Dlaczego warto stosować kulki gejszy?


Kulki gejszy, znane też jako kulki waginalne, ostatnio cieszą się dużą popularnością. Nic dziwnego, wszak trening z ich użyciem wywiera pozytywny wpływ na nasze zdrowie i życie erotyczne.  Czy słyszałaś kiedyś o mięśniach Kegla? Jeśli nie, nadeszła najwyższa pora, aby o nie zadbać i móc w pełni czerpać profity z ich sprawności. Od tego, jak sprawne są nasze mięśnie Kegla, zależy nie tylko to, czy potrafimy zapanować nad procesem oddawania moczu, ale też jakość życia seksualnego. Kulki gejszy to specjalne gadżety wykonane z silikonu, które umieszcza się w pochwie, po czym ćwiczy się na nich zaciskanie mięśni Kegla. Jeśli są one dostatecznie sprawne, nie grozi nam nietrzymanie moczu. Ba, kobiety, które regularnie trenują tę partię mięśni, czerpią większą satysfakcję z życia seksualnego. Korzyść ze stosowania kulek gejszy odczuwają także ich partnerzy, ponieważ zaciskanie mięśni Kegla w trakcie stosunku zwiększa intensywność stymulacji. Pomaga to uzyskać szybszy i mocniejszy orgazm. Dzięki treningowi mięśni Kegla kobiety zyskują lepszą kontrolę nad swoim ciałem i mogą przyspieszyć moment swojego szczytowania, zaciskając je w trakcie penetracji.
Zdjęcie produktowe VIBE THERAPY TERAH LILA-BLANCA, ze strony Kraina-doznan.pl







Kulki gejsze pojedyncze i podwójne – jak wybrać odpowiednie?


Kulki gejszy nie są dostępne w jednym uniwersalnym rozmiarze, przez co kobiety często mają dylemat związany z wyborem odpowiedniego „przyrządu do ćwiczeń”. Każda z nas musi sobie odpowiedzieć na kilka pytań, które pomogą w podjęciu decyzji. Kulki gejszy występują w wersji pojedynczej i podwójnej. Kobiety, które dopiero rozpoczynają trening mięśni Kegla, powinny raczej skłaniać się ku pojedynczym. Sięgając po nie, mogą się przekonać, czy odpowiadają im tego rodzaju ćwiczenia. Ponadto wśród czynników predysponujących do korzystania z pojedynczych kulek gejszy wymienia się drobną budowę ciała, tyłozgięcie macicy oraz opadanie narządów wewnętrznych. Jeśli masz już za sobą poród siłami natury, twoja pochwa w sposób naturalny uległa rozszerzeniu, przez co w ogóle nie poczujesz pojedynczych kulek. W takiej sytuacji zaleca się podwójne kulki gejszy.



Nie bój się większych kulek gejszy, pochwa jest narządem elastycznym


Jaki rozmiar kulek gejszy będzie dla ciebie najlepszy? Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z treningiem mięśni Kegla, powinnaś wybrać kulki o średnicy 3,6 cm.  Przeraża cię ich wielkość? Spokojnie, kulki gejszy o tym rozmiarze nie wyrządzą ci krzywdy, ponieważ pochwa jest narządem elastycznym. Pomyśl, że podczas porodu siłami natury, z dróg rodnych na świat wychodzi dziecko. Duże kulki gejszy są także odpowiednie dla pań, które urodziły już dziecko i wyraźnie odczuwają luz w pochwie, który nie pozwala im w pełni czerpać satysfakcji płynącej z seksu. Aby trening mięśni Kegla był efektywny, musimy czuć, że zaciskamy mięśnie pochwy na tym gadżecie erotycznym.



Warto jednak pamiętać, iż nie ma uniwersalnego rozmiaru kulek gejszy. Te o średnicy 3,6 cm sprawdzą się u wielu kobiet, ale nie u wszystkich. Jeśli masz drobną budowę ciała, nigdy nie rodziłaś dziecka i twoja pochwa jest dość ciasna, to lepiej sprawdzą się kulki o mniejszej średnicy.



Paradoksalnie, większe kulki (nie koniecznie cięższe) łatwiej jest utrzymać w pochwie, z tego względu, że potrzeba niewielkiej pracy mięśni, aby je utrzymać. Dlatego więkulki o większej średnicy, ale o średniej wadze są również polecane osobom rozpoczynającym trening.





Rozpoczynając trening mięśni Kegla, wybierz lżejsze kulki waginalne


Niezwykle istotna jest także masa samych kulek gejszy, na początek lepiej wybrać lżejsze, takie, które ważą ok. 60 gram, ponieważ zbyt ciężkie mogą dosłownie wypadać z pochwy. Pamiętajmy, iż nasze mięśnie są niewyćwiczone, zatem nie potrafią utrzymać zbyt ciężkich kulek waginalnych. Z czasem, gdy wskutek treningu, będziesz czyniła postępy, możesz zwiększać obciążenie. Staraj się to robić stopniowo. W tym celu możesz co pewien czas kupować nieco cięższe kulki gejszy lub od razu zaopatrzyć się w zestaw progresywny.



Kulki waginalne stosuj zawsze z użyciem lubrykantu na bazie wody


Pamiętaj, że przed umieszczeniem w pochwie kulek gejszy należy je zwilżyć odpowiednim lubrykantem. W przeciwnym razie aplikacja tego gadżetu erotycznego może spowodować ból i dyskomfort zniechęcający nas do ćwiczeń mięśni Kegla. Aby uniknąć nieprzyjemnych otarć, sięgaj po lubrykanty, ale te na bazie wody. Pamiętaj, że silikonowe lubrykanty wchodzą w interakcje z silikonem, z którego wykonano kulki gejszy.



Sznureczek, który służy do wyciągania kulek z pochwy, powinien być wykonany z hipoalergicznego silikonu medycznego. Jest to niezwykle istotne, gdyż niewłaściwy surowiec może nie tylko wywołać podrażnienie miejsc intymnych, ale też stać się dogodnym środowiskiem do namnażania niekorzystnych drobnoustrojów, w tym drożdżaków z rodzaju Candida. Kulki gejszy warto zamówić w sklepie internetowym www.kraina-doznan.pl, ponieważ stawia on na produkty charakteryzujące się najwyższą jakością i posiadające stosowne atesty. W ofercie wyżej wspomnianego sklepu znajdziemy nawet kulki gejszy dla miłośniczek 50 twarzy Greya, które świetnie sprawdzą się też jako prezent na Walentynki, które zbliżają się wielkimi krokami.  Kraina-doznan.pl oferuje kulki gejszy różniące się kolorem, designem oraz materiałem wykorzystanym przy produkcji. Przy tak bogatej i zróżnicowanej ofercie każda kobieta znajdzie coś dla siebie i będzie mogła przystąpić do ćwiczeń mięśni Kegla.


4 komentarze:

  1. Mam i lubię, polecam, gdy pierwszy raz je włożyłam to byłam w szoku , że to takie proste, warto ćwiczyć wszystkie mięśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jakos ostanio interesowałam sie tematem. fajny post wszystko wiadomo:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...