Avon Eve Elegance woda perfumowana


Perfumy to taka moja mała pasja, która towarzyszy mi od czasów studiów. Lubię sięgać po nowe zapachy, poznawać je, otulać się nimi. Należę do osób, które pragną mieć wybór. Perfumy dobieram w zależności od pogody, pory roku i mojego nastroju:) Preferuję lekkie, kwiatowe zapachy. Ostatnio w moje ręce wpadła woda perfumowana Avon Eve Elegance. Czy przypadła mi do gustu?
avon eve elegance woda perfumowana




Zapach i rozwijanie

Muszę przyznać, że Avon udoskonalił swoje zapachy, co da się dość łatwo zauważyć. Dawniej perfumy tej marki w ogóle się nie rozwijały i były płaskie, co drażniło mnie już po kilku godzinach noszenia ich na sobie. Teraz wody perfumowane Avon zmieniają się, ta ewolucja wyszła im na dobre. Przynajmniej zapachy mi się nie nudzą, ani mnie nie drażnią. Avon Eve Elegance od razu przypadł mi do gustu. Rzeczywiście pachnie wytwornie i dość klasycznie. Nie dusi mnie słodkimi nutami, ale nie jest to też typowy świeżak. Raczej umiejętne połączenie nut owocowych z kwiatowymi akordami. Całość jest jednak dość lekka i nadaje się na wiosnę oraz lato. Nie dusi, nie przeszkadza w środku dnia. Jednak jest wyczuwalna dla otoczenia, pozostawia za nami „ogon”, który moja Kasia z pracy od razu wyczuła podczas joggingu:) Początkowo wyczuwam różowy grejpfrut, który nadaje kompozycji właściwości orzeźwiające. Z kolei gruszka nieco osładza goryczkę grejpfruta, a jaśmin sprawia, że perfumy roztaczają kwiatową woń, którą uwielbiam. Po pewnym czasie do głosu dochodzą kwiaty takie jak gardenia, magnolia i lilia wodna, które kojarzą mi się z wiosną, wspaniałymi spacerami i wszystkim tym, co sprawia, że mam dobry humor;) Pod koniec dnia skórę otula woalka w postaci drewna bursztynowego, skórki brzoskwini i piżma. Bardzo podoba mi się to zestawienie poszczególnych nut. Nawet moja mama polubiła perfumy Avon Eve Elegance, to znaczy, że nie są one zbyt słodkie;)

avon eve elegance woda perfumowana


Trwałość

Na mojej skórze zapach utrzymuje się przez cały dzień. Pod względem trwałości nie mam nic do zarzucenia wodzie perfumowanej Avon Eve Elegance.

avon eve elegance woda perfumowana

Flakon

Jest bardzo prosty i dość płaski, dlatego dobrze mieści się w torebce, co mnie niezmiernie cieszy. Szukałam czegoś małego i poręcznego. W końcu znalazłam i jestem naprawdę zadowolona.

Cena i dostępność

Za 50 ml Avon Eve Elegance zapłacimy 70 zł w sprzedaży regularnej, teraz za wspomniane perfumy zapłacimy niespełna 50 zł. Polecam:)

Biżuteria Avon


PS Zawsze podobała mi się biżuteria Avon. Oferta marki ostatnio poszerzyła się o ubrania, torebki, apaszki i przepiękne wyroby jubilerskie. W moje ręce wpadł właśnie piękny łańcuszek z zawieszką zawierającą diamenty, o czym możemy przekonać się na zaświadczeniu dołączonym do puzderka. Uwielbiam srebro, do tego ta połyskująca zawieszka wygląda przepięknie. Jest subtelna, ale nie da się jej nie zauważyć. Mam nadzieję, że biżuteria Avon będzie mi służyła przez długie lata i niebawem poszerzę zawartość swojej szkatułki o kolejne egzemplarze. Oczywiście srebrne łańcuszki z zawieszkami z diamentem są nieco droższe, ale i tak wychodzi dużo taniej niż w salonach Apart, Yes czy Lilou. Moim zdaniem nawet biżuteria Avon jest bardziej kobieca. Po prostu lepiej wpisuje się w mój gust.
Avon biżuteria

2 komentarze:

  1. zawsze lubiłam perfumy z avonu, biżuterię mało znam, podoba mi się w katalogach ale sama chyba żadnej nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też polubiłam perfumy z Avon i muszę przyznać, że masz rację - rozwijają się!

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...