For Your Beauty szczotka ułatwiająca rozczesywanie


Mam długie, sięgające pasa pukle. Bardzo je lubię i za nic w świecie nie chciałabym nosić krótszej fryzury. Niestety, długie włosy lubią się plątać. Oczywiście można temu zapobiec, sięgając po odpowiednią odżywkę. Moje pukle uwielbiają wszystko, co zawiera silikony. Nie dla nich naturalne odżywki do włosów. Te ostatnie słabo je nawilżają i zmiękczają. Czy For Your Beauty szczotka ułatwiająca rozczesywanie przypadła mi do gustu?
For Your Beauty szczotka ułatwiająca rozczesywanie




Zaletą szczotki jest długa, wygodna rączka, która jest matowa i nie wyślizguje się z rąk. Ergonomiczna i naprawdę godna pochwały – czegoś takiego brakowało mi w przypadku Tangle Teezer.

Ząbki są elastyczne, odpowiednio rozstawione, dzięki czemu rzeczywiście nie szarpią za włosy podczas rozczesywania. Muszę unikać metalowych i drewnianych ząbków. Nie służy mi też włosie dzika. Najlepiej sprawdzają się plastikowe ząbki o średnim stopniu rozstawienia.

Mam wrażenie, że For Your Beauty szczotka ułatwiająca rozczesywanie wygładza i zmiękcza pukle. Nawet moja koleżanka zauważyła, że po jej użyciu moje pukle sprawiają wrażenie potraktowanych prostownicą. Myślę, że to zasługa doboru odpowiedniego materiału.

Gdy korzystam z For Your Beauty szczotki ułatwiającej rozczesywanie, moje kosmyki nie elektryzują się i nie tworzą nieestetycznej szopy. Jestem naprawdę zadowolona z ich wyglądu.
Szczotka jest wprawdzie dość duża, ale ja też nie noszę mikroskopijnych torebek, więc do większości mieści się bez problemu. Bardzo ją polubiłam i uważam, że warto wydać te kilkanaście złotych w Rossmannie, gdyż jakościowo nie ustępuje Tangle Teezer. Jest nawet od nich lepsza, gdyż posiada rączkę i wypada korzystniej pod względem ceny. Gorąco polecam.


1 komentarz:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...