Kosmetyki Senelle: peeling do twarzy, balsam do ciała i krem pod oczy

Od kilku tygodni testuję kosmetyki Senelle, które zostały wyprodukowane w moim rodzinnym Opolu. Na uwagę zasługuje ich naturalny, przyjazny skórze skład oraz piękne opakowania, które cieszą oczy. Czy roślinne składniki, w tym oleje i ekstrakty, przełożyły się na działanie wyżej wspomnianych produktów? Zapraszam na zbiorczą recenzję kosmetyków Senelle: peelingu do twarzy, balsamu do ciała i kremu pod oczy.

kosmetyki senelle



Senelle wygładzający peeling do twarzy


Zacznę od mojego ulubieńca. Muszę przyznać, że dawno nie miałam tak dobrego naturalnego peelingu do twarzy. Wypada on znakomicie, jeśli zestawię go ze scrubem Sylveco, który w moim odczuciu przypomina smalec. Senelle wygładzający peeling do twarzy ma naprawdę przyjemną konsystencję. Nie jest tłustawy ani lepki, nie zapycha cery. Po jego użyciu nie czuję się tak, jakbym wylała na twarz roztopioną świeczkę. Skóra w ogóle się nie lepi, nie wykazuje też tendencji do niezdrowego świecenia. Senelle wygładzający peeling do twarzy to naprawdę świetny zdzierak. Z jego pomocą szybko i bezboleśnie można pozbyć się suchych skórek oraz zaskórników. Radzę uważać z siłą tarcia, ponieważ zmielone łupiny, które pełnią rolę ścierniwa, naprawdę świetnie wywiązują się ze swojej roli. Wystarczy chwila nieuwagi, a dorobimy się powierzchownych zadrapań i podrażnień. Wygładzający peeling do twarzy Senelle pozwala wykonać relaksujący masaż, po którym skóra jest dobrze ukrwiona i gotowa na przyjęcie odżywczych składników z ulubionych kremów do twarzy. Naturalne olejki zawarte w scrubie naprawdę dobrze się wchłaniają, nie pozostawiają na twarzy tłustej, świecącej powłoczki. Ich działanie uwidacznia się w postaci miękkiej cery, która jest niezwykle przyjemna w dotyku. Peeling do twarzy Senelle zasługuje na ocenę celującą. Jego owocowy zapach nie jest nachalny, wspomniany scrub nie wywołał też u mnie żadnej reakcji alergicznej. Peeling do twarzy Senelle pomaga mi utrzymać moją problematyczną strefę T w ryzach. Kosmetyk charakteryzuje się całkiem przyzwoitą wydajnością. Używam go 3 razy w tygodniu od kilku tygodni, a nie ubyła nawet połowa tubki. Wydobycie kosmetyku nie nastręcza trudności, ponieważ opakowanie peelingu wykonano z miękkiego plastiku.

senelle wygładzający peeling do twarzy

senelle peeling do twarzy


Senelle nawilżający balsam do ciała

W upalne dni ciężko mi zmobilizować się do regularnego stosowania balsamów do ciała. Ten z Senelle pachniał tak ładnie, egzotycznie i owocowo zarazem, że postanowiłam dać mu szansę. Stosując go, korzystając z wyobraźni, można przenieść się na rajską plażę, gdzie pije się świeże soki. Senelle nawilżający balsam do ciała świetnie wywiązuje się ze swojej roli. Doskonale odżywia skórę wysuszoną przez słońce i chlorowaną wodę z basenu. Balsam do ciała Senelle dogłębnie nawilża problematyczne partie ciała. Dzięki regularnemu stosowaniu omawianego kosmetyku nawet łokcie i kolana, które zawsze nastręczają mi sporo trudności, wyglądają naprawdę dobrze. Skóra na nich nie łuszczy się ani nie pęka. Senelle nawilżający balsam do ciała wspaniale wygładza i zmiękcza naskórek. Warto jednak mieć na uwadze, iż korzystamy z dobrodziejstw naturalnego kosmetyku, w którym wykorzystano emulgatory pochodzenia roślinnego. Z tego też powodu aplikacja nawilżającego balsamu do ciała Senelle przebiega nieco dłużej. Emulsja nie wchłania się od razu, trzeba ją przez chwilę rozsmarowywać, ale ten trud się opłaca. Senelle balsam do ciała to naprawdę jeden z lepiej nawilżających kosmetyków do pielęgnacji ciała. Mogę go polecić z czystym sumieniem wszystkim tym, którzy borykają się z nadmierną suchością skóry.

