5 powodów, dla których warto przyjaźnić się z mężczyznami

Nie tylko wierzę w przyjaźń damsko-męską, ale też znam ją z autopsji. Uważam, że tego rodzaju relacje są niezwykle cenne i warto je pielęgnować. Osobiście czerpię z nich pełnymi garściami i nie wyobrażam sobie, że miałabym nagle przyjaźnić się wyłącznie z kobietami. Przedstawiam 5 powodów, dla których warto przyjaźnić się z mężczyznami.

przyjaźń damsko męska
Źródło: Pixabay



Inny punkt widzenia

Naprawdę lubię ze swoimi przyjaciółmi wyskoczyć na piwo. To najlepsza okazja, żeby porozmawiać na różne tematy i poznać męskie spojrzenie na pewne tematy, które znacznie różni się od kobiecego.  Gdy moje przyjaciółki są stanowczo przeciw czemuś, przyjaciele często zachęcają mnie do tego, żebym spróbowała swoich sił. Spotkania z nimi są niezwykle motywujące i często pokazują mi, że nie taki diabeł straszny, jak go malują.  Inny punkt widzenia jest zawsze cennym doświadczeniem. Lubię pytać swoich przyjaciół o radę w różnych sprawach. Wiem też, że zawsze mogę do nich przyjść lub zadzwonić, żeby pogadać i pozbyć się negatywnych emocji. Poza tym lubię czasem po prostu spotkać się z kolegą, pogadać, pożartować i najzwyczajniej w świecie się rozluźnić. Z mojej strony propozycja wspólnego wyjścia na piwo nigdy nie ma żadnego podtekstu, w końcu żadnego faceta nie namawiałabym na randkę w pubie, od tego rodzaju spotkań są ciekawsze miejsca. Oznacza tylko tyle: chcę się spotkać i pogadać, bo cię lubię.  Dla mnie jest to spotkanie zupełnie niezobowiązujące. Wyniosłam to z czasów studiów, gdy miałam mnóstwo kolegów w grupie, z którymi wychodziło się na różne imprezy.  Jak się chciało pogadać, to proponowało się piwo i można było spędzić czas w miłej atmosferze. Z niektórymi w przerwie pomiędzy zajęciami chodziło się też większą grupą na spacer na wały i tam robiło śmieszne zdjęcia, do których dziś z sentymentem powracam. Ba, parę nawet wywołałam i powiesiłam sobie nad łóżkiem.

Mniejsza tendencja do obrażania się

Mężczyźni na ogół są prostolinijni i nie mają tendencji do obrażania się o głupstwa.  Gdy coś ich wkurzy, to walą prosto z mostu. Nie silą się na kilkutygodniowy foch, podczas którego trzeba domyślić się intencji drugiej strony.  Bardzo to lubię w moich kolegach. Wiem też, że  mogę z nimi porozmawiać bardziej otwarcie na pewne tematy niż z przyjaciółkami. W związku z tym cieszę się, że mam cudownych przyjaciół płci męskiej i wielu fantastycznych kolegów, z którymi można wyskoczyć na piwo i szczerze pogadać.

Lepsze rozumienie zachowania mężczyzn

Nigdy nie zrozumiem facetów, ale mogę choć trochę poznać motywy ich postępowania, przyjaźniąc się z mężczyznami. Dzięki temu potrafię lepiej wyczuć przedstawicieli płci przeciwnej od swoich koleżanek, które obracają się wyłącznie w kobiecym środowisku. Zachowanie facetów, a właściwie motywy postępowania, bywają czasem zaskakujące, więc warto mieć kontakt z mężczyznami, których o pewne sprawy można po prostu zapytać.

5 powodów, dla których warto przyjaźnić się z mężczyznami. Szczerość

W przyjaciołach płci męskiej cenię sobie szczerość. Zawsze mogę ich zapytać o zdanie i wiem, że powiedzą mi to, co naprawdę myślą bez znieczulenia i mydlenia oczu. Dzięki temu liczę się z ich opinią i bardzo ją sobie cenię.  Gdy tylko mam jakiś problem, dzwonię lub piszę, umawiam się na spotkanie przy piwie, nakreślam wszystko ze szczegółami i bez zbędnej krępacji pytam o zdanie. Muszę przyznać, że szczere komentarze moich kolegów wielokrotnie okazały się bardzo pomocne. Korzystam z ich porad i zasadniczo dobrze na tym wychodzę;)

Poczucie bezpieczeństwa

Cóż, wyjście z kolegą do pubu czy na imprezę wydaje się bezpieczniejszym rozwiązaniem od wyjścia z przyjaciółką.  Już jeden facet w gronie zdominowanym przez kobiety gwarantuje im spokój. Nie musimy się wówczas obawiać chamskich zaczepek, możemy natomiast skupić się na dobrej zabawie;)

1 komentarz:

  1. Lubię takie przyjaźnie, jeszcze się na nich nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...