Alterra malinowy olejek do ust


Upały ostatnio mocno dają się we znaki, a to oznacza trudny czas dla moich warg. Mam bardzo delikatną skórę ust, która łatwo się wysusza, dlatego dbam o nią intensywnie. Pomagają mi w tym naturalne pomadki i olejki do ust. Tak, syntetyczne balsamy są na bazie parafiny, która jedynie oblepia wargi, ale nie robi nic konkretnego. Ucieszyłam się, gdy w moje ręce wpadł Alterra malinowy olejek do ust. Jak oceniam jego skuteczność?

Alterra olejek do ust malina




Nawilżenie

Jestem pod wrażeniem właściwości nawilżających. Dawno nie miałam tak dobrze odżywionych warg. Bardzo lubię pomadkę do ust Alterra, ale olejek lepiej nawilża. Bardzo mi pomógł, gdy walczyłam z dokuczliwą suchością podczas 32-stopniowych upałów.

Wygładzenie i miękkość

Alterra malinowy olejek do ust ma w sobie moc. Dzięki regularnemu stosowaniu wargi odzyskały jędrność, gładkość i miękkość. Całkowicie pozbyłam się suchych skórek, a matowe szminki prezentują się o niebo lepiej.

Alterra olejek do ust malina

Smak

Malinowa Mamba – tymi dwoma słowami można scharakteryzować smak olejku do ust Alterra. Jest nieco słodkawy i nie do końca naturalny, ale mnie to nie przeszkadza. Wychowałam się na malinowej Mambie.

Kolor

Alterra malinowy olejek do ust nie ma żadnego koloru, zapewnia wargom zdrowy połysk i prezentuje sią bardzo naturalnie.

Konsystencja

Oleista, ale stosunkowo lekka. Nie mam wrażenia, że obkleiłam usta czymś tłustym. Olejek dość szybko się wchłania, a składniki aktywne wnikają w głąb skóry.

Cena i dostępność

Olejek do ust Alterra jest dostępny wyłącznie w drogeriach Rossmann w cenie 10 zł.

4 komentarze:

  1. Kusi mnie od jakiegoś czasu, ale mam sporo balsamów ochronnych w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i lubię noca używac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go u siebie nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego olejku jeszcze nie widziałam, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...