąbelkowa AA jest mi znana za sprawą Darusi, która kupiła sobie jedna z wersji. Myślę, że warto przetestować taki produkt. Sprawdzić, które wersje sprawdzają się u nas najlepiej, a następnie regularnie do nich powracać. AA to marka, do której mam ogromne zaufanie. Od lat bowiem opracowuje kosmetyki dla alergików. Mam wrażliwą cerę i produkty AA rzeczywiście nie wyrządzają mi krzywdy. Jestem ciekawa efektu powstawania bąbelków i zmiany koloru maseczki. To taka magia, która pociąga nawet duże dziewczynki;)


2 komentarze:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...