senelle nawilżający balsam do ciała

senelle balsam do ciała

senelle balsam do ciała

senelle balsam do ciała

Senelle korygujący krem pod oczy

Ten kosmetyk miał u mnie plusa już na samym starcie. Kremy pod oczy nakładamy w dość newralgiczne miejsca, skąd łatwo można przenieść je do spojówki. Dlatego też nie przepadam za słoiczkami, z których takowy kosmetyk trzeba wygrzebywać. Natomiast korygujący krem pod oczy Senelle, który jest zamknięty w szklanej buteleczce z pompką typu airless, stanowi spełnienie moich pragnień. Emulsja ma dość lekką konsystencję, mimo to naprawdę działa. Przy dłuższym stosowaniu można zauważyć poprawę stanu skóry. Ta zyskuje na nawilżeniu i gładkości. Jednocześnie odnoszę wrażenie, że korygujący krem pod oczy Senelle stopniowo redukuje też zasinienia. Przy jasnej karnacji są one szczególnie dokuczliwe. Senelle korygujący krem pod oczy nie wykonał u mnie uczulenia, co zdarza się naprawdę rzadko. Większość tego rodzaju kosmetyków odpada u mnie w przedbiegach ze względu na wrażliwe spojówki. Wystarczy, że w ich bliskim sąsiedztwie zostanie nałożony jakiś pachnący kosmetyk, a oczy zaczynają mnie okrutnie piec i łzawią na potęgę. Pod tym względem nie mam nic do zarzucenia korygującemu kremowi pod oczy Senelle. Kosmetyk otrzymujemy w niezwykle ekskluzywnym opakowaniu. Początkowo myślałam, że ktoś pomylił krem pod oczy z perfumami i trafiła mi się jakaś owocowa woda toaletowa. Tymczasem po otwarciu kartonika moim oczom ukazała się niewielka, szklana buteleczka z pompką. Gorąco polecam Wam korygujący krem pod oczy Senelle. Długo szukałam kosmetyku do pielęgnacji tej części twarzy, aż w końcu znalazłam i na pewno pozostanę przy nim na dłużej.

senelle korygujący krem pod oczy

senelle krem pod oczy

senelle krem pod oczy

senelle krem pod oczy

senelle krem pod oczy

senelle krem pod oczy

senelle krem pod oczy

senelle krem pod oczy


Zapraszam do śledzenia profilu kosmetyków Senelle na Instagramie https://www.instagram.com/senellecosmetics/ oraz odwiedzenia strony internetowej marki https://senelle.pl/, gdzie w dziale Sklep można nabyć kosmetyki przedstawione w niniejszej recenzji.

karminowe.usta

17 komentarzy:

  1. Chętnie kiedyś sama bym je sprawdziła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je już zamawiać w sklepie internetowym Senelle:)

      Usuń
  2. peeling mnie najbardziej zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest naprawdę świetny, pozwala pozbyć się niedoskonałości skóry:)

      Usuń
  3. Ciekawią mnie kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam zacząć od peelingu do twarzy Senelle:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony gorąco polecam wygładzający peeling do twarzy Senelle:)

      Usuń
  5. Coś czuję, że będzie głośno o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Senelle będzie dobrą konkurencją dla Sylveco:)

      Usuń
  6. interesujące są te kosmetyki, balsam najbardziej mnie zaciekawił, szybko zużywam pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei nie umiem się przekonać do regularnego wcierania balsamów do ciała.

      Usuń
  7. najbardziej byłam ciekawa właśnie kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę dobry kosmetyk, świetnie nawilża i nie podrażnia oczu, a to w moim przypadku rzadkość:)

      Usuń
  8. Kremy zaciekawiły mnie.Przy zakupie kosmetyków zwracam bardzo dużą uwagę na ich składy. Przejrzałam sobie składy właśnie tych kosmetyków i wydają się bardzo dobre. Ceny również są zachęcające ( szczególnie rewitalizującego serum olejowego do twarzy)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...