Jak założyć bloga i zarabiać?

To jedno z najczęściej wpisywanych zapytań do wyszukiwarki Google. Nic dziwnego, w wielu młodych ludziach drzemie ogromny potencjał i niewyczerpane pokłady kreatywności, które muszą znaleźć upust. W dzisiejszych czasach, gdy internet jest powszechnym medium, każdy może zostać blogerem. Warto jednak pamiętać, iż sukces odniosą tylko nieliczni, którzy mogą pochwalić się największą pomysłowością i starannie realizują zaplanowane działania. Jak założyć bloga i zarabiać? Najlepiej korzystając z doświadczenia bardziej doświadczonych blogerów.


akademia brand sabbath



Błędy popełniane na początku blogowania

Gdy zakładałam bloga, a miało to miejsce pod koniec sierpnia 2011 roku, robiłam to, ponieważ miałam ogromną potrzebę pisania i dzielenia się swoimi przemyśleniami nt. kosmetyków. Był to też czas, kiedy tęsknota za facetem nie dawała mi spokoju, dlatego chciałam mieć swoją małą odskocznię, dzięki której mogłam na moment o nim zapomnieć. Życie bywa przewrotne, pamiętam, że gdy założyłam bloga i zaczęłam regularnie zamieszczać wpisy, to ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że zobaczę się z ukochanym facetem szybciej, niż zakładałam. Ot, takie zrządzenie losu, całkiem przyjemne zresztą. Choć ukochany szybko wrócił, zapał do blogowania nie minął. W 2011 roku większość osób po prostu zamieszczała notki. Mój blog początkowo wyglądał przerażająco. Nie umiałam robić ładnych, estetycznych zdjęć. Na dodatek wszystkie produkty były napoczęte, przez co prezentowały się mało korzystnie. Wybrałam kiepski szablon bloga i nie powiększałam zdjęć do ich rzeczywistych rozmiarów, przez co wyglądały jak miniaturki, a zabierały mi sporo darmowej pamięci. W tamtych czasach i tak było dużo łatwiej, ponieważ blogosfera dopiero powstawała, każdy miał więc okazję wstrzelić się w jakąś niszę. Na dodatek nie trzeba było równolegle prowadzić kont w 6 kanałach społecznościowych. Dziś blog, fanpage, Instagram, Twitter i konto na Google Plus idą ze sobą w parze. Na dodatek wypadałoby mieć Snapchata i parę innych rzeczy.

Akademia Brand Sabbath – miejsce wsparcia dla początkujących influencerów

Osobie, która pragnie rozpocząć swoją przygodę z blogowaniem, może się od tego wszystkiego zakręcić w głowie. Nic dziwnego zresztą, sama mam problem z ogarnięciem tych wszystkich kanałów komunikacji. Na szczęście istnieją takie miejsca jak Akademia Brand Sabbath. W miejscu tym każdy doświadczony bloger może podzielić się przygotowanym przez siebie artykułem poradnikowym, który zostanie podpisany jego imieniem i nazwiskiem. To doskonałe rozwiązanie, na którym korzystają wszyscy. Autor wpisu pracuje na miano eksperta w swojej dziedzinie, podczas gdy jego czytelnicy – początkujący i przyszli influencerzy mogą czerpać wiedzę pełnymi garściami. Oczywiście można kupić książkę, tylko że rynek zmienia się tak dynamicznie, że zanim zostanie ona wydana i trafi do księgarń, straci sporo na aktualności. Porady w Akademii Brand Sabbath przygotowują na bieżąco doświadczeni specjaliści, którzy sami popełnili sporo błędów, zanim wypracowali techniki przynoszące im pożądane rezultaty. Warto skorzystać zatem z ich wiedzy i dokształcić się w zakresie prowadzenia własnego bloga, Facebooka i Instagrama.


Zostań ekspertem Akademii Brand Sabbath!

Akademia Brand Sabbath będzie regularnie aktualizowana i wzbogacana kolejnymi wartościowymi artykułami poradnikowymi, z czasem też zostanie rozszerzona o nowe kategorie, na które pojawi się zapotrzebowanie. Założyciele Akademii Brand Sabbath poszukują osób, które chciałyby zamieszczać na wyżej wspomnianej platformie autorskie teksty poradnikowe. W zamian autorzy inicjatywy promują twórców jako ekspertów od tworzenia własnych kanałów. Każdy artykuł jest podpisany imieniem i nazwiskiem autora, dzięki czemu można pochwalić się nim np. przy przygotowywaniu CV czy listu motywacyjnego. Założyciele Akademii Brand Sabbath pomagają w wyborze tematyki artykułów, tworzeniu tekstu i dostosowaniu jego layoutu. Więcej informacji nt. platformy znajdziesz, klikając w ten link https://brandsabbath.com/akademia

2 komentarze:

  1. mój blog na początku te wyglądał przerażająco, korzystałam z gotowego szablonu wgranego z bloggera. Zdjęcia były straszne. Nie ogarniam tych wszystkich kont społecznościowych, mój fb upada a instagra jeszcze nie zaczął żyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kazdy mial tu parszywe poczatki, ale... mimo to bylo lepiej niz teraz :(

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...