Avon Eve Duet woda perfumowana


Avon to marka, którą znam od wielu lat, by nie rzec, że od podstawówki, kiedy to bawiłam się pachnącymi stronami katalogu. Niestety, z perfumami tej firmy długo było mi nie po drodze. Czarna Little Black Dress praktycznie w ogóle nie rozwija się na mojej skórze, przez co na dłuższą metę staje się męcząca. Po 8 godzinach w pracy mam jej dość.  Jedynymi perfumami Avon, które zdołałam polubić, być woda perfumowana Absynthe sygnowana przez Christiana Lacroix. Używałam ją przez cały drugi rok studiów. Pachniała anyżem, piołunem i piżmem. Zapach był intensywny, ale rozwijał się w ciągu dnia. To najmocniejsze perfumy, jakie miałam w swojej kolekcji. Lubiłam tę „zieloną wróżkę”;)  Ostatnio jednak trafiłam na perfumy Avon, które w pełni mi odpowiadają. Jestem z nich naprawdę zadowolona. Marka musiała ostatnio udoskonalić perfumy, ponieważ te zaczęły rozwijać się na skórze, przez co nie są monotonne w odbiorze. Czym oczarowała mnie woda perfumowana Avon Eve Duet?
avon eve duet perfumy




Avon Eve Duet, czyli dwa flakoniki perfum w jednym kartoniku;)

Avon Eve Duet to dość nietypowe rozwiązanie, przynajmniej ja po raz pierwszy spotykam się z czymś takim. Otrzymujemy bowiem dla flakoniki perfum. Jedne mocniejsze, idealne na wieczór, drugie lżejsze, dedykowane na dzień. Obydwa zapachy możemy też z powodzeniem łączyć. Choć preferuję lekkie perfumy, ciężkie często mnie przytłaczają lub są zwyczajnie mdłe, to tym razem bardziej do gustu przypadła mi wersja wieczorowa.
avon eve duet

Avon Eve Duet – fioletowy flakonik, idealny na wieczór

Avon Eve Duet to kompozycja kwiatowo-owocowa, muszę przyznać, że początkowo bałam się tych owoców. Uwielbiam jeść owoce, ale ich zapach niekoniecznie jest tym, co powinno mnie otulać w ciągu dnia. Krótko mówiąc, nie lubię pachnieć sklepem spożywczym, lecz czymś kobiecym i zmysłowym.  Moim ulubieńcem we wspomnianym duecie jest fioletowy flakonik. Początkowo czuć wprawdzie mandarynkę, ale po chwili przytłacza ją frezja wraz z lilią. Robi się świeżo, kwiatowo, czyli dokładnie tak jak lubię. Po kilku godzinach do głosu dochodzą dzikie nuty piżma, które otulają mnie już do końca dnia. Perfumy wówczas stają się moją drugą skórą. 
avon eve duet

Avon Eve Duet – żółty flakonik, stworzony na dzień

Żółtawy flakonik jest zdecydowanie lżejszy, muszę przyznać, że całkiem przyjemny w odbiorze.  Dość długo wyczuwam w nim dynię i melona, zapach jest orzeźwiający, idealny na przebudzenie. Później do głosu dochodzi lilia wodna, a na koniec otula mnie piżmo, którego jest tutaj zdecydowanie mniej niż w fioletowym wariancie. Muszę przyznać, że po wielu latach testowania różnych perfum wiem, że kocham piżmo, a nie znoszę wanilii. Wszystko, co ma w sobie piżmo, koniec końców przemawia do mnie w mniejszym lub większym stopniu. Wanilia kojarzy mi się z cukiernią, lubię czasem przekąsić jakiś deser, ale niekoniecznie chcę nim pachnieć. Czuję się bowiem tak, jakbym pobrudziła się ciastkiem z kremem. Sporo piżma jest w męskich wodach perfumowanych, stąd większość z nich bardzo mi się podoba. Tyle dywagacji na temat perfum;) Wracajmy do wody perfumowanej Avon Eve Duet.

Muszę przyznać, że producent zachęca do łączenia żółtego i fioletowego flakoniku, ale mnie to nie odpowiada. Spryskałam się tak jeden, jedyny raz i rozbolała mnie głowa. Melon nie do końca komponuje się z mocniejszymi kwiatami.
avon eve duet

Trwałe i tanie perfumy

Na korzyść wody perfumowanej Avon Eve Duet niewątpliwie przemawia jej trwałość. Obydwa zapachy są wyczuwalne na skórze przez cały dzień, na szaliku przetrwają nawet 48 godzin. Ponadto zapach rozwija się w ciągu dnia, przez co w ogóle nie jest męczący i przytłaczający.  Podobają mi się również same flakoniki. Są proste, płaskie i małe, dzięki czemu mieszczą się w mojej torebce. Żłobiony napis na złączu flakoników wygląda całkiem ładnie.

Z tego, co kojarzę, regularna cena wody perfumowanej Avon Eve Duet to 79 zł, ale w katalogu można znaleźć wiele ciekawych promocji.

Post został opublikowany automatycznie (funkcja zaplanuj), na wszelkie komentarze pod wpisem odpowiem za jakiś czas, gdy będę miała wolną chwilę. Proszę o cierpliwość;)
avon eve duet perfumy

avon eve duet woda perfumowana

6 komentarzy:

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...