Jimmy Choo L`Eau woda toaletowa

Uwielbiam perfumy, zwłaszcza te, które pachną świeżo i lekko.  Mam kilka ulubionych kompozycji, ale pozostaję otwarta na nowości. W przypadku perfum cenię sobie możliwość wyboru, dlatego zawsze mam pod ręką przynajmniej kilka flakonów, po które sięgam w zależności od nastroju, pory roku, okazji etc. Ostatnio moja kolekcja wzbogaciła się o wodę toaletową Jimmy Choo L`Eau. Czy wspomniana kompozycja przypadła mi do gustu?
jimmy choo leau woda toaletowa



Jimmy Choo L`Eau woda toaletowa o kwiatowej woni

Bardzo lubię lekkie, świeże zapachy, w których można wyczuć wyraźne kwiatowe nuty. Nawet zimą chętnie spryskuję nimi ciało, stanowią one dla mnie namiastkę wiosny i lata, czyli dwóch ulubionych pór roku. Woda toaletowa Jimmy Choo L`Eau to prawdziwa eksplozja kwiatów skąpana w kroplach melona i ogórka. Całość dopełnia zmysłowe piżmo, które utrzymuje się na skórze do samego końca. Mój nos zarejestrował tutaj akordy białych kwiatów: lilii, frezji oraz kwitnących drzew owocowych. Melon wnosi tutaj odrobinę słodyczy, ale bardzo umiarkowaną. Wodę toaletową Jimmy Choo L`Eau śmiało można nazwać orzeźwiającą. Przynajmniej ja chętnie sięgam po nią z samego rana, tuż po przebudzeniu, gdy szykuję się do pracy. Za każdym razem skutecznie poprawia mi nastrój. Tuż po aplikacji melon i ogórek wyraźnie zaznaczają swoją obecność, później się ulatniają i zostawiają nas w towarzystwie białych kwiatów, pod koniec dnia na skórze wyczuwam głównie piżmo w towarzystwie resztek kwiatowych nut. Muszę przyznać, że to jedna z najlżejszych kompozycji, jakie miałam okazję testować. Delikatniejsza jest już chyba tylko klasyczna, różowa woda toaletowa Chloe, którą kupiłam w lecie.
jimmy choo leau woda toaletowa

Zapach, który się rozwija

Cieszę się, że woda toaletowa Jimmy Choo L`Eau rozwija się w ciągu dnia, ponieważ nie znoszę perfum, które cały czas pachną jednostajnie. Co tu dużo mówić, po 2 godzinach zaczynają mi się nudzić i okropnie mnie męczą. Jimmy Choo L`Eau jest nieodgadniony, niejednoznaczny, a wszystko to dlatego, iż zapach rozwija się w miarę upływu czasu.
jimmy choo leau woda toaletowa

Fenomenalna trwałość

Przyjęło się, że wody toaletowe pod względem trwałości znacznie ustępują perfumom. Ja nie zgadzam się z tym twierdzeniem. Mam perfumy Balenciagi, które są znacznie bardziej ulotne aniżeli woda toaletowa Chloe czy Jimmy Choo L`Eau. Na mnie ta ostatnia utrzymuje się przez cały dzień. Naprawdę, spryskuję się wodą toaletową Jimmy Choo L`Eau rano po 7, a gdy wracam do domu po 23 wciąż ją wyczuwam na swoim ciele. Pragnę podkreślić, iż w ciągu dnia nie ponawiam aplikacji.
jimmy choo leau woda toaletowa


Odrobina luksusu

Na uwagę zasługuje także flakon wody toaletowej, który przypomina ambrę, a bogate żłobienie na szkle, wygląda ekskluzywnie. Korek w odcieniu bladoróżowym i kształcie sześcianu nadaje całości nowoczesny charakter. Jasnoróżowa ciecz w środku nasuwa skojarzenia z delikatnością i wiosną.jimmy choo leau woda toaletowa

Cena i dostępność    

Woda toaletowa Jimmy Choo L`Eau jest dostępna w perfumeriach Sephora, za 60 ml zapłacimy 319 zł. To całkiem sporo, ale zapach jest rewelacyjny. Stanowi dla mnie namiastkę wiosny w środku jesiennej szarugi. Czuję się jak na początku wiosny, gdy pod moim blokiem kwitnie śliwa mirabelka. Uwielbiam jej woń i przyrodę budzącą się do życia.

jimmy choo leau woda toaletowa

4 komentarze:

  1. miałam chyba inny zapach z jimmy choo i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jimmy Choo ma kilka fajnych zapachów, ale ten mi się najbardziej podoba, ponieważ jest najlżejszy i najbardziej kwiatowy;)

      Usuń
  2. Jestem na etapie szukania fajnych perfumów. Dzieki za ten post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbkę z Sephory i dla mnie zapach jest zbyt intensywny :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...